Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Hochzeitstag    ›   Unbekannti Lüüt am Apéro
Unbekannti Lüüt am Apéro
 1 2
souris  am 03.08.2009

Unbekannti Lüüt am Apéro

Hallo zäme

Ich bruch mal weder en Rat. Mir händ eis Chärtli an alli Mitarbeiter vo mim Gschäft mit ehre Iladig an Apéro gschickt.

Es händ sich au scho es paar agmäldet. Bi es paarne hets so tönt: Danke für d'Iladig. Mini Fründin und ich (oder mini Frau ond mini Chind) chömed gern...

Ich han ja keis Problem demit, wenn ich die Persone au känne, aber ich han die no nie gseh ond es wär au ned so, dass ich mit dene Arbetskollege so en mega guete Kontakt hetti. Wie würdet ihr das mache? D'Sach eifach so hineh, dass die denn au det sind oder dene säge, dass d'Iladig nur für mini Arbetskollege ond ned die ganz Familie isch?

Schwierigi Sach...



bienemaja71  am 03.08.2009

Re: Unbekannti Lüüt am Apéro

hallo souris,

also mir lade nur die lüüt ii wo mer au würkli wichtig sind. bi üüs sind eh nur die lüüt as apero iiglade wo au as ässe chöme dörde, will alles a eim ort statt findet.

jetzt isch es halt z spat für dis alliege würdi mal säge. die paar müüler meh mönd ihr jetzt wahrschinli stopfe.



Schoseli  am 03.08.2009

Re: Unbekannti Lüüt am Apéro

ja be mer esch es au so, han gar net chöne nei säge wos gseid hend d frau und Kind chömid au met! aber ech has halt net so schlemm gfunde, well ech alli könne wo chömid!
ben sie 10 Johr i dere Firma und ech gseh die Partner scho ab und zue!!!

aber wenn ech die no nie gseh han....hmmm ech weiss au net... mech wörds glaub chli störe.

aber wie erklähre?? das esch d frog he?? sorry do han ech etz leider au kei tip!

lg

heiraten am 20.08.2009 & 22.08.2009 in Liebe



Frettina  am 03.08.2009

Re: Unbekannti Lüüt am Apéro

Ich würsne säge; schliesslich bestimmed ihr wer a euen Apéro chunt. Seischne halt, dass ihr für so und sovill Lüt budgetiert händ und d Iladig drum ohni Begleitig dänkt gsi isch.

Das brücht ich also gar nöd, wänn s halb Gschäft mit Chind und Chegel uftaucht... Wür mir au nöd in Sinn cho, min Partner mitznä wänn ich bi öpperem vom Gschäft an Apéro iglade bin (ussert mer kännt sich würklich guet).

*******************************************************************************



souris  am 03.08.2009

Re: Unbekannti Lüüt am Apéro

Bin ebe au de Meinig, dass mer scho rein us Astand de Partner ned eifach so mitnimmt.

Aber ebe, wie säge. Aber das mit em Budget wär evtl. öppis. Ich muess es nomal mit mim Zuekünftige aluege.

Isch no lustig, vo sim Gschäft kännet mer meh oder weniger vo allne d'Partner, aber vo dene wär niemert of d'Idee cho, sich sälber izlade...



soundmaennchen

nicht registriert

am 03.08.2009

Re: Unbekannti Lüüt am Apéro

Wie gross ist denn die Firma?



silver83  am 03.08.2009

Re: Unbekannti Lüüt am Apéro

also wens nu so 2 oder 3 weren, naja do wür i glaub es aug zuedruckä. aber wens meh sind, ich weiss nid, ich findä das scho chli astandslos und den wür i au sägä, dass mier das nid so gschribä hen bir iladig und es nid mit partner isch. sachä gits



Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 02.10.2010 isch üserä grossi tag



souris  am 03.08.2009

Re: Unbekannti Lüüt am Apéro

@ soundmaennchen

I de Firma schaffet 25 Lüüt, wobii sich 5 mit Partner (teilwiis mit 1-2 Chind) agmäldet händ.

Mal luege, was mer da machet...



Stern  am 03.08.2009

Re: Unbekannti Lüüt am Apéro

Na ja, es ist halt schwierig herauszufinden ob die den Anhang mitnehmen weil dies die Gelegenheit ist Euch dem Partner vorzustellen oder ob es nur um den Gratisapero geht

Vielleicht ist es ja auch nur gutgemeint... ich hatte auch schon mein Partner an einen Apero mitgenommen obwohl er nicht eingeladen war. Ich hatte das Brautpaar vorher allerdings gefragt und nicht einfach gesagt, dass ich ihn mitnehmen werde. Zum Teil ist dies ja eine gute Möglichkeit die Familie der Arbeitskollegen mal zu sehen und umgekehrt. Ich würde da nichts sagen... das hält sich ja noch in Grenzen, es ist ja nicht eine Firma mit 100 Angestellten.

Wir hatten an unserem Apero auch (nur wenige) Leute die wir nicht kannten, auch Partner von Aperogästen. Die einen hatten vorher gefragt und die anderen haben sie einfach mitgenommen... mich hat das nicht gestört... ich hatte auch nicht das Gefühl, dass sie nur konsumieren möchten. Auf die paar Nasen kommt es bei einem Hochzeitsapero eigentlich auch nicht mehr draufan oder nicht?

Aber es gibt natürlich beide Sorten...



Wir haben am 10. Juli 2009 geheiratet!



Muggi  am 03.08.2009

Re: Unbekannti Lüüt am Apéro

Hey Stern bisch wieder do..Herzlichi gratulation zur Hochzit hoff ihr händ e schöns Fäst ka!

Also zum Thema Apero es git immer Lüt wo eufach so chömet will sie Hochzit schön findet und naja solang er nid de ganz Apero ufisst chönti e Aug zuedrucke!



 1 2

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.