Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Ich suche für unsere Hochzeit...    ›   Hilfe und Ideen    ›   Anmeldung zum Apéro?
Anmeldung zum Apéro?
 1 2 3
madmadi  am 21.02.2008

Re: Anmeldung zum Apéro?

Unterdesse hani mi ou guet mit em Gedanke chönne afrönde, dass es kei Cüpli oder Wy get a öisem Apéro. Zerscht hämmer sogar alternativi Lokal gsuecht, wel mer gmeint händ, das gieng doch ned ohni. Jetzt findi's wörkli ou no originell.

Mer hend zum Grillbuffet es Salotbuffet, "Härdöpfugratäng" und Ris und Gmüesspiessli. Als Höhepunkt vo däm Ganze git's es Château Briant, wo jede eifach no en Portion öberchonnt.


Grüessli
madmadi


Ich hürote mi Schatz ganz genau 10 Johr nach öisem erschte Koss, am 8. August 2008!



bettina  am 21.02.2008

Re: Anmeldung zum Apéro?

Hallo Pilz

Mir hend vor russikä in pfäffikä gwohnt gha min schatz vo 2001 und bi den zu im züglet im 2004.
im 05 sind mir denn uf russikä gange und wohned sitt drü jahr denn da obe ihr hüratet denn au in rorschach? oder idä nöchi ... ? find das lustig dass mer so übers forum lüüt findet wo genau am gliche tag hochziit fiired

ps: irgendeinisch zügled mir aber sicher wider uf pfäffikä ... isch eifacht wunderschön döte mit em see. ...

Hochzeit am 20. Juni 09



Pilz  am 21.02.2008

Re: Anmeldung zum Apéro?

Hallo Bettina

Nei mir hüratäd im Sternäberg und sFäst werdät mir warschiendlich i dä Bleichibeiz in Wald ha. Ich bin ebä in Pfäffikä ufgwachsä und im 95 uf Hittnau zogä. Und vor 2 Jahr zu mim Schatz uf Uster.

Mir hüratäd am 20.6.2009 jupi



Pilz  am 21.02.2008

Re: Anmeldung zum Apéro?

Hallo Bettina

Nei mir hüratäd im Sternäberg und sFäst werdät mir warschiendlich i dä Bleichibeiz in Wald ha. Ich bin ebä in Pfäffikä ufgwachsä und im 95 uf Hittnau zogä. Und vor 2 Jahr zu mim Schatz uf Uster.

Mir hüratäd am 20.6.2009 jupi



 1 2 3

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.