Registrieren | Suche | Anmelden |
Theologe für freie Trauung | ||
1 .. 4 5 6 7 8 | ||
elea am 26.10.2012
Re: Theologe für freie Trauung Warschinlech eschs au guet send d manne so minimalestisch. Wenn mer selber müsste entscheide, giebge mer auä 20 Restaurants go aluege. | ||
| ||
elea am 29.10.2012
Re: Theologe für freie Trauung hmm... ha jetzt bi es paarne Theologe no gfrogt wegem Priis. ond de gönschtigst esch 1500.- | ||
schmetterling84 am 29.10.2012
Re: Theologe für freie Trauung Oh man Elea.. mi beschäftigt das Thema au mega... weiss eifach nid was mache.. aber vermuetlich nehme mir schlussendlich doch soo öber und zahles denn halt.. | ||
himbeer am 29.10.2012
Re: Theologe für freie Trauung jetz isch ja denn wieder hochzitmesse-saison. det stelled sich glaub au sehr viel redner und theologe vor. zwei kolleginne vo mir händ ihre a sonere mess gfunde. | ||
elea am 01.11.2012
Re: Theologe für freie Trauung Ah,be gar nonid ofd idee cho, dass die sech anere mess chőnd vorstelle. De dueni mol luege obi det eine gseh. | ||
Melanie83 am 02.11.2012
ich bin letscht weekend ade hochzitsolympiade gsi und det hed sich au eini vorgstellt - hed en sehr guete idrcuk gmacht. Gabriela Rub hedsi gheisse | ||
elea am 02.11.2012
ou jo si werkt sehr sympatisch... schad wohnt si so wit weg vo eus... | ||
elea am 28.11.2012
Re: Theologe für freie Trauung hallo zeme... so ha ide letschte zit so vell theologe googlet... | ||
himbeer am 28.11.2012
Re: Theologe für freie Trauung oh das tönt schomal nöd schlecht elea. bhaltisch eus ufem laufende! | ||
elea am 28.11.2012
Re: Theologe für freie Trauung jo i hoffe er esch so flexibel dass mer eusi Trauuig ned wine Gottesdienst mönd gstalte. Mol luege was er seit! schribes de natürli grad do ine ;) | ||
1 .. 4 5 6 7 8 |