Registrieren | Suche | Anmelden |
neue Unterschrift | ||
1 2 | ||
filu am 22.06.2009
neue Unterschrift hoi brütlis, | ||
| ||
Kaz am 22.06.2009
Re: neue Unterschrift Ich ha no chorz vorem Standesamt chli güebt... Und sogar eine uf dä Gmeind het gseit, d Unterschrift gsäch jo sowiso nie glich us... | ||
Yasi am 22.06.2009
Re: neue Unterschrift ich bin scho sit ix Monet am üebe. aso üebe mueni eigentli nüme, han aber glich immer wieder froid d'Unterschrift z'schriibe. i find sie also recht schön. | ||
sona am 22.06.2009
Re: neue Unterschrift ha afä einischt e chli güäbt, aber ich muäss sägä, dass dr neui namä sogar rinnger got als min jetztigi | ||
silver83 am 22.06.2009
Re: neue Unterschrift oh, ich han echt nid güebt. und han zerstmol uf em standesamt mit minem neuä namä unterschribä. aber ich han au kei spezielli unterschrift, sondern nur mini handschrift und sin namä han i jo tusigmol gschribä... drum ischs au guet vur hand gagä. | ||
filu am 22.06.2009
Re: neue Unterschrift also ich glaub ich duens eifach paar mal probiere und denn chunt das scho guet. | ||
Liara nicht registriert am 23.06.2009Re: neue Unterschrift
| ||
filu am 23.06.2009
Re: neue Unterschrift ich han so s gfühl das wird mir ufem standesamt denn genau glich gah. vorher wird mini unterschrift bim üebe wahrschinli irgedwenn nöd schlecht usgseh, aber wenns denn druf achunt duenis vermassle. | ||
Inessa nicht registriert am 26.06.2009Re: neue Unterschrift Hab auf arbeit mal 3, 4 verschiedene arten ausprobiert und dann die gewählt die mir am einfachsten geht und uns am besten gefällt.. dann gar nicht mehr .. aber geht immernoch nicht so flüssig *Meine Beiträge beziehen sich jeweils auf meine eigenen Ansichten & sind nicht bösartig gemeint (ausser ich schreibe das direkt ;-) * | ||
Sitho am 01.07.2009
Re: neue Unterschrift Mir isches sehr änlich gange. Han afangs Juni es paar mal probiert und denkt, mol | ||
1 2 |