Registrieren | Suche | Anmelden |
September Bräute 2013 | ||
1 .. 24 .. 45 46 47 48 49 .. 57 .. 65 | ||
elea am 05.09.2013
Re: September Bräute 2013 be grad bez gnervt. es paar wo bi eusere HZ debi esch, het gester aglüte ond gseit mer selle doch för si bitte es zimmer reserviere det womer fiire... ond mi GG grad: jo kes Problem mache mer doch för euch ond hets a mech witer delegiert... si hend es Baby wosi stellt, ond de wends s Baby es zimmer ue due ond metem babyphone lose. i be chli gnervt ond fendes au bez frech dass si 2 Woche vor eusem fest met dem chöme! mer hend scho vor Monate gfrogt ob öper es zimmer brucht ond niemert het eis welle... chöne si sech ned vorher edanke dröber mache. i ha velecht no anders ztue as för se züg z organisiere wosi au selber chönte mache... ond GG seit jez i miech Theater... jo klar machi Theater, aber i das döfi au be eifach gnervt dass er do me ned bez in schotz nemmt ond ene seit "du luege doch selber, mer hend selber gnueg omd ohre" ond de ebe mer no vorwerft i mache es Drama.... | ||
| ||
Lou259 am 05.09.2013
Re: September Bräute 2013 mim Schwiigervater? das isch au untypisch, findi aber schön! und mini TZ kann i nid zelle, die muess sich um ihre fründ kümmere... | ||
Lou259 am 05.09.2013
Re: September Bräute 2013 es nervt würgli, aber es sin no me Homepages wo grad spinnen | ||
elea am 05.09.2013
Re: September Bräute 2013 jo eshc ontypisch. aber i ha ke kontakt met mim eigete vater, drom esch de vater vo GG en super ersatz papi för me ;) | ||
Lou259 am 05.09.2013
Re: September Bräute 2013 @elea: ich hcan dich verstoh...männer sin aifach unsensible...wenn die so e hochzyt selber plane müessten und mier fraue nüd mache würen, würs nia klappa, aber das gsehns irgendwie nid i.... vorgester het min GG echt gfrogt, ob ich denn es gschänkli vo ihm erwarte.... woruf ich gseit han "erwarte tuen i nüd..." aber dass es schön weri, wenn er wenigstens es kliises kärtli schriibe wür und merci für alles sega wür, uf die idee chunt er nid... i finde sowas isch selbstverständlich! | ||
Lou259 am 05.09.2013
Re: September Bräute 2013 ich hetti ihn gern vorher gseh... dass er mich bi mine eltere abholt... aber jo... Mànner! Nai ihre fründ chan nid ellei si, er isch dütsche und kennt NIEMERT und das isch mega schlimm, waisch! und mier treffen üs denn vor dr chirche, i han nid welle, dass mich min vater ine füehrt, das chunt mier so vor wie wenn er mich verkaufa wür | ||
elea am 05.09.2013
Re: September Bräute 2013 gell ich fende ebe au dass ich bez dörf theäterle chorz vorher i hanem au gseit, er döf das gern id händ ne aber i ha wechtigers ztue. weisch de nervts mi de aber au weder, dass i bes jez alli korespondenze ha müesse erledige ond wenns öpis för anderi esch de bringt er sin arsch ufe und schribt es mail? jo heshc recht si send mengisch eifach bez unsensibel. ond em Moment beni eh sooone sensibelchen. | ||
elea am 05.09.2013
Re: September Bräute 2013 ond ebe wenn dis mami dech begleitet? | ||
Lou259 am 05.09.2013
Re: September Bräute 2013 ich lises im Mail :-) | ||
Lou259 am 05.09.2013
Re: September Bräute 2013 jo mier laufen zemme ind chile! mis Mami isch au im Auto wo mich zur Chirche bringt, aber die isch genau so nervös! | ||
1 .. 24 .. 45 46 47 48 49 .. 57 .. 65 |