Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Ich suche für unsere Hochzeit...    ›   Hilfe und Ideen    ›   abnehmen bis zur hochzeit
abnehmen bis zur hochzeit
 1 2 3 4 5 6
Piglet  am 19.03.2009

Re: abnehmen bis zur hochzeit

Hallo Ladies

So wies aussieht haben wir alle das gleiche Ziel. Ich möchte gerne wieder auf mein Ursprungsgewicht zurück dass ich jahrelang hatte. Das wären dann 5kg die ich abspecken will. Bisher sind zwei davon weg, allein mit Ernährungsumstellung. Zur Unterstützung habe ich mich beim Coop online Coach angemeldet. Der hilft eifach, das man die Übersicht behält, wie viel man isst und das es ausgewogen ist. Man bekommt auch Tipps und Tricks und viele Rezepte, die man aber nicht unbedingt umsetzen muss. Man kann sich übrigens auch anmelden, wenn man einfach ein Interesse daran hat sich gesünder zu ernähren ohne unbedingt abzunehmen.

Kennt jemand von euch "Schlank im Schlaf"? Würde mich interessieren.

Ach ja, canadienlady, kannst du mir das auch mailen? Es nimmt mich einfach wunder! Danke!


Zuletzt bearbeitet am 19.03.2009



Frangipani  am 19.03.2009

Re: abnehmen bis zur hochzeit

@canadienlady Kannst du mir das auch mailen bitteeee?
Das Buch Schlank im Schlaf habe ich mir vor einiger zeit mal gekauft... kann dir aber nicht mehr sagen nach welchen prinzipien es genau geht, im grossen ganzen auch nach "gescheit" essen, abends keine kohlenhydrate mehr, etc.
Aber ich habe inzwischen schon sehr viel negatives darüber gehört, dass das einfach nur eine weitere "diät" ist welche propagiert, dass man mit "nichts tun" möglichts viel abnehmen kann.
Ohne viel Sport und Bewegung geht leider einfach nichts!



sunflower  am 19.03.2009

Re: abnehmen bis zur hochzeit

ciao canadienlady!

....tönt intressant...könntest du mir's auch mailen? herzlichen dank!



canadienlady

nicht registriert

am 19.03.2009

Re: abnehmen bis zur hochzeit

also zu öinä fragä:

Funktioniert das würklech? JAAAA und wiä. ig bi nid nume mit em gwicht ache, ig ha itz o ke zelulitä me und eifach ä schöni huut und gseh wider nachärä frou us :o) mini schwöschter het das o gmacht nach der schwangerschaft u het ä bricht gschribe im "Bödeli Info" http://www.aare-praxis.ch/2009_02_boedeliinfo.pdf

Mues me hungärä? Nei das muäs me nid. will me darf so vil ässä bis me gnueg het.

Wägem Riis: Riis kört zur gruppe vo de teigwarä u si während dere zit wiä o brot strengstens verboten :o) härdöpfel isch bir basischä familiä deheime u das darf me tonäwiis ässä...

ig ha ds buech kouft u o dürägläsä u ig ga o nach däm. respektiv ig issä eifach nach däm ässplan. isch no gäbig de mues ne nid studiere was me wot znacht chochä .

dir heit no gschribe ka wäg em kaffirahm. also kafirahm u milch sigä o nid so guet für diä zit wo me sech entsüürt. weme äs kafi wet näh, de tuät me VOLLRAHM dri. ja dir läsät richtig! Ig finde ds kafi imfall vil besser mit vollrahm.

u itz ha ig no ä frag.... chani öich das meilä dür ds profil oder wiä??




fraztaz  am 19.03.2009

Re: abnehmen bis zur hochzeit

i glaubä scho. ha da o no niä gmacht. aber chasch glaub eifach uf dä namä vom jewiiligä klickä. chani biiiiitttteeee o sonäs mail ha!

Am 05.09.09 isch es sowiet!



canadienlady

nicht registriert

am 19.03.2009

Re: abnehmen bis zur hochzeit

das geit scho, aber ig cha gloub ke ahang drahänkä...

natürlch darfsch du o sones mail ha. schrib doch hurti dini mail i mis profil ichä, de hesches grad umgehend :o)



canadienlady

nicht registriert

am 19.03.2009

Re: abnehmen bis zur hochzeit

ui was ig no vergässä ha ds schribe isch, das es sehr empfohle wird, ds gmüäs u d frücht ds schintä... heigi dert schins vill ungsunds zügs ir schintii...



sabo  am 19.03.2009

Re: abnehmen bis zur hochzeit

Was heisst Schintii?????

Isch das d'Schale???



canadienlady

nicht registriert

am 19.03.2009

Re: abnehmen bis zur hochzeit

ou ja pardon. bi halt ä bärner oberländer

ja schinti = schale



sabo  am 19.03.2009

Re: abnehmen bis zur hochzeit

Thanks



 1 2 3 4 5 6

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.