Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Hochzeitstag    ›   Vorbereitungen für den Hochzeitstag
Vorbereitungen für den Hochzeitstag
 1
bergeri  am 02.09.2011

Vorbereitungen für den Hochzeitstag

Guats Mörgali zämma

I han jo no sehr lang Zyt zum alles vorbereita und rüsta, trotzdem bini immer am umastudiara was so alles afallt...viellicht chön iar miar helfa?

Also mi nämmt eigentlich nur Wunder was ma für DÄ Tag alles vorbereita muass und i bin amol uf dia paar sacha cho....hen iar Ergänziga?

- Tischdeko
- Sitzordnung
- Namenschärtli am Tisch
- Namenschärtli für d'Lüt
- Moneybox (wenn miar jetz eifach)

wiiter? das wird jo wohl nid alles si oder? also klar so Sacha wia Resti und Menü uswähla aber das fallt jo vorher ah....

Danka für euri Hilf.

****Ziviltrauung 30.08.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****



zoe  am 02.09.2011

Re: Vorbereitungen für den Hochzeitstag

ich wür na folgendes vorbereite:

- en usdruckti liste, mit de gruppene für d gruppebilder
- evt. en telefonnr.-liste vo allne wo a dem tag wichtig sind und mit eu ztue hend. zb. de fahrer vom fahrzüg, verantwortlichi vo restaurant ect., täschtmeister und/oder trauzüge, fotografIn ect. eifach all wo a dem tag e wichtige teil a verantwortig übernehmed. mir hend die liste im vorfeld allne betroffene au wiitergeh und sie für de notfall auno usdruckt debi gha (passt zämegleit guet is täschli)

mir sind um die extra usdruckte listene extrem froh gsi, well grad wenns wichtig isch, sogar die wichtigste lüüt den ebe grad die sache bruched und den nöd debi ha chönd.

- vorbereite chamer au je nach dem en chlini verpflegig für die awesende bi de vorbereitge.

- falls bilder vo de vorbereitigsziit gmacht werdet, den natürli au d umgebig parat mache und evt. nachli in szene setzte oder mit "hochziits-deko" (muen gar nüd kitschigs si, git au bi de floriste uh schöni sache z.b.) verschönere.

- was ich bi eus extrem gschätzt han isch, dass mir am vorobig eus na im spa-wellnes hend la massiere und im hamam na hend chönne entspanne. das isch wunderbar gsi und i han extrem guet chönne schlafe.

süsch chunt mer grad nüd me in sinn. falls de doch no, post ichs spöter.



bergeri  am 02.09.2011

Re: Vorbereitungen für den Hochzeitstag

Danke Zoe, das mit den Gruppenfotos ist echt eine super Idee.

Mit wem macht man alles getrennte Fotos? Mit jedem Onkel/Tante alleine oder nimmt man die wenn man die ganze Familie macht einfach drauf?

Bin mir grad am Überlegen wie wir das wohl am besten machen....da wir mitten im Dorf die standesamtliche Trauung haben und dann vor dem Standesamt den Apero haben wir keine "schöne" wiese etc. für die Fotos, die werden dann einfach vor dem Standesamt oder nachher im Restaurant gemacht.

Überlege mir aber gerade ob wir doch auch vor dem Standesamt uns zu zweit treffen sollen für die Paarfotos und dann nach ca. 1h noch unsere Trauzeugen, Eltern, Geschwister und Grosseltern dazustossen sollen um noch solche Fotos zu machen....dann hätte man diese wenigstens doch in einer schönen Wiese und müsste diese nicht noch irgendwie vor dem Standesamt reinquetschen....gar nicht mal so eine schlechte Idee.

Da mein Schatz und ich uns sowiso vor dem Standesamt getroffen hätte, kommts auch nicht drauf an wenn wir uns vorher in einer Wiese treffen....und hätten noch einen Moment für uns...

****Ziviltrauung 30.08.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****



laluna1712  am 02.09.2011

Re: Vorbereitungen für den Hochzeitstag

@ Bergeri: schau mal hier:

http://www.heiraten.ch/forum/board/ich-s...e-9_1063.html#8



bergeri  am 02.09.2011

Re: Vorbereitungen für den Hochzeitstag

Danke laluna.

****Ziviltrauung 30.08.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****



 1

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.