Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Ich suche für unsere Hochzeit...    ›   Hilfe und Ideen    ›   Apéro SZ
Apéro SZ
 1 2
alleyesonme  am 13.06.2007

Apéro SZ

Weiss öper e schöns oder speziells Örtli für Apéro (evt. au Burehof mit schöner Ussicht ) in dr Umgäbig Schwyz / Brunnen / Küssnacht?



miggu

nicht registriert

am 14.06.2007

Re: Apéro SZ

Hallo Alleysonme
Miär sind vo Goldau und hüratid am 07.07.07. Da miär mit Oldie-Poschtauto rund um d'Rigi fahrid, hend's miär mega schwirig gha, en geeignätä Platz für de Apero z'finde.
Aber miär hend jetzt es würklich mega schöns Plätzli gfunde. A Üsem Hochsig wärdit miär im Kurpark z'Vitznau öppis chliises ässä und drikä. De Wirt vom Hotel "Rigi" hed üs alles organisiärt. Wenn iär gnuäg früä drah sind, und au einigermasse es guäts Budget hend für de Apero chani de link nur empfählä. Es lohnt sich würklich!!!
www.hof-landschi.ch
A weläm Datum hüratid iär denn?



miggu

nicht registriert

am 14.06.2007

Re: Apéro SZ


Naja, mer müässt sich halt vorhär chli umä luägä. Sorry alleyesonme, ich ha erscht nachhär gseh, dass iär am 08.08.08 hüratid. *grins*
Aber um nomal uf de Apero zrugg zcho, suächid iär öppis für d'Ziviltrauig, oder für s'Hochsig? Es gid nämli no vill meh. Ich teilä diär gärn no mit, was mer no so im Chopf umä geischterid...
LG



alleyesonme  am 14.06.2007

Re: Apéro SZ

Sali Miggu

Wow, findi lässigi Idee mit däm Postauto!!! Mir wärde wohrschinlich individuell "areise" bzw. mir denn inere Limusine oder so..well einigi Gäscht wärde sicher au no übernachte, so wärs chly kompliziert miteme Bus.
Hof Landschi hani au mal notiert, Bekannti hän s nägscht Jahr ihres Fest dört. Isch sicher öpis tolls und Speziells!
Also mir hüroted am 09.08.08 kirchlich in Ibach (Schönenbuch), s Fescht hämer denn entweder z Luzern (Schlössli Utenberg) oder z Brunnen, sin halt no chly am umeluege...hän jo zum Glück no chly Zyt
Falls mir def. im Schlössli Utenberg s Fescht hän, wärs lässig dr Apéro neuime zwüsche Ibach und Luzern z ha, liegt denn grad ufem Weg und d Afahrt zieht sich denn au nit so.
Wo hürote dir?

LG



Dodali  am 14.06.2007

Re: Apéro SZ

Also spontan chund mer jetzt grad die Adrässe z'Sinn:

http://www.swiss-bauernhof.ch/



Oder vellecht findsch do öppis:

www.zug-tourismus.ch/files/?id=486

http://www.partyraeume.ch/index.html



alleyesonme  am 14.06.2007

Re: Apéro SZ

Oops..dir händs Fescht jo in Vitznau..also het sich das mit dr Frag wo dir s Fesht händ au erübrigt

yuhui..freu mi scho uf wyteri Ideeä vo dir!



miggu

nicht registriert

am 14.06.2007

Re: Apéro SZ

Hey alleyesonme
ich glaub, du hesch öppis falsch verschtande. Miär hend numä de Apero in Vitznau. Nachher fahrid miär no de Reschtä vo de Rigi und gönd den z'Goldau is Reschtaurant Schönegg. Super fein und mega nätti Lüüt.

Üsi Gescht wärdit in Küssnacht übernachte. Diä gönd miär denn mit eme normale Bussli (16 plätz) go holä und fahrid denn id Chilä. Nach em ässä hend miär öpper was na wider hei tuäd.

Z'Chüssnacht chund mir no eis i Sinn, aber ich weiss jetzt ned grad wiäs heisst. Das isch au oberhalb. Ich frag mal mini Trauzüügin, diä hend dett irä Apero gha. Z'Schwyz gids no de Schtärnäbärg, aber das wird wahrschindlich ned grad am Wäg liggä...



alleyesonme  am 15.06.2007

Re: Apéro SZ

Guets Mörgeli

Ah..alles klar! Das wird sicher schön, so sehn d Gäscht au no chly öpis, ich hoff dir händ denn au traumhafts Wätter! Mh..ich glaub im Rest. Schönegg miän mir denn au mal go esse, seht guet us

Wo isch Stärnebärg z Schwyz?

Schöns Tägli & Grüessli



miggu

nicht registriert

am 15.06.2007

Re: Apéro SZ

Ja guätä Morgä, au scho wider da!!!!

Ich bi chlinä doofi. Das Rest. heisst ned Stärnäbärg sondern Sunnäbärg.
Hiä dä Link http://www.a-o.ch/6423-sonnenberg. Es isch mega im "Chrachä" obä, aber wenn mer cha verussä sii, isch das würklich schön.

Morn gsheni mini Trauzüügin, denn chani diär denn mitteilä, wiä das Rest. z'Küssnacht heisst. Ich meinti aber das heissi Alpehof. Bi aber würklich ned sicher.

Was mer au no i sinn cho isch... Z'Goldau im Rössli hed's jetzt verussä sonä Pavillion. De isch uu schön, und wenns wüäscht sötti sii, isch das au no grad guät...



alleyesonme  am 15.06.2007

Re: Apéro SZ

Salü..logisch bi Zyte uf

aaaaaah..hihi..ja klar, Rest. Sunneberg kenni, isch fein dört. Jep, das wär natürlich au e Idee! ..Goldau glaubi weniger, liegt nit so ufem Weg.
Hesch rächt, s Rest. heisst Alpenhof, ha grad schnell im TwixTel gluegt..hehe..muess dann no ichly im Internet nochforsche hüt Obig..ich mach nämlich jetzt Fürobe.
Schöne Obig & bis gly..tschüüüsss



 1 2

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.