Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Ich suche für unsere Hochzeit...    ›   Hilfe und Ideen    ›   Angst vor Hochzit?!
Angst vor Hochzit?!
 1 2 3 4 5
moni4982  am 04.09.2009

Re: Angst vor Hochzit?!

na angst habe ich nicht direckt nur ich werde immer aufgeregter es sind ja nur noch 5 Tage bis zur Hochzeit



sabo  am 04.09.2009

Re: Angst vor Hochzit?!

@Muggi - dis Büsi hät dä Spaziergang ja scho bald hinder sich.
Wie gahts dir?? Häsch ois Früählingsbrüütlis bitz vermisst? s'blöde gschnurr...

ganz liebi Grüässli
sabo



Muggi  am 04.09.2009

Re: Angst vor Hochzit?!

Hoiii sabo
Wie hesches,hesch e schöni Hochzit ka? Jo ha euch vermisst ha nur no 2010 Brüt gseh
Mir gohts guet danke,nervös bini und froh wenns ändli mol sowit isch

ganz liebi grüessli Muggi




Muggi  am 04.09.2009

Re: Angst vor Hochzit?!

Hey speedy
Zivile isch jetzt en Wuche her bi so nervös gsi aber isch mega schön gsi,jetzt freu mi ufs kirliche und bi mega ufgregt aber i dänke au da wirdi überläbe

liebi grüessli muggi



sabo  am 04.09.2009

Re: Angst vor Hochzit?!

Jööööh!! ich findsch schön, dass äs bi dir au äntli so wiit isch. mags der soooo fescht gönne.
muäsch nöd nervös si, äs chunnt alles guät. und a däm tag läbsch sowieso inere andere wält. probier eifach so viel wie mögli z'gnüsse.

ich han ä wunder, wunder schöni hochziit gha. und äs hät allne so guät gfalle
am liebschte würdi grad nomal...nei, nei, dä tag söll eimalig bliibe.
hüt abig channi dänn antli no go d'föteli hole ( mer sind ja erscht grad vo oisere 3 monatige flitterwuche zrugg cho). ich bin richtig gspannt druf. hui, aanschiinend hämer 850 föteli vo däm tag....isch bitzeli sehr viel!!!

gahsch du nach äm fäscht grad go flittere??

ganz liebi grüäss
sabo



Muggi  am 04.09.2009

Re: Angst vor Hochzit?!

OOh das isch mega lieb vo dir sabo !

Das freut mi mega das ihr e wunderschöns Fäst händ ka und das alles guet gange isch freut mi mega! Wo sinder go Flittere? Sooo schööön sind sicher super worde Föteli verzellsch denn macht nüt umso meh desto besser!

Mir gönd am Zistig de id Flittis 13 tag Mauritius oh wie ich mich freuuuuu

liebi grüessliii



sabo  am 04.09.2009

Re: Angst vor Hochzit?!

Danke
Wow, Mauritius! so schön!
mir sind z'erscht uf Hawaii gsi und dänn no paar Wuche uf mit äm Motorhome uf äm Feschtland unterwägs. äs isch mal wieder ä super Reis gsi.

Grüässli



Muggi  am 04.09.2009

Re: Angst vor Hochzit?!

Huuuu das dönt Abentürlich sicher mega schön gsii!




sybs  am 16.09.2009

Re: Angst vor Hochzit?!

Ihr Liebe!

Mir hürote zwar erscht im September 2010 aber ich bi jetzt scho nervös
Aber eigentlich nur wäge der Kirche. Als Brut stohsch denn eifach enorm im Mittelpunkt und ich ha eifach Angscht, dass öbis chönt schief goh, z. B. stolpere oder plötzlich ufs Hüsli miese etc.
Na ja, wird scho schief goh

Härzlichi Griess us Basel



speedy  am 16.09.2009

Re: Angst vor Hochzit?!

Hallo alli ihr 12.09.09-Brüt. Ich gratulier allne ganz härzlich und hoff, es isch alles guet über d Bühni gange.
Und an alli wo no chli witer zittere (so wien ich): Luege mer doch eifach, dass mer die Zit gniessed. Es Chrible ghört doch eifach drzue, und wenn me afoht überlege was alles chönnti schief go chunnt eim halt scho einiges in Sinn. Aber ich glaub mit ere guete Vorbereitig klappt das scho. Und am grosse Tag sälber het me denn glaub eh nüm gross Ifluss druf.
@sybs: Du hesch rächt, alli lueged an däm Tag uf d Brut, und du hesch kei Chance, dich irgendwie mol zrugg z zieh wenn dir alles chli z vil wird. Aber wenn du e Mensch bisch wo würklich überhaupt nid gärn im Mittelpunkt stoht, denn chasch di au jederzit an din Maa chralle (das isch er jo denn ändlich) oder d Tauzügin beaspruche. Heh, no es ganzes Johr Vorfreud!! Gniess es!!!
Liebe Gruess an alli
Speedy



 1 2 3 4 5

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.