Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Hochzeitstag    ›   Wo wird Übernachtet???
Wo wird Übernachtet???
 1
Sabsani

nicht registriert

am 23.09.2009

Wo wird Übernachtet???

Hallo Zäme!

I ha öich mau wöue frage wies mit dr "Hochzytsnacht" bi öich usgseht. Auso nid i Details aber z`wo! I bimer drum nid sicher öbi aus Überraschig für mi Ma es Hotelzimmer söu bueche, so dasmer nach üsem schöne Tag nid grad wieder zrügg i "Autag" müesse! Hamer äbe dänkt wär vilich no cool, wenn när am Morge mini u sini Familie ou würd is Hotel cho, so dasmer zäme chönnt Brunche! Was hautet dir vo dere Idee? U wie machets dir?

Grüessli
Sabsani



wirbelwind  am 23.09.2009

Re: Wo wird Übernachtet???

Also mir übernachted det wo mir fiiräd. Und tuend uf eusi Hochzigshomepage schriibe, dass alli wo wennd au söläd det übernachte. (vermutlich tüend ussert dä Grosseltere alli:-) )
Mir händ das ebe au nid welä, dass nach dem schöne Tag alles schowieder verbi isch und so chömers am nöchschte Tag mit allne nochli gnüssä, bevor mir denn wieder zrug i eusi Wohnig gönd. (wo vermuetlich au no e Überraschig wartet...)
Ich find dini Idee super!!
Liebi Grüässli, Wirbelwind



Zorrolino

nicht registriert

am 23.09.2009

Re: Wo wird Übernachtet???

Hallo Sabsani
also bi eus isch es au so, dass mir det übernachtet wo mer fiiret. Mit eus zäme wärdet na 20 anderi übernachte (s'hät nöd meh Bett ). Ich finds e schöni Idee, dass mer am näschte morge na chan zäme zmörgele und das ganze usklinge la. Usserdem isch au dä Hiiwiis vo dä Wirbelwind na guet, dass wahrschinli i dä Wohnig au na e Überraschig wird warte, wo villicht nöd unbedingt so luschtig isch, wänn si Znacht am vieri entdecksch

Grüessli Corina

Unser Liebesglück wird am 04. September 2010 gekrönt...



Snoopeldy  am 23.09.2009

Re: Wo wird Übernachtet???


Wir haben zu Hause übernachtet... aus verschiedenen Gründen.
Wir haben zum Glück in der Nähe gefeiert, so dass wir mit dem Taxi nach Hause konnten. Und ehrlich gesagt war ich sehr froh, dass ich so am anderen Tag ausschlafen konnte, mich schon gemütlich und wohl fühlte und nicht alles wieder zusammenpacken muss.

Man ist nach der Hochzeit extrem müde, die ganze Anspannung löst sich langsam und deshalb war es mir sehr wichtig, den Tag danach gemütlich und mit meinem Mann alleine starten zu können. So haben wir gemütlich zusammen gefrühstückt und dann begonnen, all die vielen (unglaublich, was da zusammen kommt!!!) Kärtli zu lesen, Geschenke anzuschauen und in Erinnerungen zu schwelgen. Diese Zweisamkeit war extrem schön und auch emotional, als wir all die Sachen angeschaut haben.

Deshalb: Für mich war es am besten, nach Hause zu gehen und meinen Mann alleine zu geniessen am nächsten Tag

Aber wie immer: hier sind die Vorlieben natürlich verschieden


*** ~~~ *** ~~~ *** ~~~ *** ~~~ *** ~~~ ***
Überglücklich am 3./5.2009 in ein neues Leben gestartet!!



claudi78  am 23.09.2009

Re: Wo wird Übernachtet???

Mir fiiret imene Hotel wo mer de ou grad tüe übernachte. D'Hälfti vo de Gescht wird usem Usland areise und diä schlafet de ou grad alli dert. Am Morge tüe mer üs de alli zum z'Morge wider träffe.

*in love since 1st May 2003*
*engaged since 1st January 2006*
*getting married 7th May & 28th August 2010*



cadina

nicht registriert

am 23.09.2009

Re: Wo wird Übernachtet???

Wir werden im Hotel übernachten, in welchem wir feiern. Ausser uns auch noch 10-20 Gäste. Ob es dann wirklich ein grosses gemeinsames Frühstück geben wird, lassen wir noch offen. Wir beide werden jedenfalls anschliessend in die Flitterwochen fahren, d.h. wir übernachten gar nicht mehr zu Hause, bis wir zurückkommen.

* Tu deviens responsable pour toujours de ce que tu as apprivoisé * - das besiegeln wir am 04.09.09 zivil und am 10.10.09 kirchlich.



speedy  am 23.09.2009

Re: Wo wird Übernachtet???

In däm Restaurant wo mir fiired hets ebe gar kei Zimmer. Sehr wenigi Gäscht vo uns wo witer ewäg deheim sind, händ im gliche Dorf Hotelzimmer gno. Ich ha mim Liebschte mol gseit, dass ich eigentlich au no gärn würd es Zimmer näh dört. Aber är will hei. Het au scho alles organisiert wär uns denn heim bringt und so. Vo däm här wärde mir heim go schloofe. Und eifach glich es Hotelzimmer nä und "überraschung" rüefe fänd i jetz i mim Fall chli doof, will ich jo weiss dass ärs nid möcht.



chena2  am 23.09.2009

Re: Wo wird Übernachtet???

Wir übernachten zu Hause... Das Hotelzimmer kostet viel und schlafen werden wir nicht viel in dieser Nacht...
Wir treffen uns mit allen auswärtigen Freunden/Verwandten am Tag danach in einem Restaurant zum "Zmörgele"... Wer Lust hat kommt, die andern schlafen weiter...


Das Leben ist kein Lollipop...



Sabsani

nicht registriert

am 23.09.2009

Re: Wo wird Übernachtet???

Hallöchen

Danke für Öii wärtvoue Tipps! Isch guet weme mau no angeri Meinige u Erfahrige ghört! Wüeu mängisch fäuht eim vo luter Organisiere, Plane u Fröie chli dr Blick dür die nid rosaroti Brüeue!
Mir si äbä imene Huus ohni Übernachtigsmüglichkeit. U i ha ehrlich gseit kei Luscht nach dämm Tag todmüed no irgendwelchi mit Wasser gfüllti Joghurtbächerli us dr Wohnig zschaffe... Aber das mitem nid richtig chönne usschlafe stimmt äbä irgendwie ou.
I gloub jetz isch mir grad DIE ultimativi Idee cho! Mir göh zwar is Hotel gah übernachte, lade aber d`Familie när zum Brunch zu üs hei i. De chöisi de grad häufe die "Unordnig" wieder zbesitige!
Muess mau luege wines mache!So wieni mi kenne, wirds no zeinte oder angere mau ändere!

Liebs Grüessli
Sabsani



 1

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.