Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Ich suche für unsere Hochzeit...    ›   Hilfe und Ideen    ›   4 Hochzeiten und eine Traumreise - Sängerin
4 Hochzeiten und eine Traumreise - Sängerin
 1 2
littlefoot  am 21.01.2014

Re: 4 Hochzeiten und eine Traumreise - Sängerin

wer isch blick girl ? die wo ghürated het? scho chli en schnepfe, dass sie nid wett teile :)



_janedoe  am 21.01.2014

Re: 4 Hochzeiten und eine Traumreise - Sängerin

Ja die. Findes au chli schad dass sie mier nie zrugggschribe hed aber wer weiss scho was die für Beweggründ hed.



Eve777  am 22.01.2014

Re: 4 Hochzeiten und eine Traumreise - Sängerin

Hallo Zäme

ich bi sit em September 2013 ghürote und jetzt wieder mol chli do am umestöbere gsi und dodebi über de Tread gheit. Ich ha die alti Folg welle go luege aber sie esch nur no chostepflichtig abrüefbar.

Ha dänkt ich tue jetzt glich mol pro Forma eifach eusi Sängerin do dri, sie chunt original vo Winterthur aber läbt jetzt glaub in Dütschland. Sie begleitet sich sälber am Piano und ehri Ilag a eusere Hochzyyt esch eifach nur Hammer gsi, alli sind hin und wäg gsi vo ehre, wörkli top ! Ev. chöntis jo per Zuefall die glich sii? Sie heisst Mya Audrey und esch au unter Vetrag bimene Label.

http://www.mya-audrey.com/

Liebi Grüesslis



 1 2

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.