Registrieren | Suche | Anmelden |
Musik zum Einzug in die Kirche | ||
1 2 3 4 5 6 | ||
nicarina1985 am 29.03.2010
Re: Musik zum Einzug in die Kirche mir händ sLied "when a man loves a woman" da hät sogar min schatz usgsuecht.. voll süess.. hät mi mega gfreut.. i dänk das passt no guet will er jo bim altar wartet und ich dänn mit mim vater inechum.. er wird mi au erst dänn gseh.. ouh jo do bini scho mega gspannt wiä er uf mi reagiert.. | ||
| ||
calla am 29.03.2010
Re: Musik zum Einzug in die Kirche gute wahl - läuft gerade im radio | ||
Re: Musik zum Einzug in die Kirche dankeschön.. | ||
peja am 29.03.2010
Re: Musik zum Einzug in die Kirche das isch aber echt suuper passend, nicarina! das stell i mer echt total schön vor.. das lied wird gspielt, din gg staht dävore u du laufsch mit dim papi inne.. | ||
Re: Musik zum Einzug in die Kirche jo i hoff dasi mis makeup nöd gad wieder uffrische müesst ... | ||
calla am 29.03.2010
Re: Musik zum Einzug in die Kirche nöö, ich hürate erscht i 2 monet aber mer hüratet nid i de chile drum erübrigts sichs iizugs-lied, mer laufed alli mitenand ine | ||
peja am 29.03.2010
Re: Musik zum Einzug in die Kirche mer hürate au nid ide chile.. | ||
Nici_86 am 17.05.2010
Re: Musik zum Einzug in die Kirche Ich habe zu diesem Thema auch noch eine Frage. Brauche euren Rat... | ||
Carmile am 17.05.2010
Re: Musik zum Einzug in die Kirche @a all die wo orgelspiel zum izug hend und de hochzitsmarsch wend: nehmet ihr de wagner oder mendelssohn? mer chönd üs nöd entscheide. han versch. variante ghört bzgl. längi. wichtig wär no, dass er nöd zu kurz isch, da mer en lange izug plant hend. | ||
happyday am 17.05.2010
Re: Musik zum Einzug in die Kirche mer hend um izug all you need is love vo the beatles. | ||
1 2 3 4 5 6 |