Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Ich suche für unsere Hochzeit...    ›   Hilfe und Ideen    ›   Anmeldung zum Apéro?
Anmeldung zum Apéro?
 1 2 3
trulla09  am 20.02.2008

Hallo Bettina

Isch ja lustig, mir hüratet au am 20.6.09. Han uf euere Homepage gseh, dass ihr zivil in Pfäffike ZH hüratet. Sind ihr au vo dete? Mir wohned ebe in Grüenige...

Grüessli

Trulla



smil09  am 20.02.2008

Re: Anmeldung zum Apéro?

@madmadi

Miär händ scho äs paar Mol e Party bi üs dehei gmacht und dött hämmer immer au gschriebe me söll sich bitte amelde. S'het dänn aber immer äs paar Lüt geh wo dänn glich unagmeldet uftaucht sind. Drum gömmer dävo us, dass das au bim Apero so wird si. Aber vielliecht sind Eui Kollegä jo seriöser als üsi...
Mier händ übrigesn au kei bestimmti Ameldefrist druf. Also chönnt me sich au no churzfristig amelde, falls me plötzlich merkt, dass mer's vergesse hät.



madmadi  am 20.02.2008

Re: Anmeldung zum Apéro?

be no froh, dass ou anderi sech so gedanke mached. ha scho gmeint, mer sige irgendwie komisch

mer hürote ou i däm ort, wo mer beidi id schuel gange send. aber i dänke mou, lüt, wo ned iglade send, sötte so wit öberlegge, sech ned uniglade am buffet z bediene. wenn der gueg reserve planed, chöne der jo ou be de gratulatione de einti oder anderi spontangascht no spontanilade - nor, det foht jo scho weder s planigsproblem a... äch wösse der was, mer bstelle eifach mol so veu, dass mer gnueg händ, wenn alli chöme (- es paari, wo ned chöne cho + es paari wo spontan chöme; das goht denn scho irgendwie uf)!

do öise apéro alkoholfrei werd si und öis de "partyservice" en privatperson macht, sötte mer mit de chöschte es bitz under öichne budgets z ligge cho. mer händ jetzt mol a so sache wie meter-sandwich, späckzopf, gmüesdip etc. und en cooli alkoholfreini bowle dänkt, aber mer händ ersch no s gspröch met däm, wo de apéro macht ond dä het velecht no chli spezielleri ideen - i hätt scho no gärn chli öppis bsondrigs, wel's scho kei alkohol git. mer händ ou scho imene andere thread diskutiert, was mer so chönnti gä zum apéro (wenn's öpper interessiert).




Grüessli
madmadi


Ich hürote mi Schatz ganz genau 10 Johr nach öisem erschte Koss, am 8. August 2008!



jovia

nicht registriert

am 20.02.2008

Re: Anmeldung zum Apéro?

Hoi madmadi (ha dier übrigens en Gästebuechitrag gmacht

Doof find ich das überhaupt nid wenn sich d'Apérogäst ai settid amälde, eifach villicht nid wirklich üblich. Aber me muess ja nid alles mache wo üblich isch . Mier machids nid, hend eifach mal allne Apérogäst en Iladig gschickt und eys eppe usgrächnet wievill das chemid und ab und zue chunsch ja eh paar Rückmäldige über (isch bi eys ämu so gsi bis jetzt ). Mier machid de Apéro imene Hotel wo mier Bsitzer kennid und müend dahär eifach das zahle wo verbruicht wird und das wird im Schnitt für eys so Fr. 17.00 - 20.00 pro Person choste...
macht also bi eppe 120 Gäst so Fr. 2200.00.


29.02.08 & 19.07.08



muuus  am 20.02.2008

Re: Anmeldung zum Apéro?

hoi zäme
Mir heis so, dass mir kei amäldige hei gmacht für Apéro, wüll so wie Mara schribt, de ghört dr eint oder ander vom Dorf dasme hüratet und chunt spontan verbii.. Mir hei im November de gladene Gäst Iladig verteilt, und im Mai tüemer iladig für Apéro gä, und ou im Gschäft ufmache. De chunt eifach de grad wär lust het verbi.
Mir mache haut ou nüd grosses am Apéro nach dr Chille, hei ä Kühlschrank organisiert voller Getränk (O'saft, Mineral, Bier und Wisswy) derzue gits Snacks wie Chips, Nüssli, Salzstange usw. So längts ganz sicher für alli öpis chlis...
Mir hätte ou Möglichkeit bi üs vomene Becker es Apéro la zmache, Pauschal 1'500 Franke mit Getränk, Partybrot, Apérogebäck usw. aber das lömer usse, wüll mir nä zum Partyrum (Schützehus) gö, und derte nomau es Apéro mache mit Ballonwettflüge, aber das de nume no für die gladene Gäst, und so dient üs Apéro Nr. 2 ou gad chli als Vorspiis, wüll später mache mir eifach öpis wie es Grillfest.. also es git vom Grill und Buffet...



bettina  am 21.02.2008

Re: Anmeldung zum Apéro?

@trulla09

cool ... ihr genau am gliche datum :-)

mir wohned in russikä ... also grad bi pfäffikä ...
wo düend denn ihr kirchlich hürate? in grüenige oder wo anderst? wo isch üches fest denn?
phu .. denn bin ich also doch nöd die einzig wo chlii wiiter vorus plant ... find ich guet

grüässli bettina

Hochzeit am 20. Juni 09



Mara

nicht registriert

am 21.02.2008

Re: Anmeldung zum Apéro?

Ok, also eg be scho froh beni mit dene "hochziitssörgeli" nid elleini

guet, wenns hert uf hert chund am Apéro muess me halt improvisiere. Be üs wirds üsi Stammbeiz mache und do dänki die dönd au nid all zu kompliziert. Eifach gnueg rächne de verhungeret bzw. verdurschtet scho niemert

muuus-das Agebot vom Bäcker esch jo hammer! Aber wie du seisch, für die gladne Gäscht wärs denn eventuell chli vöu.

madmadi-die Idee mitem alkoholfreie gfaut mer irgendwie! Chönnti mer au no vorsteue. De chömmet d Gäscht nid scho aagsüselet zum Fäscht
Wie hend ehrs denn bim Znachtässe, dört au alkoholfrei?


Tamara & Simeon ~01.06.07~09.08.08~



madmadi  am 21.02.2008

Re: Anmeldung zum Apéro?

Nö, de alkoholfrei Apéro esch eher unfreiwillig z Stand cho, wel mer im Chilegmeindshus kei Alkohol döfe usschänke. Aber mer händ denn ebe ou gfonde, dass das ned so schlemm esch, wel öisi Gäscht no müend Autofahre. Mer wärde denn ev. bem Feschtlokal (esch en Partyruum, keis Restaurant) es Cüpli nä oder denn mindischtens zum Ässe (Grillbuffet) es feins Glas Wy oder es chüels Bierli...

Und wenn'd bem Apéro deför ebe chli en lässigi Bowle uftischisch, stört's velecht ned so, dass es kei Wisse oder so het.


Grüessli
madmadi


Ich hürote mi Schatz ganz genau 10 Johr nach öisem erschte Koss, am 8. August 2008!



Pilz  am 21.02.2008

Re: Anmeldung zum Apéro?

@Bettina
Du bisch nid diä einzig wo so wit in vorus planät. Ich han au scho sgfüll gha ich seg diä einzig wo si wit im vorus planät. Zum glück nid ;-)
Mir hüratäd am glichä Datum wie ir und ihr glichä Region. Ich bin ä ehemaligi Pfäffikeri und wohnä jetzt in Uster. Sit wänn sind Ihr dänn in Russikä dihei?
Liebs Grüässli
Pilz

Editiert 21.02.08



muuus  am 21.02.2008

Re: Anmeldung zum Apéro?

Hi Madmadi
tönt würklich no super mit däm alkoholfreie Apéro..mega! Muess das grad mal mit mim Zuekünftige Ma berede, wüll für üs heimer dänkt das Gäst scho wisswy und bier möchtet, aber warum ou nid mau öpis anders...wär sicher kei seich, grad wes no so heiss isch.
cool, ha gad gläse, dass dir ou es Grillbuffet machet.. Was hesch alles so für Bilage zum Fleisch?



 1 2 3

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.