Registrieren | Suche | Anmelden |
Interrail ? | ||
1 2 | ||
danihani nicht registriert am 12.04.2012Interrail ? Hallo ihr Lieben | ||
| ||
jusi am 12.04.2012
Re: Interrail ? cool danihani, das hani geschter au kört und mir das für d minimoons überläit... | ||
MaLu am 12.04.2012
Re: Interrail ? danihani, das isch e super idee und wär o öppis für üs.. aber i has äbä o no nie gmacht, drum chani dir nid würklech tipps gäh.. | ||
arwen_1984 am 12.04.2012
Re: Interrail ? Auso i bi als Teenie (18ni) mau ga interraile... muess mau überlege... Es isch hat so, dass zum teil im Usland d Bahnverbindige nid dr Hammer si, zum Bispiel ds Frankriich gö d Bahnlinie eich zentral vo Paris ab, und wenn me de nid geng über Paris wot ga chere, de muess me so Überlandbusse näh, wo me haut de no zuesätzlech muess zahle. Guet, das isch als Teenie wahrschinlech no e grössere Faktor gsi als i de Flitterwuche... Alles wo meh gchoschtet het isch negativ gsi ;-) Grundsätzlech chunnt me extrem guet vo grosser Stadt zu grosser Stadt. Vieli gö haut de amigs ga campe, und de muess me haut no e Campingplatz finde, aber mit günschtige Hotels und so gieng das sicher ou, oder mau mit eme Taxi. | ||
MaLu am 12.04.2012
Re: Interrail ? das stimmt arwen.. üse favorit isch auso immer no barcelona füre mini-moon, und denn göh mir de zwöi jahr später für ne monet oder so uf südamerika | ||
danihani nicht registriert am 12.04.2012Re: Interrail ? @arwen: da hast du natürlich recht. Man muss schon viel Planen um sich die Strecke zurecht zu legen und dass dann auch sinnvoll verbinden zu können .... so dass man nicht nur im Zug sitzt sondern die Städte auch besichtigen kann! Aber das finde ich auch den Reiz an der Sache, man hat einen Grundplan, und wenns einem aber so gut an einem Ort gefällt, dann bleibt man einfach noch dort! | ||
MaLu am 12.04.2012
Re: Interrail ? ja, das könnte noch lustig werden beim planen | ||
stephansbride am 12.04.2012
Re: Interrail ? Hallo danihani | ||
arwen_1984 am 12.04.2012
Re: Interrail ? Ja für Städtehopping ist Interrail sicher ideal ;-) | ||
apfel-zimt am 15.04.2012
Re: Interrail ? Hab ich als erste Ferien mir meinem GG gemacht. Wir fandens toll, haben einen flexiblen 3-Wochen-Pass gekauft und das war super. Ich denke auch, dass es toll ist für Städtereisen, also alle Orte, die gut angeschlossen sind. Ansonsten kann man ja Mietautos dazumieten. | ||
1 2 |