Registrieren | Suche | Anmelden |
Trauungsbesprechung Zivilstandsamt | ||
1 2 3 | ||
Braut2013 am 20.02.2013
Trauungsbesprechung Zivilstandsamt Guten Morgen zusammen! | ||
| ||
elea am 20.02.2013
Re: Trauungsbesprechung Zivilstandsamt hallo braut, dasch e gueti frog wells me de nemli au betrefft! hürote au ned em standesamt vom wohnort! | ||
Larinya am 20.02.2013
Re: Trauungsbesprechung Zivilstandsamt hmmmmmmmmmmmm also ich hab das irgendwie andersrum gemacht. hab den termin beim standesamt, wo wir heiraten wollen, bereits abgemacht, schriftliche bestätigung und rechnung längst erhalten und bezahlt. den termin zum vorbereitungsgespräch habe ich noch nicht, kann erst ab juni. dieses wird im standesamt des wohnortes durchgeführt. ein zusätzliches gespräch mit dem standesamt, wo wir heiraten werden, wirds nicht geben. liegt vielleicht daran, dass es im gleichen kanton ist aber nicht im gleichen bezirk??? | ||
elea am 20.02.2013
Re: Trauungsbesprechung Zivilstandsamt be eus eschs au so (em gliche kanton aber en andere bezirk)! | ||
Braut2013 am 21.02.2013
Re: Trauungsbesprechung Zivilstandsamt So, jetz simer zrugg vo dere Trouigsbesprächig..also: das Ganze isch nur öpe 10 Minute gange..si het üs gseit wi lang Trouuig geit, wi dr Ablouf isch. Dänn hetsi üsi ID's kopiert und no welle wüsse, obmr Ringe tusche, obmr nur zivil hürate, obmr no irgend e Darbietig wei während dr Trouuig und wie Trouzüge heisse. Und denn heimer no dörfe zahle Das isch scho alles gsi. Si hei nur welle, dassmr d Trouigsermächtig persönlech verbiibringe. | ||
valey am 25.02.2013
Re: Trauungsbesprechung Zivilstandsamt ha do kurz en frog ladys :) | ||
toeffbraut_25 am 25.02.2013
Re: Trauungsbesprechung Zivilstandsamt Also bi eus isch es so, dass mir de Termin bim Zivilstandesamt es Jahr vorher hend chönä provisorisch Reserviere lah. Jez drü Mönät vorher hend mir en Termin fürs Ehevorbereitigsgspröch abgmacht via Telefon. Bim Ehevorbereitigsgspröch müend mir d Wohnsitzbestättigung und e gültigi ID oder Pass mitbringe. Soviel wie i weiss, wird bim Ehevorbereitigsgspröch eifach abklärt, öb mir Hürote dörfed (sprich gschiede oder unverhürotet sind etc.) und erklärt wie Trauuig ablaufe wird/chan. | ||
Prisi87 am 25.02.2013
Re: Trauungsbesprechung Zivilstandsamt Bi eus isch es gnau glich abgloffe wie bide toeffbraut | ||
Emma13 am 25.02.2013
Re: Trauungsbesprechung Zivilstandsamt Bi eus isches genau glich gsi, chönd am 14. märz verbi gah :) | ||
karero nicht registriert am 26.02.2013Re: Trauungsbesprechung Zivilstandsamt Hallo zämä | ||
1 2 3 |