Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Hochzeitstag    ›   Re: Liste 2011er
Re: Liste 2011er
 1 .. 10 11 12 13 14 .. 22 .. 30
Doesli  am 08.11.2010

Re: Re: Liste 2011er

Hoi Cherita

UUh jaa, i gloub Wulche 7 triffts genau!

Mir si super berate worde bim Rentsch! Mir si üsi Ringe vor angerhaub Wuche ga ussueche u hei se äbe jtz am Samsti bstellt. Mir hei Goldringe u drum hei si üs jtz eigentlech überall empfohle, dass mer se möglechst gli bstelle, wüu der Goldpriis stigt u äuä no witer wird stige. Es cha guet si, dass si d Priise ufs nöie Jahr müesse apasse. Bim Rhomberg z Bärn hei si nis gseit, dass si scho Päärli heige gha, wo d Ringe plötzlech dopplet so tüür si gsi, wüu si gwartet hei bis churz vor der Hochzyt.

Mir düe de dRinge eifach fang bi de Schwigereltere i Save, de wüsse mer wo si si u chöme o nid geng in Versuechig se azprobiere

Was heit dir für ne Ring usegsuecht? *gwundrigbin*



gaeberli  am 08.11.2010

Re: Re: Liste 2011er

@Vikunija, ja das fend ich au schön, denn chömer jo denn zäme chli nervös si vorher !



MaiBraut2011

nicht registriert

am 09.11.2010

Re: Re: Liste 2011er

Hoi Doesli

Habe gelesen, dass Ihr am Samstag am Nami bei Rentsch gewesen seid?
Mein Verlobter und ich sind auch am Samstag Nami dort gewesen und haben uns unsere Ringe ausgesucht. Das war echt klasse dort, bin immernoch ganz begeistert
Weisst Du noch, wann Ihr ungefährt im Geschäft wart?



Cherita  am 09.11.2010

Re: Re: Liste 2011er

@Doesli. Gäu die bim Rentsch si würkli super nett u gäbä aues.
Ou de gömer de üsi o mau ga bsteue.

Mir hei wissgoldigi Ringä u mine het ume ganz Ring fini Brilliante u es isch so liecht gschwunge (nit grad ume ring). U dr Partnerring isch anstatt dert woni brilliante, fini vrtöifig. I hät Föteli ufem Natel, aber i ha Kabu gad nit im Büro. Chase de schüsch druftue. Es si eifach üsi Troumringä ;-)

@news: Geschter bini zBern im Liluca ga Brutchleider probiere. I ha würkli 0 Erwartigä gha, wüui ha denkt, dasi e i tusig Brutchleidergschäft muess bisi mis Chleid ha. Aber dir gloubets ni zviertä Chleid isch MIS Troumchleid gsi. I bi würkli so grührt u begeischeret gsi. U mire Mam hets o fasch öbis gäh, isch mega herzig gsi. Jedefaus gömer am Mittwuch glich no hurti i Thomi Brautmode ga inäschnöigä, vorauem o wüui no Brutschuhe bruche. Mis Troumchleid vom Liluca muess drum miter richtige Grössi bsteut wärdä, wüus unger ono Stickerei het.

I bi eifach mega HAPPY u begeischteret!!!!!!!!



**** *** ** * Ewig dein, ewig mein, ewig uns * ** *** ****



MaiBraut2011

nicht registriert

am 09.11.2010

Re: Re: Liste 2011er

Hey Cherita

Ich glaube ich kann es gerade garnicht fassen, nicht nur das wir gleich alt sind, am gleichen Tag heiraten und aus dem gleichen Kanton kommen, NEIN noch viel lustiger, soll ich Dir sagen, wie unsere Ringe aussehen?!?
Also die Ringe sind in Weissgold und meiner hat um den ganzen Ring herum viele kleine Brillianten und der Ring ist nicht gerade ringsherum sondern leicht geschwungen. und der von meinem verlobten hat anstatt brillianten 2 "vertiefungslinien" um den ring herum
Wir scheinen wohl den gleichen Geschmack zu haben, ich kann es garnicht fassen !!!
Was sagst Du nun???



Cherita  am 09.11.2010

Re: Re: Liste 2011er

*loool* das gibts ja nicht :-))) Was für ein Zufall ;-))
Du hast nicht zufällig irgendwo ein Foto? Darf ich fragen, wieviel ihr bezahlt habt (inkl. 20% Rabatt) ;-)? ist ein bisschen frech;-)

**** *** ** * Ewig dein, ewig mein, ewig uns * ** *** ****



MaiBraut2011

nicht registriert

am 09.11.2010

Re: Re: Liste 2011er

Ich habe schon auf der Internetseite von dem Righersteller und bei Google ein Foto davon gesucht aber leider bis jetzt noch nicht gefunden
Wir haben den Ring in 14 Karat genommen und wenn der Rabatt abgezogen ist, müssen wird dann etwas über 3500,- zahlen bin mir nicht sicher wieviel genau habe mir nur die 35..,- gemerkt. Und Ihr? Wir können ja am gleichen Tag zusammen die Ringe dann abholen gehen, wenn Ihr sie demnächst auch bestellen solltet



Cherita  am 09.11.2010

Re: Re: Liste 2011er

Ich habe es eben auch gesucht und nicht gefunden. Ou ehrlech. Sie haben uns den Preis für CHF 4'200 ausgerechnet. Wenn es die gleichen sind, ist allenfalls der Preis günstige geworden?! Kann das sein? :-)

**** *** ** * Ewig dein, ewig mein, ewig uns * ** *** ****



MaiBraut2011

nicht registriert

am 09.11.2010

Re: Re: Liste 2011er

Entweder sind es dann doch nicht die gleichen oder der Preis war für die Ringe in 18 Karat oder der Preis hat sich geändert, was ich aber nicht glaube.
Du hast aber ein Foto aufm Natel oder? Vielleicht kannst Du mir das dann Mailen, wenn Du auch das Kabel dazu wieder in reichweite hast?!?



Doesli  am 09.11.2010

Re: Re: Liste 2011er

Hoi Maibraut

das tönt schön, öichi Ringe. So eine hei mer gloub ou gseh.

Mir si am Samsti um di 3 bim Rentsch gsi - si aber denne s einzige Pärli gsi.

I würd im Fau scho no zum Thomi gah. Die hei e riiisigi Uswahl u si sehr fründlech. I ha mis Chleid jtz dert kouft. Allgemein si si gloub o chli günstiger. Liluca het mi rächt tür dünkt.

Isch uf jede Fall es super Gfühl, we me im Chleid steit u genau weiss: das isch es! Gäu?



 1 .. 10 11 12 13 14 .. 22 .. 30

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.