Traumtag! |
|
1 2
|
sidney85 am 19.07.2010
Re: Traumtag!
i gratliere au recht herzlich. ganz viel glücklichi ehejohr. e guets fescht lebt doch vo chlinere panne, wenn doch alles perfekt gsie währ redt i 2 johr nimert me vo eüem hochziit so scho;-) mer hend au e panne gha, üsi gäscht hend ös noch dä kutsche fahrt empfange und of dem parkplatz wo sie parkierthend hends leider i dä hektik kei ticket glöst. und mer vermuetet das dä doof parkwächter das gad beobachtet het und drum so schnell a ort und stell gsi isch zum buesse verteile. Jä nu es het den en chline dämpfer gsie aber dä obet isch glich mega schö gis und nimert het me dävo gredt
|
|
Yasi am 19.07.2010
Hey Krispy
Merci für Din Bricht! Findes mega toll, dass Du das so locker gnoh häsch, au wenns echli Panne oder Missverständnis geh het. Ich gratulier oi ganz herzlich und wünsche oi alles Gueti, tolli Flittis und gueti Besserig a Din Maa!
lg Yasi
Glücklichi und stolzi Ehefrau!
|
nicarina1985 am 20.07.2010
hey krispy
i wünsch eu au nu sbest für eui zuekunft.. viel schöni moment und viel liebi wünschi eu..
--- ich bin sitem 12. Juni 2010 e glücklichi Ehefrau ---
|
Krispy am 18.08.2010
sooooo zrogg vode Flitties, schön brun worde ond ääändlech d Fotis öbercho!
Unsere Ringe! Leider hat der Fotograf (und wir) vergessen, die Ringe an unseren Fingern zu fotografieren!
Zuletzt bearbeitet am 01.10.2010
|
sidney85 am 19.08.2010
wow mega schöni bilder vorallem die mit dä wolke find ich so stimmigsvoll. danke und alles gueti.
|
Soefeli82 nicht registriert am 19.08.2010
WOW wirklich wunderschöne Bilder!
LG Soefeli
**Zivil: 20. August 2010 * Kirchlich: 28. August 2010**
|
|
1 2
|