Registrieren | Suche | Anmelden |
wer bezahlt was beim Polterabend? | ||
1 2 3 | ||
Sandra1983 nicht registriert am 12.08.2011wer bezahlt was beim Polterabend? Hallo zäme | ||
| ||
PrinzessinN nicht registriert am 12.08.2011Re: wer bezahlt was beim Polterabend? Cool en Polterobig im Europapark...das heti mir au no gfalle | ||
livipivi nicht registriert am 12.08.2011Re: wer bezahlt was beim Polterabend? Also liebi Sandra, bi mir isch es grad anders gsi, mini Mädels hend alles finanziert und ich ha kein Rappe brucht a dem Tag Cool Europapark- da hend ihrs sicher voll lustig | ||
Sandra1983 nicht registriert am 12.08.2011Re: wer bezahlt was beim Polterabend? oh das beruhigt mi.... ha äbe scho nid welle, dass sie irgendwie d Erwartig gha hätted, ich würdi allne 40 EUR Itritt zahle... schlussendlich ha ja au nid ich bestumme, wo mer hie gönd und was mer möched... (guet, so durch die Blume hani scho immer gseit, ich wür lieber en Tag lang öpis mit de Mädels unternäh, weder am Abig so Verkleidigsspieli mache:-) ). das beruhigt mi jetzt wirklich, dass da d Erwartigshaltig nid so isch.... | ||
Kia28 am 12.08.2011
Re: wer bezahlt was beim Polterabend? Also i han a däm Tag au kein Rappa brucht. S'Ässa hämar so guats ganga isch mit da Inahma vum Vachauf finanziert und da Rest händ alli sälbar zahlt. | ||
Schlumpf79 am 12.08.2011
Re: wer bezahlt was beim Polterabend? Hoi Sandra | ||
Carmile am 12.08.2011
Re: wer bezahlt was beim Polterabend? Bi mir isch es au so gsi, dass sie alles für mi übernoh hend, vo Tanzkurs, über Esse bis hi zu Hotelübernachtig. Han das wunderschön gfunde, zumal mer ide Hochzitsvorbereitige eh chronische Geldmangel hät :-) Mer isch es eifach wichtig gsi als Geste am Schluss all zu Kafi und Kuche no chönne izlade und das Weekend revue passiere zloh. Du zahlsch jo denn sHochzitsfest im Gegezug, daher würd mer do nöd so Gedanke mache. Guet isch es aber trotzdem wenn me das vorher mol klärt hät, so durch die Blume. | ||
zoe am 13.08.2011
Re: wer bezahlt was beim Polterabend? liebi sandra, bei mir war es so, dass ich eigentlich gerne was übernommen hätte, aber meine mama, die auch zum poltern eingeladen war (sie ist noch sehr jung, drum hat es auch gepasst) alles übernommen hat, von allen. war nicht so geplant, aber wurde natürlich dankbar angenommen. | ||
sabrini am 16.08.2011
Re: wer bezahlt was beim Polterabend? han au kei einzige rappe müese usgä und das für zwei Däg! wirklich super gsi! einzig s benzin- will ich han müese fahre,hehe > zivil 11.08.2011 - kirchlich 20.08.2011 < | ||
pada am 13.02.2012
Re: wer bezahlt was beim Polterabend? Hallo **Zivil: 4.5.2012 ** Kirche: 12.5.2012**
| ||
1 2 3 |