Registrieren | Suche | ![]() |
Mai 2012 Bräute | ||
1 .. 7 .. 12 13 14 15 16 .. 23 | ||
Keks ![]() Re: Mai 2012 Bräute Ohh sooo schön, wow nurno 2 Täg | ||
| ||
bellastella ![]() Re: Mai 2012 Bräute Tinebine: ![]() ![]() ![]() Verliebt 12.5.08, verlobt Ostern 2010, am 12.5.12 wird geheiratet! | ||
Tinebine ![]() Re: Mai 2012 Bräute Dankä Keks! Weiss nöd wie vill Liter ich vo dem Tee sit gester scho gurglet und trunkä han | ||
Tinebine ![]() Re: Mai 2012 Bräute bellastella:Tinebine: Chasches au chum meh erwartä? Bin ja mega hibbelig und chribbelig und glücklich und und und ![]() ![]() ![]() ![]() | ||
bellastella ![]() Re: Mai 2012 Bräute Gäll Tinebine, wänns nützt isches nu halb so schlimm! Uiiii ich bi grad mit eu nervös | ||
bellastella ![]() Re: Mai 2012 Bräute Tinebine:bellastella:Tinebine: Ja total! Ich mues no hüt und morn schaffe und mag eigentlich grad so überhaupt gar nid! Haaaach, han grad so Früehligsgfühl ![]() ![]() Verliebt 12.5.08, verlobt Ostern 2010, am 12.5.12 wird geheiratet! | ||
Keks ![]() Re: Mai 2012 Bräute Tinebine, ich finden au nöd so schlimm, aber min GG däfür umso meh. Ich dörf dä Tee amel nöd i sinere nöchi trinke | ||
bellastella ![]() Re: Mai 2012 Bräute Ui Keks, bin ich froh mues ich nüm so lang warte! Im Momänt wettis am liebste au scho morn ha. | ||
Tinebine ![]() Re: Mai 2012 Bräute Han wieder überall Hüehnerhuut wänn ich eui Biiträg läsä, das riiiesä grossi Glücksgfühl isch ja scho fascht nömä zum ushaltä | ||
bellastella ![]() Re: Mai 2012 Bräute @Tinebine: Ja mir händ beidi Ferie nächst Wuche, so chani in Rueh zur Kosmetikerin, zur Coiffeuse, und am Fritig is Hus und d Sache irichte. Aber frög mich nöchst WUche nomal viellicht würi dänn welle go schaffe | ||
1 .. 7 .. 12 13 14 15 16 .. 23 |