Registrieren | Suche | Anmelden |
Ziviltrauung, und dann? | ||
1 2 3 | ||
cuenca am 01.02.2010
Ziviltrauung, und dann? Leider habe ich nichts passendes in den älteren Beiträgen gefunden, darum ein neuer Thread: | ||
| ||
Dee am 01.02.2010
Re: Ziviltrauung, und dann? Hi Cuenca | ||
Gloeggli am 01.02.2010
Re: Ziviltrauung, und dann? Eusi zivil Trauuig werd am 15.45 sie, aschlüssend mache mer grad vor Ort es Apero Risch, oder wiä mer das schriebt. Also es Apero met "grössere" Häppli, dass alli gnuäg händ. | ||
chloro am 01.02.2010
Re: Ziviltrauung, und dann? Üsi Trauig isch am 4eri. När gömer go ässe und vilech vorhär fahremer mitm Outo no überne Hoger oder nä es Apéröli | ||
eski nicht registriert am 01.02.2010Re: Ziviltrauung, und dann? mir sind immer no uf de suchi oder e Lösig wägem Apero...da de Burehof no alli sini Maschinene i dem Rum abgstellt hed wo er süsch vermietet....da mir jo eh nid alzulang am apero sind sin mir äbe no uf de suchi nocere lokalität da de rum im schlossturm scho bsetzt isch..... | ||
Ocelot80 am 01.02.2010
Re: Ziviltrauung, und dann? Hab heute das Zivile endlich reservieren können. Ich hab mich für den letzten Termin am Abend entschieden, also um 16h30, das reicht grad gut um dann irgendwo gut essen zu gehen. | ||
sternschnuppe am 01.02.2010
Re: Ziviltrauung, und dann? hi ocelot, habe heute auch das zivile reserviert. auch in langenthal, aber um 11:30, passend für ein mittagessen danach. | ||
tonie am 02.02.2010
Re: Ziviltrauung, und dann? wir machen nach dem zivilen noch ein paar fotos. und gehen dann so 1h später an den apéro mit den geladenen gästen. | ||
Soefeli82 nicht registriert am 02.02.2010Re: Ziviltrauung, und dann? mir wärdä am 16.30 trout u de simer öbe am 17.00 dussä. bim standesamt mache mir äs apero, äs paar föteli u gö när mit dene lüt wo o im standesamt si derbi gsi, ga ässä. mir wüsse no nid öb mir ines restaurant wei oder öb mir bi üs deheime wei der grill awärfä. aber klar isch, das mir üser gest iladä u das alles sälber zahlä. | ||
silver83 am 02.02.2010
Re: Ziviltrauung, und dann? mier hen glaub am 3 zivilet und den sind mier go aperölä mit wii und bleitä partybrot us der metzg, den sind mier so um di 7ni ins resti mit dä elterä und dä trauzügä und mit em grossmuetti (isch zeinigä wo no läbt) so hen mier 9 der tag usklingä lo und es isch echt schön gsi | ||
1 2 3 |