Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Ich suche für unsere Hochzeit...    ›   Hilfe und Ideen    ›   Angst vor Hochzit?!
Angst vor Hochzit?!
 1 2 3 4 5
Soefeli82

nicht registriert

am 04.08.2009

Re: Angst vor Hochzit?!

nervosität kört doch zum hüratä ig ha o scho itzä nervösi momäntä... aber weisch was?? a däm datum wo dir gwählt heit, cha gar nüt schiäf ga. mir hürate im 2010 am gliche tag

also töif düräschnuufä u nid vergässä ä laschtwage voll klinex-nasälümpä ds bstellä

liäbi grüäss
soefeli






Muggi  am 04.08.2009

Re: Angst vor Hochzit?!

Hehe du bisch guet guetii Idee

Ah schön August isch schöön wie September au



Dinchen  am 04.08.2009

Re: Angst vor Hochzit?!

Hey Muggi

Ich bi vo Sternzeiche Jungfrau und ha (egal bi was) immer de totali Kontrollwahn. Wobie ich eigentlich bide Hochzietsvorbereitige nur ha chönne devo profitiere suscht wär üs jetzt scho so mänge Fähler passiert.

Am Beschte fahred mier doch, wenn mier vorgängig möglichscht alles sorgfältig planed und organisiered und denn spätestens am Abig vorher los lönd und alles eifach em Tafelmajor und sine Hälfer überlönd. Egal was passiert - es lied denn nümme i üsne Händ....

Und weisch Muggi: Mier sind ja so vieli wo am 12.09.09 hürated und allne gahds gliech mit de Närve. Wenn ich mier vorstelle vor so villne Lüüt s Gelübde "müesse" abzlegge gsehni jetzt scho Stärnli.... De chamer immer dänke: Genau i dem Moment gahds esooooo villne gliech...


Zivil 09.09.09 - Kirchlich 12.09.09



Sposina  am 04.08.2009

Re: Angst vor Hochzit?!

Be au Jongfrau (als Sternzeiche)



Muggi  am 04.08.2009

Re: Angst vor Hochzit?!

Do hesch rächt Dinchen..I dänke de a de a Dich und a ali andre 12.9.09 Brüt das hilft bestimmt! Jä losloo genau das isch Stichwort,a dem mueni üebe! I bi gspannt wenn de Tag do isch wies de isch... I bi Stier ha trotzdem Korntollwahn hihi



Muggi  am 04.08.2009

Re: Angst vor Hochzit?!

und schriebfehler hani au



Dinchen  am 04.08.2009

Re: Angst vor Hochzit?!



Zivil 09.09.09 - Kirchlich 12.09.09



Fischli  am 04.08.2009

Re: Angst vor Hochzit?!

Hallo Muggi

Das kenn ich au, han i genau au so gha. Min Maa hät sich langsam richtig gnervt gha ab mir, und isch drum nume froh gsi wos denn sowit isch gsi. Ich han mir mit dä Chügeli vo Similasan gege Nervosität gholfe. Ich weiss nöd öbs wege dene gsi isch, aber sit ich die gno han han ich wieder chöne supi ischlofe und vorallem dureschlofe. Ich bin mega nervös gsi und ha Angscht gha, das niemert an Apero chunnt und das üsi Trauzüge nüt organisert hend, aber alles isch super worde.
Vertrau dine Trauzüge, dim Maa und dir. Das chunnt guet. Und wegem brüele, ich han au denkt mir laufet nume Träne, aber häts bi mir nu 3x am Tag ghe. bim id Chile ielaufe, wo mir ä Kollegin gratuliert hät und bidä Übergab vom Gschenk vo allne Gäscht.

Machs guet Fischli





Muggi  am 04.08.2009

Re: Angst vor Hochzit?!

Fischli erst mol gratulation zur Hochzit und alles guetii
Das beruhigt mi echlii danke Similasan oke mol luege ob das bi mir nütze wür!
I ha ebe scho paar gseh wo kei emotione zeige de dänki was isch de mit dene los und ich wo de ebe so hüült aber bini froh zwüsse das no emotionali Brüt git

danke vielmooool



speedy  am 25.08.2009

Re: Angst vor Hochzit?!

Hey Muggi
Jetz han ich erscht gseh, dass du jo scho seeeehr bald hürotisch.
Was söll ich denn säge? Bi mir gohts no 234 Täg und ich ha jetz scho chli Schiss. Aber ich glaub, das ghört drzue.
Ich wünsch euch uf jede Fall nur s Beschte, und dass ihr euri Hochzit so richtig chöned gniesse.



 1 2 3 4 5

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.