Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Hochzeitstag    ›   Züri Bräute 2013
Züri Bräute 2013
 1 2 3 4 5 6
Zottel  am 04.08.2012

Re: Züri Bräute 2013

danke!!



Zottel  am 04.08.2012

Re: Züri Bräute 2013

Züri Bräute mached oder hend ihr e Homepage mit wunschliste etc.?



Nemo  am 04.08.2012

Re: Züri Bräute 2013

Jup,machemer. D'homepage hämmer mal z'fadegschlage,Götene fehled no,aber das mit de gschänkliste müemer no iboue...chunt denn no...



Zottel  am 04.08.2012

Re: Züri Bräute 2013

Cool! Ich find so Homepages super, mir hend au eini
und isch uf sehr grossi Interesse gstosse u d sehr viel hend gseit wie cool dass sie isch

Nemo:
Jup,machemer. D'homepage hämmer mal z'fadegschlage,Götene fehled no,aber das mit de gschänkliste müemer no iboue...chunt denn no...



LucyLu  am 04.08.2012

Re: Züri Bräute 2013

Zottel:
Züri Bräute mached oder hend ihr e Homepage mit wunschliste etc.?

Mir händ ä Hompage gmacht und ha Mega Freud dra! Muss nur nachli überarbeitet werde aber sust wär sie den ready ;-)



himbeer  am 05.08.2012

Re: Züri Bräute 2013

hallo alli!
ich reihe mich da au no gern i, bi us de stadt zh und mir hürated nächst jahr wahrschinli im september. sind au scho chli am luege und hend location, dj und fotograf mal blockt, isch aber no nüt definitiv da mirs no niemerem gseit hend :-)

muess nachher mitem schatz mal s timing bespreche. ich fiire endi august no geburi u d det chönnted mer halt recht vielne schomal d save the date charte id hend drucke. müessteds eifach vorher de eltere no säge. aber würd ziitlich no klappe de monet... hihi



butterfliege  am 05.08.2012

Re: Züri Bräute 2013

Hey himbeer
Dörfi frage was ihr für e location für de abig hend?


Mir wend au e homepage mache, aber mir wartet mal no ab wäg de flitterwuche, will mir möchted sie üs ja schänke lah und je nach dem gids ja reiseabieter wo eim dän sone homepage möched... Mal go nachefrage bi globetrotter!!



Zottel  am 05.08.2012

Re: Züri Bräute 2013

Hey Butterfliege
Mir hend eusi Wunschliste direkt über eusi HP gmacht. Wenn wetsch dörfsch eusi HP gern aluege. D Adresse gib ich dir suscht gern per PN



butterfliege  am 05.08.2012

Re: Züri Bräute 2013

Hey zottel
Ja das wär lieb! Ich han ebe gseh dasses über globetrotter chasch macheund dän tüends jedem wo öpis ad reis zahlt hät en guetschiin usstele wos dän am bruutpaar chönd schänke.. Han das no schön gfunde! Dfrag isch halt wieviel me für de service no zahlt!!



himbeer  am 05.08.2012

Re: Züri Bräute 2013

@butterfliege: es isch es resti direkt i de stadt, ich gib der gern de name dure wenns bi eus offiziell isch, ha chli angst dass e kollegin chönnt mitlese wo ebe au 2013 hürated, hihi

aber ich ha ghört dass s max und moritz in zh ganz toll söll sii zum fiire, de tip cha der schomal geh.

mir werded wohl morn oder übermorn eusne eltere es bsüechli abstatte und denn. hani s datum au fixe und dir chli meh infos geh.



 1 2 3 4 5 6

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.