Registrieren | Suche | ![]() |
September Bräute 2013 | ||
1 .. 10 .. 17 18 19 20 21 .. 43 .. 65 | ||
nicole87 ![]() Re: September Bräute 2013 also ich wird sicher au Alternativ Schueh drbi ha... i zieh eigentlich nie Schueh a mit Absätz, denn cha i nid plötzlich dr ganz Tag und Obe mit so Schueh umelaufe | ||
| ||
elea ![]() Re: September Bräute 2013 i ha eh s gfüehl bi mer werde d lüt entüscht si weni ned sones üpigs chleid ha. aber hauptsach i füehl mi wohl.... | ||
Lou259 ![]() Re: September Bräute 2013 Ich bin vorallem kai prinzessli, eher e räubertochter. Und i han gmaint die wo mi kennen wüssen das | ||
Lou259 ![]() Re: September Bräute 2013 @elea: hauptsach du hausch din GG sowas vo um! Dr rest isch eigentlich zimmli egal | ||
elea ![]() Re: September Bräute 2013 haha neuli hani mi GG gfrogt was er denkt wie mis chleid wird usgeht de seit er "scholterfrei ond usgstellt" | ||
Lou259 ![]() Re: September Bräute 2013 Wieso, wüest findet er di sicher nid elea. Dr effekt isch sicher cooler wenn er nüd waiss | ||
sonne13 ![]() Re: September Bräute 2013 also elea, dis chleid isch jo so öppis vo traumhaft schön! do isch sicher niemerts entdüscht!!! | ||
Lou259 ![]() Re: September Bräute 2013 Bi mier rechnen au ciel mit me farbige chleid, bzw. Viel hen mi no nia imne chlaid/rock gseh. I lauf immer in jeans uma | ||
sonne13 ![]() Re: September Bräute 2013 ich ebe au lou, all finded ich seig jo eh ned de typ und heig sicher es farbigs, schlichts chleid | ||
elea ![]() Re: September Bräute 2013 haha anschinend eschs bide meiste so dass si ned werde de erwatige vode andere entspreche! deför geht's denn en wow.effekt (hoffi emo | ||
1 .. 10 .. 17 18 19 20 21 .. 43 .. 65 |