Registrieren | Suche | Anmelden |
Wer seine Traumreise noch nicht hat empfehle ich..... | ||
1 2 3 | ||
sunny79 am 28.07.2010
Wer seine Traumreise noch nicht hat empfehle ich..... Sali zäme | ||
| ||
Klaus67 am 29.07.2010
Re: Wer seine Traumreise noch nicht hat empfehle ich..... Danke für den Tipp sunny! | ||
Prisi9 am 04.08.2010
Re: Wer seine Traumreise noch nicht hat empfehle ich..... hi sunny, beste dank für din tipp. | ||
sunny79 am 04.08.2010
Re: Wer seine Traumreise noch nicht hat empfehle ich..... Sali Prisi | ||
sunny79 am 04.08.2010
Re: Wer seine Traumreise noch nicht hat empfehle ich..... Hallo Klaus | ||
cosmologia am 05.08.2010
Re: Wer seine Traumreise noch nicht hat empfehle ich..... Hallo Sunny | ||
gab1510 am 05.08.2010
Re: Wer seine Traumreise noch nicht hat empfehle ich..... wenni das richtig gsehne isch das äs dütsches reisebüro. wenn mer d lüüt nöd chan telefonisch erreiche würdi chli vorsichtig si ehrlichgseit... in dütschland gönd jedes jahr x reisebüro konkurs und wennd dänn dini reis scho äs jahr im vorus buecht und zahlt häsch, häsch dänn s gschänk... dänn lieber zwei drü franke meh zahle und däfür chli bime grössere aabüter bueche, vo mir us au in dütschland. mir gönd drü mönet uf weltreis und händ än grosse teil sälber buecht und än teil über äs reisebüro. mir händ bi praktisch allne hotels womer direkt buecht händ rabatt übercho wenn mer gfrögt händ und gseit händ das mer uf hochziits reis sind. | ||
nimbini am 05.08.2010
Re: Wer seine Traumreise noch nicht hat empfehle ich..... @gab1510, es chunnt nöd uf grössi vom reisebüro druf a, wichtig isch, dass die reisebüros bim garantiefonds mitglied sind, dänn chunnsch au dis geld über, wänn es reisebüro konkurs gaht.... so wie ich das uf de homepage gsehn, isch de hauptsitz in dütschland, aber sie händ e verträtig i de schwiz, wo das villicht nöd vollbrueflich macht.... uf alli fäll sind reise, wo meh über dütschland buecht, immer no günstiger als bime hotelplan oder kuoni.... git aber mittlerwile au dütschi verastalter i de schwiz, wo dänn enorm günstiger sind, zbs. its coop, fti, schauinsland, neckermann etc... die sind eifach günstiger, wi l dütschland die flüg und hotelzimmer i de masse ichaufed und somit besseri vertragsbedingige chönd verhandle als d'ch-abüter, wo halt eifach weniger abnehmer händ.... | ||
gab1510 am 05.08.2010
Re: Wer seine Traumreise noch nicht hat empfehle ich..... @nimbini, danke für dini antwort. ja das isch mer scho klar. ide schwiiz würdi eigentlich bi fascht jedem reisebüro bueche, vorusgsetzt sie sind mitglied vom reisegarantiefonds. aber das sind ja die meiste. euses lieblings reisebüro isch übrigens än ein maa beetriib:-) | ||
sunny79 am 05.08.2010
Re: Wer seine Traumreise noch nicht hat empfehle ich..... Sali zäme | ||
1 2 3 |