Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Hochzeitstag    ›   Wer kann einen DJ empfehlen?
Wer kann einen DJ empfehlen?
 1 2
Caraiba

nicht registriert

am 31.07.2009

Wer kann einen DJ empfehlen?

Hallo Zusammen

da wir nur eine kleine Gesellschaft am Abend sein werden (ca. 25 Personen) möchten wir für die musikalische Unterhaltung am Abend nicht zu viel Geld ausgeben. Wer kennt einen guten DJ der für den Abend nicht mehr wie 1000.- kostet und dazu auch noch gut ist? Würde mich über eure Vorschläge freuen. Hab mal eine Offerte von DJ Andy kommen lassen. Preislich entspricht er sicherlich unseren Vorstellungen, wir wissen aber nicht ob er gut ist. Also wenn jemand positives oder negatives über DJ Andy zu berichten hat wäre ich auch dankbar.

Gruss Bernadette

Am 10.04.2010 isch es sowitt



souris  am 31.07.2009

Re: Wer kann einen DJ empfehlen?

Hoi Bernadette

Wo chunsch denn du her?? Mir händ für euses Hochziit jetzt en Kolleg vonere Arbetskollegin chönne organisiere. Isch ned sooo tüür gsii, weiss aber noni, wie er isch.

Wenn du no magsch warte bis am 29.08., denn chani der soscht säge, wie er gsii isch.

Grüessli
souris



soundmaennchen

nicht registriert

am 31.07.2009

Re: Wer kann einen DJ empfehlen?

1000 mit oder ohne Anlage?



Caraiba

nicht registriert

am 31.07.2009

Re: Wer kann einen DJ empfehlen?

Hallo Souris, Soundmaennchen

wir wohnen im Kt. AG, dass Fest wird voraussichtlich in Pfäffikon SZ statt finden. Da wir im August erstmal 3 Wochen nach Amerika gehen wollen wir alles def. erst anschliessend entscheiden. Warte also gerne auf dein Feedback.

Wir denken 1000.- inkl. allem was es dazu braucht aber vielleicht einfach minimal.



Am 10.04.2010 isch es sowitt



Fischli  am 31.07.2009

Re: Wer kann einen DJ empfehlen?

Hallo Bernadette

Möchtisch würklich än DJ? Ich find bi so wenige Lüt än DJ nöd passend, do find ich än Musiker viel besser. Chunnt halt druf a was fürtig Musig das wilsch.
Ich han au zerscht än DJ welle, hend üs denn aber zum Glück füren Musiker entshciede, wo genial gsi isch. Und isch nöd mol türer gsi we än DJ.

Fischli



Caraiba

nicht registriert

am 31.07.2009

Re: Wer kann einen DJ empfehlen?

Hallo Fischli

was meinsch mit Musiker, also was het er gspielt? Mir händ ebe dänggt, dass en DJ chli es umfangrichers Programm (verschiedeni Stielrichtige) bringe chan. Mir sind beidi ebe no nie anere Hochzyt gsi drum könne mr ebe nid uf Erfahrig / Idrügg zrugg griffe.
Mir sind aber beidi au nid wirklichi Tänzer und unseri Gäst im Grosse und Ganze ebe au nid. Also wär en Musiker ev. scho e Alternative. Hän sogar überlegt gar nüt z mache, aber do hän scho einigi Lüt gfunde, dass es den eifach es langwilligs ässe git und das wän mr natürlich au nid.

Bernadette

Am 10.04.2010 isch es sowitt



Fischli  am 31.07.2009

Re: Wer kann einen DJ empfehlen?

Also mir hend än Musiker gha. Är hätt d Handorgle, Keyboard und äs Schwyzerörgeli däbi gha. Gspielt häter Oldies, Schlager, aktuelli Hits und au 1-2 urchigi Lieder. Mir hend uuuh viel tanzed, obwohl mirs 1.nöd so guet chönd und 2.bis anhin au nöd viel hend. Aber mir hend doch einigi Gäst gha wo tanzet hend. Mir hend aber au Polonaise (dinne und dusse) gmacht oder am Platz eifacht achli gschauklet. Denn chunts halt au druf a wie eues Hochzig isch, mir hend äs unklomplizierts Fescht mit Grillbuffet gha, drum hät das mega passt. Und bis a eim Gascht hät d Musig au allne gfalle.

Kei Musig wür ich au nöd, so häsch immer wieder mol öpper wo Stimmig macht, fals suscht nüt lauft.

Lg Fischli





souris  am 31.07.2009

Re: Wer kann einen DJ empfehlen?

Kt. Schwyz trifft isch guet. Mir sind vo Pfäffikon SZ (ond ich bin ursprünglich us em Aargau)... Wo z'Pfäffike hüratet ihr denn ond wo machet ihr s'Fäscht? (bin chli en Gwundernase...)



soundmaennchen

nicht registriert

am 31.07.2009

Re: Wer kann einen DJ empfehlen?

Ich denke, man muss sich sicher überlegen, ob es den DJ braucht. Bei 25 Gästen besteht die "Gefahr", dass es eher in Richtung gemütlicher Abend geht, als die volle Party. Das kann man aber nur abschätzen, wenn man die Gäste kennt.

Ich habe auch schon erlebt, dass an einer privaten Feier gegen Ende der Veranstaltung die verbleibenden 4 Gäste voll abgetanzt haben, als gäbe es kein Morgen (ich war solange gebucht, also habe ich auch solange aufgelegt ;-)).


Für das Budget ist halt das Problem, dass die DJ-Gage für 25 Leute genau so viel kostet wie für 1000 Leute. Und die benötigte Anlage für 25 Personen ist in der Regel auch die gleiche wie für 100 Personen (Es rentiert sich nicht, eine so kleine Musikanlage zu vermieten). Deshalb wird euch ein DJ genau so teuer kommen, wie einer, der an einer grösseren Feier für Musik sorgt.



babs  am 01.08.2009

Re: Wer kann einen DJ empfehlen?

Hallo Zäme

@ Fischli: Darf i froge wie üche Musiker gheisse het?

Mir si drum au no am überlege ob mir en DJ wei oder en Musiker...

Lg Babs



 1 2

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.