Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Hochzeitstag    ›   Musik zum Einzug in die Kirche
Musik zum Einzug in die Kirche
 1 2 3 4 5 6
Carmile  am 19.05.2010

Re: Musik zum Einzug in die Kirche

e sentimentali phase führt grad däzue dass ich vor luter youtube alose mi gar nümm ufs schaffe chan konzentriere :-) es passt zwor nöd 100% zum thread, wills nöd nur de i und uszug isch..aber i tue eu mol üsi lieder ufliste, für die mer üs jetzt hüt nomi entschide hend ir kirche.

Einzug: Mendelssohn Hochzeitsmarsch

Loblied: Amazing Grace (piano, evtl. vocal)

andächtiges Lied vor Gebet: Air von Bach auf der Geige (alternativ auf der Orgel)

Lied vor Predigt: you raise me up von Westlife (piano und vocal)

Lied nach der Segnung der Ringe: Circle of Life von Elton John (piano und vocal)

Lied vor Schlusssegen: Can you feel the love tonight von Elton John

Auszug: Orgelspiel, evtl. Toccata.

Ach ich freu mich grad so über diese Liedauswahl :-) Und mich gfrührts nur schon wenn ich die Lieder auf youtube anhöre.

was mir zudem seeeehr gut gefällt, sich aber aufgrund der Instrumente und des Könnens leider nicht realisieren lässt ist der Pachebel Canon in D http://www.youtube.com/watch?v=6wpPk8qk3uQ

Da wirds dann ganz schlimm mit den Emotionen ;-)

schöne Obet eu allne i haus mol hei!

calla  am 19.05.2010

circle of live - wow, TOLLER song! vorallem cool - platziert - bei den ringen...
überhaupt - sehr schöne lieder .. das letzte (toccata) muss ich kurz googlen...

°oO°oo° ... WEIL ES LIEBE IST ... °oo°Oo°

Carmile  am 19.05.2010

hey calla

mer hend au ewigs gsuecht und möse luege dass dmusik wo mer wählet au das alles spiele chan. wow und mer hends hikriegt trotz dem dass mer jetzt kurzfristig hend möse sueche. macht mi würkli happy.

toccata findi persönlich sehr cool, das isch aber me sones erlebnis. min grossvater isch organist im dom in sg gsi und hät das gspielt bi sim goldige hochzit. hammer. aber es tönt nöd ganz so fröhlich, all variante nöd. aber imposant findis.

grüessli

minzentee76  am 19.05.2010

mer hend zum izug the rose vo bette midler
denn angel vo sarah mc lachlan
vor de trauuig scharlachrot vo patentochsner
nach de trauuig das beste vo silbermond
ond zum schluss somebody vo depeche mode
bim uszug spielt üsi sängerin "nor" no uf em keyboard...

bim zivile send mer üs no ned so sicher. uf jede fall wärde mer forrest gump bim izug abspiele ond denn eventuell bir unterschrift vo christina stürmer mehr als perfekt ond am schluss find z glück eim vo züri west loh laufe.

peja  am 19.05.2010

hi carmile
dlieder vom elton john häsch super platziert.. das passt wieder perfekt..

hi minzentee
woow, the rose und angel sind dä schön, ha rasch googlet.. da chumi grad hüenerhuut über.. schön, häsch dütschi u englischi lieder, uf das händ mer au glueget u isch eus wichtig gsi..

peja: danke! üs esch d musik ir chele rächt wichtig. üse pfarrer (en kolleg vo mim frönd) werd jewils zu jedem song öpis säge, wel mer extrem uf texte gluegt hei. s scharlachrot esch eifach üses lied, ou wenns de einti oder anderi satz het wo ned ganz zuetrifft... ond am schluss somebody vo depeche mode, esch textlich eifach super.

Jemand
Ich will jemanden
Der den Rest meines Lebens mit mir verbringt
Der meine innersten Gedanken teilt
Der meine intimen Einzelheiten kennt
Jemanden an meiner Seite, der mir Halt gibt
Und als Gegenleistung unterstütze ich sie
Sie wird mir zuhören
Wenn ich über die Welt, in der wir leben
Und das Leben allgemein sprechen möchte
Obwohl meine Sichtweise falsch sein könnte
Ja, sie sogar verdreht sein könnte
Wird sie mir bis zum Schluß zuhören
Sie wird sich von meiner Denkweise
Nicht umstimmen lassen
Wahrscheinlich wird sie sogar oft anderer Meinung sein
Aber letztendlich wird sie mich verstehen
etc.

was hend ehr denn usgsuecht?

nimbini  am 19.05.2010

ich liebe s'lied angel vo de sarah mc lachlan, hetti das au gern gha bi eus a de hochzy, aber dänn hani mir mal de text chli nöcher aglose und finde eigentlich, dass das lied rein vom text her nöd würklich zunere hochzyt passt! oder gsehnd ihr das andersch?

ich wird zum titellied vo drei nüsse für aschenbrödel inelaufe zäme mit mim papi! da mir im winter hüratet, händ mir das lied eifach nur perfekt gfunde!

angel esch för üs chli en "lückefüller". mega schön, aber textlich ned ganz passend, do hesch rächt. aber mer hend bi allne andere soo extrem druf gachtet, dass mer bi dem song en abstrich gmacht hend

drei nüsse für aschenbrödel, cool

nimbini  am 19.05.2010

ja gäll, s'lied sälber isch halt scho wunderschön, de text find ich halt eher truurig! defür händ ihr mit somebody voll is schwarze troffe, ich liebe depeche mode und das lied git eifach nur hüehnerhuut!

ja ich hoffe dänn, dass d'auge trocke bliebed bim aschebrödel-lied, mir chömed nämlich träne nur scho bim lose und dra dänke....

Carmile  am 19.05.2010

@minzentee: ose vo bette midler und angel vo sarah mc lachlan isch würkli sehr, sehr schön. dgschmäcker bzgl. schwiizerdütsch goht halt usenand :-) mer gfallet die eifach nöd, hochdütsch no eher

@peja: danke, danke:-) hend üs au viel gedanke gmacht.

@nimbini: das mit em hüle kenni. oje oje, i werd total sentimental wenn i all üsi lieder alos, ganz schlimm..aber isch doch glich, denn laufet üs halt tränä abe, mit dem rechni sowieso.

fürs zivil nehmet mer wohrschinlich eros ramazotti irgendwas. will näbert finde wo elton john und de eros chan, das wär zu challenging gsi :-) also fürs kirchlich.

es isch so schön über sforum sich chönne usztusche, ohni forum hetti nöd gwüsst was denn anderi so nehmet.!!

1 2 3 4 5 6

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.