Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Hochzeitstag    ›   Züri Bräute 2013
Züri Bräute 2013
 1 2 3 4 5 6
Laixiya  am 16.08.2012

Re: Züri Bräute 2013

Ich bin au us dae stadt züri und huerate im April 2013...bis jetzt haemmer nonig so viel organisiert..also eigentlich nur dae DJ...ahem! Wer hueratet i de stadt zivil? Wo mached ihrs? Haet oepper erfahrig mit em Hotel Hirschen?



Nemo  am 16.08.2012

Re: Züri Bräute 2013

Hallo Laixiya!
Willkomme bi eus
Mir hüratet nöd ide Stadt. Wär eigentli scho so denkt gsie zersch, aber da mer ja nur so spaht in vorus chan reserviere isches eus en z'heisse gsie. mir hüratet ebe nur zivil. denn hämmer im nachinein gseh, dass mer nur wenig lüt chan is standesamt ine ne und sie kei grossi rüm zur verfüegig stelled, somit isch die sach denn gstorbe gsie. mir wänd ebe alli bi de trauuig debie ha, da das ja de eigentlichi grossi akt für eus isch.
jetzt tüemer im schloss lenzburg hürate, das wird meeeeegaaa!! hoffi doch
d'location isch de hammer und fürd lüt isches au super. min gg isch us bern und ich us züri und somit sind d'familiene au vo dehte. so chömmer eus so ziemli ide mitti fürs hochziit treffe.
hotel hirsche kenni leider nöd vo hochziite nur suscht zum ässe und so. isch aber sehr fein.



himbeer  am 20.08.2012

Re: Züri Bräute 2013

huhu!
ich bi selber no nie binere standesamtliche trauig im hirsche gsi (ich nimm ah du frögsch weg dem?) aber zwei kolleginne sind scho bi hochziite im wiikeller debi gsi und beid händs sehr schön gfunde.

mir hürated in züri im standesamt. muess denn au no reserviert werde, aber es isch nöd so schlimm wenns denn halt glich ame andere tag erst klappt. ich stah denn eifach am morge früeh uf de matte zum reserviere.



zibesa

nicht registriert

am 06.09.2012

Re: Züri Bräute 2013

hey girls!

ich han e frag ah euch... und zwar... am 21. september am 19:15 mach ich bi mier dehei z altstette bim letzigrund mit vilne fraue (so vil wie möglich) en lustige abig binere tupperware party... shet ebe den wahnsinig gueti ahgebot drinne *lach* het öper lust zum cho?



himbeer  am 13.09.2012

Re: Züri Bräute 2013

hihi zibesa, danke für d iladig! wär e super location für mich, ich schaff praktisch um de egge :-) aber am 21. september hani scho öpis vor.



Nemo  am 21.09.2012

Re: Züri Bräute 2013

ooohh, has ersch hüt gswh...aber hett eh nöd chöne. mir händ mit de tätschis treffe...
aber viel spass und nöd zviel poste, gäll!!!



himbeer  am 21.09.2012

Re: Züri Bräute 2013

hm euse tz gaht jetz denn bald is usland und ich weiss gar nöd wieviel er denn echt vo det wird chöne organisiere. aber ich denk das chunnt scho guet :-)



Nemo  am 21.09.2012

Re: Züri Bräute 2013

wenn chunt er denn wieder??



himbeer  am 21.09.2012

Re: Züri Bräute 2013

haha er gaht für mindestens 1.5 jahr. also für d hochzit ischer denn natürli scho da, aber richtig zruggcho tuet er wahrschnli erst 2014 :-)



Nemo  am 21.09.2012

Re: Züri Bräute 2013

ou neiiii...das isch ja voll doof....
ja denn bliebt ja eh alles ade tz hange....
chasch ja vom usland us dich au nie mit de tz treffe und bespreche und so....
briefe für gäst und all das muen ja denn au alles sie mache... schad, aber das klapped scho, du häsch ja sicher e gueti tz!!



 1 2 3 4 5 6

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.