Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Hochzeitstag    ›   September Bräute 2013
September Bräute 2013
 1 .. 19 .. 35 36 37 38 39 .. 52 .. 65
deby90  am 02.09.2013

Re: September Bräute 2013

@elea also bi accuweather staht 29° und bi eus für de 13.09.2013 mittlerwiile au scho 26°, hilfeeeeee

Eve777  am 02.09.2013

Hahaaaaaaaa ich glaube ich wächsle au is Wätterfach wenn me sich det eh nie mues festlegge *lol* , unglaublich verstoh ned ganz wieso die Wätterprognose immer so ungenau sind, sind die früener ned irgendwie zueverlässiger gsi oder erinnere ich mi do falsch?

Apropos Fötele etc., bi jo bi schönem Wätter immer no mit em Bally Park am liegäugle, de findi halt eifach au wuuunddeeeerschön zum fötele und wär nur 10 Minute zum fahre.

elea  am 02.09.2013

ou nei i wet lieber dass es am zivile chatze hagglet ond deför am fest schön esch. aber jez gsehts us as wers endi September ned schön deför jez.. die Wetterprognose send langsam wörkli nüt me wert....

Eve777  am 02.09.2013

Hahaaaaaaa wie geil, letscht Wuche hets gheisse a eusem zivile bewölkt und regnerisch, deför am 21. schön und sunnig, jetzt eschs genau umgekehrt, chani ächt nüm ärnst nä so Sache

elea  am 02.09.2013

eve i ha au s gfüehl früehner het das ergendwie besser funktioniert metem wetterbricht...

ballypark esch uh schön, aber da hani ergendwie ned welle, well doch all Brutpaar us de Region det gönd go fötele. weisch wini meine...

Snow_Floks  am 02.09.2013

Am zueverlässigschte bezüglich Wätter, sind glaubs immer no di alte Puureregle
Eini beseit: Wens am 1.September schön isch, isches nachher 10 Tag lang schön...
Also ich hoffe das stimmt

Lou259  am 02.09.2013

@deby: die logik, dass er sich nid identifiziere chan isch au bescheuert! was het das mit dem ztue? ob ma oder frau dr nochnama enderet, isch doch hans was heiri, ich finds guet, dass ihr eure wäg gön... immerhin muass es für eu stimma.

Eve777  am 02.09.2013

Haha Snow Floks Buureregle, jo am Schluss sind die wörkli no am zueverlässigste .

@Elea wägem Bally Park, jo das hani ebe au immer gseit, uf die ander Siite eschs mir mittlerwiile eigentli egal. Mi GG fötelet ebe ned eso gärn und ich chönt ehn ned zumene stundelange Shooting überrede, vo dem här weti halt gärn inere Umgäbgi fötele wo wenigstens d Kulisse scho mol so mega schön esch dass mi GG und ich eus richtig wohl füehle unds scho nur vo de Umgäbig mega schöni Fotine geht.

Lou259  am 02.09.2013

@namensänderig: für mich isch klar gsi, dass ich sin nama animm, will ich scho zwei langi vornäma han und ledig en langa nochnama han ich nie platz kha uf offizielle papier. jetzt hani en kurze nochnama... das isch für mich vollkomme klar gsi

Lou259  am 02.09.2013

@elea: ich han au immer gsait: es änderet sich nüd, wenn mier hüroten, stimmt nid, es änderet sich verdammt viel... vorher bisch 'nur d fründin' gsi, jetzt wirsch als 'mini frau' vorgstellt. und irgendiwe sin min ma und ich sit em hochzit viiiiel verliebter als vorher.

1 .. 19 .. 35 36 37 38 39 .. 52 .. 65

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.