Registrieren | Suche | Anmelden |
Wo verbringt ihr eure Flitterwochen? | ||
1 .. 21 .. 39 40 41 42 43 .. 51 | ||
Emma13 am 15.01.2013
Re: Wo verbringt ihr eure Flitterwochen? Canoa mir hend au uf Australie wele und mit Fiji verbinde, warum isch das nöd guet? Ach neiiiii :( | ||
| ||
Angita am 15.01.2013
Re: Wo verbringt ihr eure Flitterwochen? mir händ üs für Cuba entschiede! juhuu freu mi scho... di perfekt reiseziit für Cuba isch so April/Mai im summer häts schiins viel rege noher stürm und januar-märz chönis chalt werde... hani glese... mir würed gern ä rundreis mache mit aschlüssende badeferie.. freu mi scho mega uf Havanna aber es goht no soo lang! | ||
Manokasa am 15.01.2013
Re: Wo verbringt ihr eure Flitterwochen? Also mir si det zumal ide Hochsaison gsi und Hend knapp 3000.- zahlt.. Das inkl. 3 Inlandflüg und Auto. September isch sicher nebedsaison. Chunt halt chli druf ah waser wend :) also mir hend hauptsächlich in Bed and Breakfast gwont die sind super und au günstig! In kapstadt hemer es chlises appartment ga, zentral und herzig! Und im Krüger ime eifache Bungalow.. Für mich s highlight gsi! :) | ||
elea am 15.01.2013
Re: Wo verbringt ihr eure Flitterwochen? wie lang send ehr denn döt gsi? jo ha scho so vell guets ghört vom krueger ond au kapstadt! send bedi nonie en afrika gsi, wer aso absolut öpis neus för eus! ond i liebed d kombination vo stadt aluege ond landschafte... :) | ||
valey am 15.01.2013
Re: Wo verbringt ihr eure Flitterwochen? Hey Manokasa | ||
Manokasa am 16.01.2013
Re: Wo verbringt ihr eure Flitterwochen? Elea und valey | ||
valey am 16.01.2013
Re: Wo verbringt ihr eure Flitterwochen? okiidokii.. | ||
Canoa am 16.01.2013
Re: Wo verbringt ihr eure Flitterwochen? Emma, gmäss ere erste Uskonft segs ned ideal Fiji ond Australie zverbinde well uf Fiji i de Sommermönet müesstisch go uf Australie i de Wentermönet. Muess/Wot das no nöcher abkläre... | ||
Manokasa am 16.01.2013
Re: Wo verbringt ihr eure Flitterwochen? Elea | ||
valey am 16.01.2013
Re: Wo verbringt ihr eure Flitterwochen? Manokasa... | ||
1 .. 21 .. 39 40 41 42 43 .. 51 |