Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Hochzeitstag    ›   Nervös wegen Wetter!!!!
Nervös wegen Wetter!!!!
 1 2
filu  am 18.07.2009

Re: Nervös wegen Wetter!!!!

@ellybis

ouuu da hend ihr aber au recht pech gha mitem wetter.
oder villicht nacher ja au echli glück. aber allgemein wärs ebe scho schöner wenn d sunne würdi schine!!

hesch du keis problem gah mitem kleid wenn alles nass gsi isch uf de wiese und so?

mir hüratet am 06.08.09 zivil und am 08.08.09 kirchlich :))



ellybis  am 18.07.2009

Re: Nervös wegen Wetter!!!!

Hallo Filu

Jo, natürlech isches viel viel schöner, wenns sonnig ond warm isch - i drocke eu of jede Fall d'Düüme, dass ehr bessers (ond vorallem wärmers) Wätter hend als mer.

Am Aafang hani de Rock immer ufegrafft, aber of d'Längi use isch s'mer denn ächt z'müehsam worde, de Reifrock ond diversi Schtoff- ond Tülllage die ganz Ziit ide Hand z'ha. S'Chleid isch am Saum denn halt scho zimlech dräckig gsi, wobi, im erschte Momänt hetts schlimmer uusgseh, als dasses nocher gsi isch. Wo alls troch gsi isch, hett mer die eint Kollegin miteme füechte Lumpe s'gröbschte chönne abgriebe, ond denn hetts enart wieder ganz passabel uusgseh Gescht hemmer d'Fotene öbercho, ond i ha natürlech sofort kontrolliert, aber me gseht absolut nüt vom Dräck


Wir haben JA gesagt; am 17. Oktober 2008 und am 11. Juli 2009 - wir sind glücklich!



mischga  am 19.07.2009

Re: Nervös wegen Wetter!!!!

Bei uns kann es Schneien, Hageln oder Regnen, es kommt wie es kommt, da wir im November heiraten, werden wir sowieso alles in Räumen planen. Klar, ich hätte auch nichts dagegen wenn die Sonne scheint, aber prinzipiell ist es kein Problem falls es Regnen würde ;-)



Heiratet am 28. November 2009



filu  am 19.07.2009

Re: Nervös wegen Wetter!!!!

ja mir hend scho au en plan b falls es würkli würdi cho regne. so dass denn de apéro halt im innere würdi statt finde.
aber ebe..

mir hüratet am 06.08.09 zivil und am 08.08.09 kirchlich :))



mini84  am 07.07.2010

Re: Nervös wegen Wetter!!!!

hey ladies,

ich han grad no en lässige Link gfunde, well ich echli chribbelig bin wägem wätter...
villicht kännedern ja scho?

http://www.zoover.de/schweiz/zurich-kanton/zurich/wetter

da häts ä 14-tages prognose... klar... mr chan natürli scho nöd voll druff ga... aber mr hät wenigstens echli e ahnig.... (ich bin halt immer eso ungeduldig...)

~~~~~juhu!! am 17.7.2010 isches sowiet!~~~~~~~



chloro  am 07.07.2010

Re: Nervös wegen Wetter!!!!

Also ich war auch am nervösesten wegen dem WEtter.Eine Woche vorher 10Grad und nur einmal geregnet! An unserem TAg 28 Grad strahlende Sonne. Und 14 TAge vorher kam mein GG und zeigte mir die 14tagesprognose. Dort war es zu 75% REgen angesagt. Ich war schon etwas genervt. Aber wie du siehst, es kommt villeicht ganz anders.Wir hatte kein Wölkchen, geschweige denn REgen.



Franziska

nicht registriert

am 07.07.2010

Re: Nervös wegen Wetter!!!!

@chloro, mir gings auch so....
am liebsten hätt ich am samstag vor unserem Fst alles abgesagt...und siehe da....unsere Wünsche wurden erhört......so schööööön....
26. Juni 2010, unser schönster tag....



braut2011  am 08.07.2010

Re: Nervös wegen Wetter!!!!

hallo zäme,

ja das wetter, das isch es thema bi hochzyte . mir hei der 20.08.2011 gwäut wägem wetter, kennt öpper der burekalender oder bureregle? mir si nach dem gange u hoffe mir hei glück, es darf bewölkt si u chaut, aber äbe nit regne
die letschte 4 - 5 jahr isch immer schön gsi um de 20.8 ume, ig hoffe es bliebi so ou im 2011.

grüessli



http://hochzeitscountdown.com/"][/url]



**** zivilen: 06.08.2011 **** ***** kirchlich: 20.08.2011 ******



Freudepur  am 08.07.2010

Re: Nervös wegen Wetter!!!!

Hallo

Bei uns hat es den ganzen Tag geregnet und ich hatte irgendwie überhaupt keine Mühe damit. Habe mich aber vorher darauf eingestellt und mir das schlimmste Wetter vorgestellt. Da es die Tage vorher gestürmt und in Strömen geregnet hat, habe ich alle Szenarien im Kopf durchgemacht. Wir hatten die Trauung auf einem Schiff und ich habe mich darauf vorbereitet das wir im Hafen bleiben oder gar nicht erst aufs Schiff können..
Naja und dann hat es zwar geregnet aber alles konnte so stattfinden wie geplant und ich war einfach nur happy wegen dem tollen Wetter

überglücklich verheiratet, zivil 11.06.2010, grosses Fest 19.06.2010



 1 2

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.