Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Ich suche für unsere Hochzeit...    ›   Hilfe und Ideen    ›   Apero
Apero
 1
Melanie  am 29.11.2007

Apero

Hallo
Ich habe da noch ein Frage, was habt ihr ca. für einen Apero bezahlt für ca.80-100Pers.?



jovia

nicht registriert

am 29.11.2007

Re: Apero

Hi Melanie

Dass kommt sehr drauf an was ihr euch vorgestellt habt. Im Schnitt kann man sagen dass es pro Person ca. auf Fr. 17.00 - 20.00 kommt mit Getränke...



Pfu

nicht registriert

am 30.11.2007

Re: Apero

Bei uns CHF 18, ohne Getränke.



Sued78

nicht registriert

am 03.12.2007

Re: Apero

Salü

Chunt scho chli drufa, was alles serviert wird. Wenn nur Nüssli und Chips hesch, Wy und Mineral, chunts ned so tüür. Sobald aber Orangejus, Blätterteiggebäck, Sandwich, usw. abietisch, zahlsch grad so um die 20.-/Person.
Muesch au überlegge, öb sich i euchem Program en grössere Apéro besser macht oder was zum Knabbere au längt. Wenn bis zum z'Nachtässe es paar Stund vergönge, isch es gschiiter Sandwich oder sowas z'bestelle.

Viel Glück und Grüess.
Sue

Wir heiraten am 28.06.08 auf Schloss Habsburg



Suse  am 04.12.2007

Re: Apero

Sali Zämä

Also mir händ ca. CHF 15.- pro Person zahlt (inkl. Personal & Getränke), aber mir händ en mega Apéro gha mit Meterbrot, Grillwürschtli, Dip, Laugebrötli, Fruchtspiessli, usw... Mir händ ca. 350 Lüt a üsem Apéro gha und es hät für alli gnueg gha.
I dänke chunt halt chli drufah wo du hürotisch, mir händ uf em Land döt isch es halt nid so tür.
D Lüt händ mega gschwärmt vo üsem Apéro-Buffet und redet hüt nu devo.

Würds wieder so mache!

Viel Spass bim organisiere



cannella  am 04.12.2007

Re: Apero

Hallo zäme

Mier hend zwar nonig ganz genau usgrächnet, wieviel mier pro Person usgähnd, aber budgetiert hemmer mal 3000.- (für ca. 300 Pers.). Mier tänkid zwar ned, dass mier das Budget bruchid, will mier s Glück hend, dass mini Schwiegereltere en Metzgerei hend. Üse Apéro wird us verschiedene chline Grillwürscht, Fleischplatte, en grosse Parmesan zum Stückli abbräche, Antipasti, Gmüesdip und Früchtespiessli, Partybrot und Chips + Nüssli (oder so) bestah. Zum trinke gits Prosecco (wird vo minere Grossmuetter gsponseret ), natürlich Bier (mier wettid unbedingt en Zapfhane), Mineral und Orangejus. De Apéro i dem Stil passt absolut zu üs und da mier beidi i verschiedene Gugge sind (nur scho die Lüüt gäbid zäme 90 Pers....), mi Schatz Alphorn spielt und bi de Trychler debii isch und ich no im Turnverein passt das au zu üsne Apérogäscht.

Es liebs Grüessli Cannella



Pfu

nicht registriert

am 04.12.2007

Re: Apero

Bei uns gibt es Canapé mit Lachstartar, Tomatenmousse und so, Parmesan am Stück, Oliven und solche Sachen. Zum Trinken Prosecco, Bier, O-Saft und Mineral.



 1

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.