Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Hochzeitstag    ›   Züri Bräute 2013
Züri Bräute 2013
 1 2 3 4 5 6
himbeer  am 01.10.2012

Re: Züri Bräute 2013

für mich au ok. das jahr isch termintechnisch scho fast wieder gloffe... sind ihr au so verplant?



Lus

nicht registriert

am 04.10.2012

Re: Züri Bräute 2013

Gute Morge an aui Züribrüt

I chume zwar us Bärn, bi abere überne interessante Wettbewärb gstoglet wo öich eventuell chönnti interessiere? Züri isch äbe chli z wit wäg, drum wärdemer sicher nid a dere Usstelig teilnäh

http://biglove.ch/de

Liebs Grüessi und e schöne Tag

Lus



himbeer  am 04.10.2012

Re: Züri Bräute 2013

guete morge lus!
hihi ich ha mi grad agmeldet für die usstellig am weekend. de mössiö muess jetz au mal langsam chli in stimmig cho :-)



Lus

nicht registriert

am 04.10.2012

Re: Züri Bräute 2013

@himbeer
Lach du hesch rächt, schleipf ne ruhig mit!
Mi Herr het scho 2 Mönet nachem Atrag ad MariNatal "müesse"
Und da mir ja vorussichtlich erscht im August 2013 hürate, chöimer a die nöchst MariNatal im Februar nomau gah
I gseh sis Gsicht scho vormer weni dr Vorschlag mache Aber i wett scho gah, eventuell wetti dete d Ringe ussueche.
Wenn hüratet dir ?



Nemo  am 04.10.2012

Re: Züri Bräute 2013

hallo zäme!!
ich warte ebe au scho sehnsüchtig bis januar isch. denn chömmer ad hz mäss in züri. da freui mi scho mega druf. die söll ja riesig sie!
mir händ eigentli eusi ring wele dehte chaufe, aber jetzt hämmer sie scho
aber s'feeling isch sicher no cool dehte und viellicht gsehni ja no öpis woni noni dra dänkt han!



himbeer  am 04.10.2012

Re: Züri Bräute 2013

mir sind am 13/14 september dra und d mess in züri hanem au scho adroht, haha. au wenn mer eigentlich all wichtige komponente wie location, dj, fotograf etc händ, aber weg de ring hani au no welle luege und eifach info und inspiration generell... florist hani nonig, aber ich nimm wahrschinli de wo au s restaurant hät, isch wohl am eifachste.

ja genau nemo, vilicht chunnt eim ja denn no e gueti idee oder es git schnäppchen, haha. ich ha zb mal e afrag gmacht binere visagistin wäg probeschminke, schminke am hz und halt no schminke für mini girls (sie wänd drum ihri kleider selber zahle und denn hani denkt übernimm ich eifach s styling) aber sie verlangt chli sehr viel. es paar adresse go sammle wird nöd schade.



 1 2 3 4 5 6

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.