Registrieren | Suche | Anmelden |
Wüssed ihr was eure zuekünftig Ma a de Hochziit ahet? | ||
1 2 3 4 | ||
tonie am 03.05.2010
Re: Wüssed ihr was eure zuekünftig Ma a de Hochziit ahet? ah, auch tolle idee. | ||
| ||
sommerbrise am 03.05.2010
Re: Wüssed ihr was eure zuekünftig Ma a de Hochziit ahet? Ich weis nicht wie sein Anzug aussehen wird. | ||
elchalten am 03.05.2010
Re: Wüssed ihr was eure zuekünftig Ma a de Hochziit ahet? @ sommerbrise | ||
Gloeggli am 03.05.2010
Re: Wüssed ihr was eure zuekünftig Ma a de Hochziit ahet? Min Schatz weiss ned was ich för es Chleid han. Er goht jetzt am Samschtig sin Azog go boschte met minere Cousine. Sie esch bi mer au debie gsie ond weiss was ich anne han ond was wördi passe. | ||
Inessa nicht registriert am 04.05.2010Re: Wüssed ihr was eure zuekünftig Ma a de Hochziit ahet? @sommerbrise - im schrank sieht der auch nur halb so gut aus wie mit deinem schatz drin *Meine Beiträge beziehen sich jeweils auf meine eigenen Ansichten & sind nicht bösartig gemeint (mit einer Ausnahme)* | ||
cosmologia am 04.05.2010
Re: Wüssed ihr was eure zuekünftig Ma a de Hochziit ahet? Min GG dörf mis Chleid nöd xeh, aber er hät kein 0815 Aazug wölle. Er isch vorgängig mit sim Trauzüüge xi und hät gluegt, was ihm so gfallt, und ich bi gliichziitig mis Chleid cho chaufe. Au wenns chli unfair isch, bini nocher mit ihm is Gschäft um definitiv sin Aazug zu mim Chleid go chaufe. Mir händ defür abgmacht, dass ich min Bruutstruus nöd dörf vor de Trauig xeh. So hämmer beidi en Überraschig | ||
1 2 3 4 |