Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Ich suche für unsere Hochzeit...    ›   Hilfe und Ideen    ›   Angst vor Hochzit?!
Angst vor Hochzit?!
 1 2 3 4 5
tonie  am 16.09.2009

Re: Angst vor Hochzit?!

ig ha scho ziemli restekt devor, mal endli ds datum fix zmache und denn allne bekannt zgeh. han scho chli es mulmigs gfühl im buuch, wenni so a all die reaktione denke. wie isch denn das bi euch so gsi? ib bi ebe scho no jung. erst 24ig.



nicarina1985  am 17.09.2009

Re: Angst vor Hochzit?!

@Tonie: Mach dir do mol kei Gedanke. Wiä lang sind ihr dänn scho es Paar?? i bin au erst 24gi und i find persönlich das isch es guets alter. Wenn du dir mit dim Partner sicher bisch das er chönt dä "richtig" sie dänn spielt i mine Auge sAlter kei Rolle. Aber irgendwiä chani di verstoh i han mi das au mol gfroged gha. Aber schlussendlich gohts do drum eui liebi "offiziell" zmache und i dänk dini Familie wird sicher freud ha.




Soefeli82

nicht registriert

am 17.09.2009

Re: Angst vor Hochzit?!

ds Alter spilt absolut ke Rollä. Houptsach für euch stimmts. Was ds Umfäld seit, isch zweitrangig.

Früächer het me ja mit knapp 20-23gi ghürate. Ig wirde a üsem Hochzit no grad 27gi si. Ä Monet später hani de när der 28gischt Geburi.

Ig ha o äs bitzeli bedänkä ka, wiä d Reaktion si wird. nid unbedingt wägem Alter sonder ender wäg der Längi vo üsere Beziähig. Wo mirs de Eltärä gseit hei, simer 1 Jahr u 3 Mönet zämä gsi. Sis Müäterli heimer komplet überfahre mit dere Nachricht u si het chli Zyt brucht fürs ds kappiere, dass ihre Sohn hüratet. Aber itzä freut si sech höllä, dass si no ä Tochter überchunnt - o wes "numä" ä Schwigertochter isch...

häbet ä schöne Tag

lg soefeli

Zivil: 20. August 2010


Kirchlich: 28. August 2010



Sposina  am 17.09.2009

Re: Angst vor Hochzit?!

Hoi tonie

I be a eusere Hochziit knapp 23gi.. sprich ich bin 21gi gsi womer beschloss händ z hürate!
Alli wo eus kennt händ händ sich för eus gfreut und sie wössed au dass mir s Richtige mache und nüt öberstörze.. vo Lüüt wo mir ned oder ned guet kenned chont ame scho d Bemerkig "ach so jong hürate" und bemerksch die blöde Blicke.. aber das cha mir/eus egal sii!

Es mues ellei för euch stemme, nor wenn du sälber Zwiifel hesch oder nochli Ziit bruchsch, denn wördi no warte.



sybs  am 17.09.2009

Re: Angst vor Hochzit?!

Hoi Zämme

Also bi uns im Umfäld isch es eso, dass d Fraue immer wie spöter hürote will sie zerscht no Gas wänn gäh in dr Karriere oder no en Wyterbildig mache. Dr konservativi Gedanke dass mr hürotet, Chinder kriegt und d Frau Daheim blybt schwindet halt immer wie mehr. (Eigentlich mängisch au echli schad...)

Wenn ich aber an unseri Eltere dänk, sin die grad emol 20 gsi wo sie ghürote hän.
S Mami isch Daheim blybe und dr Papi go schaffe. Das isch halt no d Erziehig vo friehner gsi und hüt im Zytalter vo dr Emanzipation nüm eso.

S Alter sott ächt egal sy, mr cha jo au verhürotet no Karriere mache und spöter Chinder becho oder sogar mit Chind go schaffe wenn mr guet organisiert isch.

Ich freu mich für jede und jedi wo scho so frieh die grossi Liebi gfunde het!!!



chena2  am 17.09.2009

Re: Angst vor Hochzit?!

Früher waren die Frauen meist schlecht oder gar nicht ausgebildet. Da war wohl heiraten die beste Möglichkeit...
Und das Bett teilen durfte man sich auch nur verheiratet...

Zum Glück hat sich das (bei den meisten) verändert...

Sybs, ich habe auch "früh die grosse Liebe gefunden" (nicht sehr früh, aber früh genug). Wir hatten trotzdem überhaupt keinen Stress mit heiraten, wieso auch?


Das Leben ist kein Lollipop...



sybs  am 17.09.2009

Re: Angst vor Hochzit?!

Hallo Chena2

Deswegen sag ich ja: "Ich freu mich für jede und jedi wo scho so frieh die grossi Liebi gfunde het!!!" ist doch egal in wellem Alter man heiratet. Hauptsache es ist der Richtige und man ist glücklich!

LG
Sybille




chena2  am 17.09.2009

Re: Angst vor Hochzit?!



Das Leben ist kein Lollipop...



tonie  am 17.09.2009

Re: Angst vor Hochzit?!

das stimmt, viellicht chum ich mer eifach chli bünzlig vor, will mer di erste werdet sii, die i üsem kollegekreis hüürotet. aber ebe, das isch eh nur so es hingspeist vo mir. eigentli freui mi ja total.



sybs  am 17.09.2009

Re: Angst vor Hochzit?!

@Soefeli82

Liebi Soefeli82
Ich ha en Frog wo eigentlich nit unbedingt do ane ghört aber wie hesch es du gschafft din Hochzytscountdown in d Signatur z bringe?
Ich ha en URL Link becho und weiss nit so rächt was i jetzt drmit muess astelle.
Härzliche Dank für dini Hilf und e schöne Obe.

Sybs :)



 1 2 3 4 5

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.