Registrieren | Suche | ![]() |
September Bräute 2013 | ||
1 .. 6 7 8 9 10 .. 38 .. 65 | ||
elea ![]() Re: September Bräute 2013 hihi loue froge send guet ;) aso nome zue ond stelle :D | ||
| ||
Lou259 ![]() Re: September Bräute 2013 ich bin jetzt grad dr ams bastle :-) gseht voll cool us :-) | ||
Snow_Floks ![]() Re: September Bräute 2013 @Lou: hmmm.... ich weis es au nöd! es wäred 100 Stuck weni für jede eis würd mache. ich denke scho, den händ diä unde i de chile alli eis (det häts platz für 100 Lüt!) | ||
Lou259 ![]() Re: September Bräute 2013 @Snow_floks: seb stimmt scho, aber es isch au schaad um d arbet, wenn denn nid alli ihres büechli mitnähmen | ||
Snow_Floks ![]() Re: September Bräute 2013 ja das isch au so, aber mit däm muemer immer rächne! ebe wiä xeit, ich überlan das minere TZ! | ||
himbeer ![]() Re: September Bräute 2013 ich ha am dunnstig scho frei, am fritig isch denn s zivile und am samstig d hochzit und abem mäntig hani au namal 3 wuche frei. min schatz au grad, denn chönd mer no material umefahre und so. | ||
Lou259 ![]() Re: September Bräute 2013 wer rumt bi euch eigentli d Deko im Resti und ir Kirche uf? machen ihr das, dr Bluemeliferant? | ||
Snow_Floks ![]() Re: September Bräute 2013 i de chile machts min floristin (isch e Fründin vo mir) mit hilf vom Tätschmeister! | ||
Lou259 ![]() Re: September Bräute 2013 denn muess ich jo no öppert istelle wo das macht ir kirche | ||
Snow_Floks ![]() Re: September Bräute 2013 also mir müänd chile am samstig wider suber hinderla! mir chönted aber au alles am sigrist vor chile überla, nur zaled mir den 50.- pro Stund wo er ufruumt! mir händ halt vill deko womer am abig wider verwänded und drum nämermers grad mit! | ||
1 .. 6 7 8 9 10 .. 38 .. 65 |