Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Hochzeitstag    ›   Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)
Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)
 1 .. 46 .. 89 90 91 92 93 .. 138 .. 183
saerli  am 24.07.2012

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Hallo Silca

Huiii bist du nervös? Es wird bestimmt ein wunderschöner Tag, egal wie das Wetter ist :)

Vielen Dank, wenn ich mich wohl fühle, ist alles gut :) Wird schon gut gehen :)
Sehen wir dann später Föteli von deinem Outfit?

Grüessli

cutebride1  am 24.07.2012

@lululuana & saerli, ich ha min polterabig au am 1. Sept ha kei ahnig was mini mädels ushecket

@silca, super dass in polteri so schön gsi isch bald isch scho samstig!

saerli  am 24.07.2012

cutebride1:
@lululuana & saerli, ich ha min polterabig au am 1. Sept ha kei ahnig was mini mädels ushecket

Haha so cool! Den chöned mer alli chli zäme fiebere :)

Zit lauft Fraue. Bi mer sends no 60 Tag. Tönt nach lang... Aber weni dra dänke was mer no alles a "Chlinigkeite" sette mache, esch es ebe nöm so lang.

jusi  am 24.07.2012

saerli:
cutebride1:

Haha so cool! Den chöned mer alli chli zäme fiebere :)

Zit lauft Fraue. Bi mer sends no 60 Tag. Tönt nach lang... Aber weni dra dänke was mer no alles a "Chlinigkeite" sette mache, esch es ebe nöm so lang.

ladiiiiies, ha mi polterobä au am 01.09.

bi mir si no genau 50 täg

saerli  am 24.07.2012

Silca  am 24.07.2012

@Saerli: Das ist mein Kleid für Samstag
Bis jetz bin ich noch gar nicht nervös...denke das kommt noch

http://www.milanoo.com/rewriteDirName/p28619.html

Zuletzt bearbeitet am 24.07.12 09:05

Maya  am 24.07.2012

@Silca: Das Kleid gfaut mir sehr guet würi auso au grad alege

Silca  am 24.07.2012

Danke Maya, habe es noch bei einer Schneiderin anpassen lassen und trage schwarze Pumps dazu. Je nach Wetter noch ein schwarzes Bolero.

Keks  am 24.07.2012

@Saerli: Wow, dies Chleid isch wunderschön Din Schmuck gfallt mir au sehr guet. Vom Schminke her würded Bruntön guet passe. Ich ha au blondi Haar und blaui Auge und mini Kosmetikerin hät mir Bruntön oder Grautön empfohle. Sie hät mich bim Probeschminke au nach dä Farbe vom Struss gfröget und da ich roti Rose ha, passt dän Brun am beschte.

@Cutebride: Schöne Struss häsch. Gfallt mir sehr guet i däne dezente Farbe.

@Jusi: Schön das dis 2. Probeschminke besser gsi isch. Äs tönt vo dä Farbe her sehr schön. Vorallem violett. Het ich au gern gah, aber das passt leider nöd so guet zu mim Chleid.

@Zwiifel am Chleid: Isch mir genau glich gange, aber sit ich am Samstig mis Chleid nomal agah han, sind jetz au di letschte Zwiifel weg und ich chas chum meh erwarte, mis Chleid am 4.8. wieder azlege. (Möcht am liebschte jede Tag zu mim Mami, bzw. zu mim Chleid gah )

@Silca: Oh so schön, dä Samstig s’Zivile. Wow, dis Chleid isch mega.

@Me: Uiuiui, nurno 11 Tag
Leider hät mich min PC am Weekend im Stich lah und ich ha s’Föteli vo mim Probestruss nonig chöne druflade. Am Samstig bini no go Probeschminke gsi und bi mega zfriede. Ich bliebe „ich“ und das isch mir sehr wichtig. Mim GG häts au gfalle (das isch s’einzig wo er bis jetz gseh hät )

angiyves  am 24.07.2012

Ui, keks, wie haltisch Du das us? Nur no 11 Däg!!! Was machsch de ganz lieb Dag? Nervösele? Was bisch no am vorbereite?

Bi mir sinns hüt genau no 21 Däg- 3 Wuche...!!!

1 .. 46 .. 89 90 91 92 93 .. 138 .. 183

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.