Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Ich suche für unsere Hochzeit...    ›   Hilfe und Ideen    ›   abnehmen bis zur hochzeit
abnehmen bis zur hochzeit
 1 2 3 4 5 6
cacatoo  am 18.03.2009

abnehmen bis zur hochzeit

ich muss bis zu unserer hochzeit noch etwa 15 kilos abnehmen. was heisst ich muss, ich WILL.

hat jemand das gleiche problem/ziel?

liebe grüsse
cacatoo



Pflege die Liebe als wäre es dein Herz,
denn ohne Herz kann man nicht leben.



surri  am 18.03.2009

Re: abnehmen bis zur hochzeit

Sali cacatoo

In weller Zitspanni wotsch den so viel abnäh? I würd dir e Ernährigsberotig arothe und nit e Diät eifach so!

I will zwar au rächt viel abnäh, aber 15 Kilo isch mega viel! Das schaff i allweh so in ca 1 Johr- Ha bis jetzt ca 5 Kilo abgnoh sig afangs Johr!

Cu surri



Glücklich verhürotet sit em 19.12.08 mir chönnes chumm erwarte 22.08.09



cacatoo  am 18.03.2009

Re: abnehmen bis zur hochzeit

hallo surri

ich habe seit 2006 ca. 25 kilos abgenommen, es fehlen mir jetzt noch ca. 15 kilos. unser hochzeitstermin steht noch nicht, wird aber wahrscheinlich im sommer gesetzt. da wir im ganz kleinen rahmen heiraten, wird das ganze innerhalb 3-4 monaten über die bühne sein.
ich habe also noch ca. 2-3 monate zeit.

Pflege die Liebe als wäre es dein Herz,
denn ohne Herz kann man nicht leben.



surri  am 18.03.2009

Re: abnehmen bis zur hochzeit

Ah ok, den würd i dir emol Trennkost vorschloh! Ha gueti Erfahrige dermit gmacht und es isch au guet im Alltag isetztbar!

Cu und viel Erfolg

surri


Glücklich verhürotet sit em 19.12.08 mir chönnes chumm erwarte 22.08.09



Yasi  am 19.03.2009

Re: abnehmen bis zur hochzeit

Hoi Cacatoo

ui das isch scho sehr vill, wo Du wetsch abneh. ich würd Dir au wie d'Surri e Ernährigsberatig empfehle. weisch, die Diäte imene Heftli oder so, findi recht doof, will die so allgemein ghalte sind. inere Beratig chan die Person voll uf dini Wünsch iigoh und mit Dir luege, dass Du dis Traumgwicht erreichsch ohni uf eeenorm vill z'verzichte.

Vo wo bisch denn Du? würd im Ruum Winterthur näbert guets kenne.

lg Yasi

Mir froied ois extrem fescht uf oises Hochzig am 1. August 2009!



dee-dee  am 19.03.2009

Re: abnehmen bis zur hochzeit

Ja bi mir würds au nöd schade, wenn ich es paar Kilo abneh würd.

Wennd ja scho 25kg abgno häsch, denn wirsch ja wüsse, wies für dich am beschte passt...

* * * * *

Wir heiraten im MAI, aber erst 2010



sabo  am 19.03.2009

Re: abnehmen bis zur hochzeit

@Yasi - chönntsch mer bitte d'Aagabe vo därä Ernährigsberaterin durägäh? wär uuu lieb! Danke.


!!Am 06. Juni 2009 ist unser Tag!!



Inessa

nicht registriert

am 19.03.2009

Re: abnehmen bis zur hochzeit

Ich will meinen Körper "formen", abnehmen muss ich eigtl. nicht. Ich geh seid einem halben jahr einmal die woche tanzen, nun hab ich seid gestern noch einmal die woche einen fitnesskurs der brutal hart ist aber den body stylen soll - ich bin hoffnungsvoll denn mein muskelkater sagt mir dass es hilft

wichtig ist: alle süssgetränke streichen! keinen zucker mehr in den kaffee, nur noch stilles wasser! und zwar gaaanz viel.
dann alles panierte, süsse, fettige streichen und durch obst und vor allem gemüse ersetzen. statt zu weissbrot und weissmehlprodukten zu vollkorn greifen (auch nudeln) und statt bolognese eine gemüsesosse machen.
abends auf kohlenhydrate verzichten, lieber ein stück huhn und gemüse essen.
prinzipiell nach 18 uhr nichts mehr essen.
und bewegung ist auch unumgänglich. aber wenn du 2-3 mal 1 h stramm spazierst ist das auch schon supi.

alles gute!


*Das Deutsch-Schweizer Bündnis startet am 29. Mai 2009 mit der zivilen Trauung
und erreicht seinen Höhepunkt am 30. Mai 2009 bei der kirchlichen Trauung

"Ich ergebe mich der Liebe weil Liebe dich ergeben hat" H.-C. Neuert*



canadienlady

nicht registriert

am 19.03.2009

Re: abnehmen bis zur hochzeit

also ig wet bis zu üsem hochzit o no zimlech vil abnäh. 10kg hani scho. mis rezäpt heisst: BodyReset. da verichtisch uf alli läbesmittel wo suur si u issisch houptsächlech baseschi produkt. also härdöpfel, gmüäs, salat, eier u chäs. under www.bodyreset.ch hets details. zuäsätzlech gani no id Endermologie. isch total entspannend, fasch wiä ä massasch. sithär hani weder zellulitä no bäsäriiser u ig ha ändlech mal chli ä wiblechi form. ig ha vor ca. 10 wuche agfange u ig ha scho 10 kg wäg! also pro wuchä äs kilo...

wär inträssä hätti, chani der detailiert ässplan für diä erschte 14 tag mailen.

viel glück ufem wäg zur troumfigur!





fraztaz  am 19.03.2009

Re: abnehmen bis zur hochzeit

da mit em basisch suur hani o scho öppä ghört. ä kollegin hät mit därä methodä o sehr viu abgnoo u s'gwicht chönnä phaltä. i ha zwar nid eigätig erfahrigä, aber mit eigätä ougä xe das es nützt. würd i drum o empfehlä.

Am 05.09.09 isch es sowiet!



 1 2 3 4 5 6

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.