Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Hochzeitstag    ›   Liste 2011er
Liste 2011er
 1 .. 3 4 5 6 7 .. 16
Carmile  am 26.04.2010

Re: Liste 2011er

gell nzwedding (habe übriegens gerade neuseeland und australien gelesen, wow cool. i love down under), bin deiner meinung.

dazu kommt...so schön und toll themen wie blumen und brautkleid sind, irgendwann können auch diese dinge zuviel werden bzw. nerven, wenn sich das ganze leben nur noch darum dreht. daher, bin absolut ein befürworter von frühem planen, ich vertrete auch im geschäft die ansicht, dass alles was geplant werden kann, frühzeitig erledigt sein sollte, sodass man zeit spatzig hat für unvorhergesehenes..aber beginnt man gerade bei der hochzeit zu früh mit gewissen dingen, wird man plötzlich unsicher, sieht zuviele alternativen, wägt noch mehr ab, das kann dann wiederum zu mühsameren und komplexeren kaufentscheidungsprozessen führen. Ist die zeit begrenzt, muss man sich irgendwann einfach entscheiden ;-)

ich bin gespannt ob eure männer, swettel und saffira, die ganze planungsphase durchhalten, wenn ihr schon so früh daran seid :-) meiner hat normalerweise sehr viel geduld und interssiert sich bestimmt überdurchschnittlich viel für das thema hochzeit (für einen mann), aber irgendwann wurde es auch ihm zuviel ;-))




Snowshot  am 26.04.2010

Re: Liste 2011er

Ich überfordere meinen gg auch,so glaube ich. Aber stimmt schon,wir haben das wichtigste gebucht und alles andere muss nach und dann kommen.

Den Sommer geniessen und dann im Winter heiraten

Zivil am 11.01.2011
Freie Trauung am 15.01.2011

Alles gute allen 2011 Bräuten,ich werde wohl die Erste sein in diesem Jahr ;-)



KarolineS

nicht registriert

am 26.04.2010

Re: Liste 2011er

Hallo mitenang
Zerst ä mol a die erfahrene und fortgschrittene 2010 Brüt, so wieni das verstand, ischs euch voremene Johr genau so gange wie allne 2011 Brüt. So verstand is zumindest. Und für mi au sehr beruhigend.

zu dä 2011 Brüt, i verstand euch vollkomme und mir gots genau glich. Mir hei bis jetzt euseri zivilstandesamtlichi Trauig reserviert, aber me au noni. bi viel im Internet am suechä(Fotograf, Idee für Deko, etc.), aber i has Gfühl i schwümm.
Aber äs got nid nur mir ä so.
I wünsch euch allne ä gueti Vorbereitigszit.
KarolineS



Carmile  am 26.04.2010

Re: Liste 2011er

hey karolines

das mit em schwümme und nöd recht wüsse wo wie afange, damit denn alles zemepasst. das isch wohl ganz normal. und glaub mer, es isch unvorstellbar wieviel infos und wüsse me über dmonate asammlet, han sgfühl i chönt inzwüsche e weddingplannig berotig problemlos uftue :-)

mer isch es vor me johr nöd so ergange, will i denn nonig mol gwüsst han dass mer imene johr hürotet, sprich dverlobig no gar nöd zur sproch gstande isch. geg de summer hend mer denn drüber gredt, ide summerferie in malibu beach üs verlobt und denn abem sept. isch es los gange. grad schön zu üserem 10jährige.

min tipp isch eifach..wenn ihr scho so früäh dra sind, denn nutzet de zitvorteil indem er ebe di wichtige pöste fix für eu buechet, aber ,ganz wichtig, machet eu nöd wahnsinnig. er hend würkli no unmenge a zit für details wie blueme, kärtli etc. so im nochhinein und mit ere portion hochzitserfahrig würdi gad a eurer stell, wenn er no gnueg zit hend, 2 hochzitstag pro wuche mache und de rest anders, normals zügs :-) will irgendwenn chan eim das thema au so ufde geist go, will sich nur no alles drum dreht. i persönlich würd das me versueche vorzbüge, irgendwenn mues me denn au luege, dass nöd dbeziehig drunter lidet. will jedi frei minute nur no is hochzit investiert wird, isch halt dävo abhängig wieviel me schafft etc. drum relaxe und planet gnueg ferie/frei tääg i i dere ganze vorbereitigsphase.

und nomol es paar tipps:

- i würd mer am afang besser überlegge obs e chlini oder grossi hochzit git. sus wachst es ganze ganz gschwind und irgendwenn wirds zu gross. für e chlini würd i mer persönlich aber denn au nöd de wahnsinnsfotograf ne wo i für di gross würd neh, aber das isch gschmacksach.

- gästeliste vo ziemlich afang a im hinterkopf ha, aber dä lüt nünt kommuniziere, wenns froget, sägä, me heb no kein plan obs gross oder chli wird und wie was wo. so gits nöd sproblem dass wenn mes plötzlich doch chliner will ha, us wellne gründ au immer, dass me denn nümm dlüt chan uslade.

- vo afang a sich uf es motto/farbe festlegge, das erliechteret dselektion vo alternative unglaublich.

wünsch eu viel spass bim vorbereite:-))




KarolineS

nicht registriert

am 26.04.2010

Re: Liste 2011er

Sali Carmile
Danke viel mol für die liebe Tipps.
Da mir scho bald 11 Johr zämmä si und scho vor dr verlobig übers Hürote und euseri Vorstellige gschwätzt hei, si mir eus zimmlich einig.
Für mi isches ebbä wichtig ä guets Restaurant, Fotograf und Musik finde. drum hani panik, dass denn plötzlich alli bsetzt si. Klar isches nid e so. Aber i nimm a für di sells au eine vo diene schönste Täg wärde und drum hani eifach dä aspruch.
Wägä Karte, Deko, etc. hei mir ä gwüssi Vorstellig, aber meh au nid, dass heisst ä chli umegluegt. Mi nechst Ziel ischs denn im Winter mis Traumkleid finde.

I wünsch dir nonä schöni rästlichi Vorbereitigszit und natürlich ä unvergässliche Weddingsday:-)

Danke viel mol



schusseli  am 26.04.2010

Re: Liste 2011er

Ich mun de Carmile recht geh. Mir sind chli meh wiä es Jahr am Plane und Organisiere vo de Hochziit und wenn ich so zrugg denk, isch es fast z viel Ziit gsi. Ich han min GG amigs wahnsinnig gmacht mit dem Thema
Und mer döf nöd vergesse, dass mer weg de Liebi und sim Maa hürated und nöd nur weg em Fest an sich. Dur die ganz Planig isch das bi eus amigs vergässe gange und ich bin nur no wegem Fest am hypere gsi, was für d Beziehig mängmal chli nervig het chöne si. Drum rat ich eu, beschäftiged eu nonig gad mit de Deko, em Hochziitskleid und all dene Details. Ihr werded eui Meinig sust no 100 mal ändere und jedes mal sind ihr wieder unsicher, öbs echt die richtig Entscheidig gsi isch.
Tünd eifach eui Traumlocation, d Kirche und de Pfarrer früehzitig reserviere, de Rest het no sehr, sehr lang Ziit....

Viel Spass bi de Vorbereitigsziit, es isch e unbeschrieblichi Ziit!


Am 05.06.2010 wird euse Troim wahr



sheilyn  am 27.04.2010

Re: Liste 2011er

carmile hed super tips gschrebe. channi 100% bestätige.
wartet met de details, das brengts ned. ;) au s chleid ussueche.. nötzt jo nüd, wenner das scho 10 mönet vorhär im schrank hend.

i wörd au weder s wechtigschte organisiere, t locations ond eifach (t chele) ond s zivile schnell mol wenn ehr es wonschdatom hend.
das züg hend mer au 1 johr vorhär bueched!
aber met ehm fiischleff, hemmer bis jetzt gwartet (2 mönet vorhär) ond hend jetzt noni alles ond i dänkes das esch guet so.
klar hemmer ide zwöschetziit nochli ome gluget ond t chärtli 6 mönet vorhär gmacht ondt fotografin usgsuecht... aber ned drih steigere! ;)

ahm ahfang beni au gschwomme, han hende ond vore kei plan gha, was zerscht organisiere. uuh i wett nömme ^^...
mer hend üs eifach chönne ah üsem wonsch datom organisiere. s motto hed sech denn chli vo elei ergäh ond das esch ergendwie en gueti "helf".

mer hürotet am 26.06.2010 - i 3 kantön! ;)



peja  am 27.04.2010

Re: Liste 2011er

chan mi da als 2010-bruut nume aschlüsse..

wichtig isch, wänn ihr scho jetzt afanget plane, dass ihr das nutzet zum "swichtigschte" zsueche u zreserviere, wie dä pfarrer, trauuigsort u sreschtaurant.. u evt. eu scho ä art "rote fade" überlege, also zum bispiil äs thema fürs hochziit oder dfarbe..

alles anderi hät no dä ziit u würd au nid zfrüeh afange.. klar, chönd ihr scho sache u idee sammle, aber feschlege würd i mi nid zfrüeh, will 1. häts no ziit u 2. gfallt eu bis dä viellicht öppis anders besser..

u ganz wichtig findi, das ihr nid dä ganz ziit " hochziit" diheime händ, sondern au ganz "normal" wiiters läbet.. :-) will das chan eim scho chli zviel werde, vorallem für eure gg.. :-) für das isch dä wieder sinternet super! aber machet doch als biispiel, 1 abig i dä wuche ab, wo ihr dä alles was ihr so gsammlet händ über dwuuche bespreche..

so jetzt wünsch i viel spass!



haexli75  am 27.04.2010

Re: Liste 2011er

Cha mi de andere 2010 Brüt nume aschlüsse. Düend di wichtigste Sache, wo dr ke Kompromiss weit mache reserviere. Lokal, Chile, Fotograf etc. (Es git gueti Planigshilfe im Internet, wo eim chli ufzeige, was es brucht.) Düend au dr Rahme (chli, gross, exklusiv oder eifacher) unds Budget fescht legge, wiu das het uswürkige uf d'Location. Aber wi Carmile seit düets no nid zfescht nach usse komuniziere, so dass dr Gäschte Zahl no chöit apasse.

Alles andere Chleider, Farbe, Iladige etc. löhnt nech Zyt. Düet Idee sammle. Zämestelle, gönt afangs nächst Jahr ane Mäss und denn max. es halbs jahr vorhär planet dr dr Räscht. Bi villne Sache machts plane au ersch churz vor em grosse Tag sinn. Und machet näb dr Hochzyt au no öppis anders. Es wird de süsch würkli zviu.

Gniesset di Zyt.
Liebi Grüess
Haexli75

** verliebt 7.7.1992 * verlobt 16.6.2007 * verheiratet 7.5.2010 **




Carmile  am 27.04.2010

Re: Liste 2011er

moorning

i demfall bini nöd di einzig 2010er brut wo so denkt, witzig :-)

@karolineS: mer hend das johr au üses 10jährige und für normal hend mer überall genau de glich gschmack, agfange bi ferie, über möbel bis hi zu usflüg...smiile, afangs hani bide hochzitsvorbereitige au denkt mer hebet di gliche vorstellige, aber das hät sich schnell anderst zeigt. irgendwenn hät er denn so vor es paar wenige monet gfunde, du eigentlich isch mer de tag sowieso nöd wichtig, dehe was nochher chunt zählt allei und das hochzitsfest, hettet mer vo mir us chönne wegloh..oke, leerschluck und jetzt?

er hät dä ganz ufwand unterschätzt und het im nochhinein was cliners gmacht, öppis wo mer die ganz verlobigszit me zu zweit chönd gnüsse i form vo usflüg, zeme was mache und nöd rein i form vo am tisch sitze und to do liste durego. klar machts spass zum blueme ussueche etc. aber es isch mit de zit bi üs zumene spiessrutelafu am weekend worde. am sunntig denn no kärtli bastle und mails a abüter verfasse und schwups isch es weekend ume. gad will mer noch em schaffe no immer was fürd uni mönd tue isch es fäng so, dass es selte vorchunt, dass mer eifach zit zu zweit hend, ganz ohni hochzitsgedanke.

drum muesi im nochinein sägä..i het chliner ghürote, im enge kreis, oder e weddingplannerin agstellt oder im usland gad sones weeding package am strand bstellt. sosehr i sganze vorbereite lieb und so sehr mir das organisiere ligt. aber i mues sägä, bi üs häts dbeziehig scho sehr oft belastet, so hochzitsvorbereite isch also e wiiteri kriseprüäfig :-)




 1 .. 3 4 5 6 7 .. 16

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.