Registrieren | Suche | Anmelden |
Ziviltrauung?? | ||
1 | ||
Blumenfee am 17.05.2011
Ziviltrauung?? Hüt i 4 Mönet hei mir üsi Kirchlechi Trouuig, i sött also langsam aber sicher z'Zivile organisiere ....... | ||
| ||
Tiffany-Girl am 17.05.2011
Re: Ziviltrauung?? Isch ganz easy: Lüütisch eifach bim Zivilstandesamt bi Dinere Gmeind aa, wo Du wohnsch, und die säged Dir dänn genau, was Du bruuchsch und was Din Schatz bruucht etc.! Bi Eus händs es zumindescht chönne im PC naaluege, ich dänke, das sött überall so sii... | ||
schanine am 17.05.2011
Re: Ziviltrauung?? ... hey, heschs Chleid bstellt??? | ||
planlos am 17.05.2011
Re: Ziviltrauung?? ihr händ ja au ä vaterschaftsanerkännig gmacht, oder? denn müested er nur ä id mitneh - ali andere dokument händs. | ||
Blumenfee am 17.05.2011
Re: Ziviltrauung?? @Tiffany-Girl Merci! Wemer alli underlage hei müesse mr när Persönlech verbi? Ehevorbereitigsgspräch?? oder het das öpis miter Kilche z'tüe | ||
Blumenfee am 17.05.2011
Re: Ziviltrauung?? @Planlos si di Underlage nid nume ä gwüssi Zyt gültig? | ||
Tiffany-Girl am 17.05.2011
Re: Ziviltrauung?? Ja, as Ehevorbereitigsgspröch müend dänn beidi persönlich verbii, min Schatz hätt sich au welle "drucke", isch aber nöd gange ... | ||
planlos am 17.05.2011
Re: Ziviltrauung?? nei ich glaube nöd, es gaht ja um der personaluswiis vom heimatort und wenn dä mal uf dä gmeid vorliit, dänn söttets dä ha... aber am beste mal alüte und nafröge - i dä ch weiss mer nie... | ||
Kate82 am 18.05.2011
Re: Ziviltrauung?? Liebe Blumenfee | ||
1 |