Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Ich suche für unsere Hochzeit...    ›   Hilfe und Ideen    ›   Aufgabenverteilung Trauzeugen/Tätschmeister
Aufgabenverteilung Trauzeugen/Tätschmeister
 1 2
layonie  am 18.07.2011

Aufgabenverteilung Trauzeugen/Tätschmeister

Hallo!

Ich bruche wiedermal eue Rat

Mir händ 2 Trauzuge und 2 Tätschmeister und händ hüt euses erste Treffe mit allne zämä.

Jetzt mach ich mir chli Gedanke weg dä Ufgabeverteilig. Mir händ eigentlich dänkt, dass Trauzüge am Hochziit a eusere Siite sind und für euses Wohl lueged, sowie bi dä Vorbereitige helfed (Chleider ussueche, Tischdeko, baschtle...) und Tätschmeischter dä Abig gstaltet und Asprechpersone für Gäscht sind.
Jetzt hät mir geschter ä Kollegin gseit: "isch mega fiis, Tätschmeischter "müend" quasi nur schaffe, dörfed nöd mal unterschriebe und händ eigentlich dä strengschti Teil"
Phuuu... ich bin us allne Wulche gheit, ich han immer für mich dänkt, ich wär stolz wenn ich Tätschi sie dörfti und wür die Ufgab gern mache. Han das nie so betrachtet....

Wie isch den das bi eu gsi, wie händ ihr die Ufgabe verteilt oder werdet die verteile??

Liebe Gruess



livipivi

nicht registriert

am 18.07.2011

Re: Aufgabenverteilung Trauzeugen/Tätschmeister

Liebi Layonie

mir hend au zwei Tätschis gha zuesätzlich zu üsne TZ. Und üsi TZ hend eigentlich gar nüt müese mache ussert unterschriebe und für üs da si (z.b. zum ufs WC gah mit em Kleid und so züg)
üsi Tätschis sind liedeschaftlichi organisations Talent und hend de ganz Tag gmanagt. Hend vorus en Brief a die ganz Gsellschaft verschickt wos d Lüt zu gmeinsame Gschenk ufgforderet hend und sie hend a dem Tag glueget das all am richtige Ziitpunkt am richtige Ort sind (z.b. Fototermin Gruppe) Am Abig hend sie glueget das ned zuu viel Bieträg gsi sind und sie hend gseit wenn wer was mache chan zwüsche de Gäng.
Mir hend drum au üsne Tätschis es grosses Gschänk gmacht und de TZ keis- well d TZ ja eigentlich nüt gmacht hend und alles zahlt becho hend.
Drum hend mir au s Probeesse mit üsne Tätschis gmacht. Eifach zum ihri Arbet z würdige und sie hends mega gern gmacht!

wir hatten unseren schönsten Tag am 07.05.2011



nimbini  am 18.07.2011

Re: Aufgabenverteilung Trauzeugen/Tätschmeister

hey layonie, also ich chan die ussag irgendwie no verstah! für mich persönlich sind täschmeister nie es thema gsi, finde, die sind total überflüssig, wänn meh e hochzyt einigermasse rächt organisiert! bi eus isch es so gsi, dass ich eigentlich alles organisiert han und eusi trauzüge dänn es gmeinsam gschänk organisiert händ mit de gäscht, eusi trauzüge händ a de hochzyt sälber eifach gluegt, dass mir ztrinke und z'ässe händ, händ zyt im aug bhaltet und am abig händs d'unterhaltig gmacht! wobi ich det de zytplan gmeinsam mit minere trauzügin gstaltet han, ich han agäh, wieviel zyt fürs ässe, sie hät agäh, wieviel zyt für unterhaltig etc.... ich würd jetzt nöd behaupte, eusi trauzüge händ en mega stress gha, wil ebe, s'raster isch ja scho gäh gsi, sie händ eifach no es paar luckene gfüllt....

bin letschti anere hochzyt gsi, det hät s'bruutpaar 4 trauzüge gha, minere meinig nah völlig überflüssig! vor allem isch es es mega durenand gsi, meh hät gar nöd rächt gwüsst, wer jetzt für was zueständig isch, immer hät irgendöpper andersch gredt, nur eine, de hät gar nüt gmacht und ta.... guet det isch eus au so vor cho, als hetti s'bruutpaar so guet wie gar nüt gmacht und de trauzüge quasi die ganz planig id finger druckt.... dementsprächend isch au s'fescht gsi!

aber klar, schlussendlich chans natürlich au ganz toll use cho eso! ich dänke, es chunnt halt immer chli uf eu sälber als bruutpaar und uf die andere lüüt rundume a.... ich dänke, es git lüüt, wo das cool findet, wänn sie dörfed trauzüge si und nur müend unterschriebe (mini trauzügin wär definitiv beleidigt gsi, wänn sie nöd meh hetti dörfe organisiere)....

andersits bini am samschtig ame polterabig gsi, wo eifach nur langwilig gsi isch, wil trauzügin so e doofi schlaftablette isch! det hani au dänkt, wänn sie scho unbedingt ihri schwöster als trauzügin will, dänn hett sie wenigstens chönne en tätschi wähle, wo dänn ihre polterabig organisiert und zwar öppis cools... hät mich nämlich dunkt, dass d'bruut au mega enttüscht gsi isch vo ihrem polterabig (bin am halbi eis dehei gsi)..... hät mir au uh leid ta für sie! andersits kännt sie ja ihri schwöster und hett müesse wüsse, dass da nüt gschieds usechunnt... also i dem fall wäri definitiv für en tätschi gsi ;o))

lg nimbini



dia

nicht registriert

am 18.07.2011

Re: Aufgabenverteilung Trauzeugen/Tätschmeister

Also bei uns waren die TZ gleich auch die Tätschmeister! So konnten/durften sie unterschreiben, für unser Wohl sorgen und den Tag gestalten! Ich finde es einfacher, wenn man "nur" 2 Ansprechpersonen hat, auch für die Gäste.
Klar, wenn man so "schnarchnasen" als TZ hat und man weiss, bei denen ist nichts zu holen, dann hätte ich auch Tätschmeister organisiert! Aber so "2 In 1" fand ich super...
Unser TZ waren auch total begeistert, dass sie "alles" machen dürfen und sie haben es auch SUPER gemacht!!

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



livipivi

nicht registriert

am 18.07.2011

Re: Aufgabenverteilung Trauzeugen/Tätschmeister

Alsooooo wir hatten ja auch nur die Tätschis als ASP für die Gäste und bei unserem Kollegen und Verwandtenkreis hat sich das seit Jahren so eingebürgert das man die TZ "nur" für das Wohl des Brautpaar und zur Unterschrift "braucht" und die sonst das Fest auch voll geniessen dürfen. Und wenn man natürlich so ein eingespieltes Tätschmeisterpaar hat wie wir - wer würde da nein sagen. Die waren und sind einfach immer der Oberhammer...halt Organisationstalente. Wir haben die Erfahrung gemacht das die TZ lieber TZ sind, wenn sie nicht alles andere auch noch organisieren müssen. Deshalb ist das so bei uns Ich würde es nicht anders machen.

wir hatten unseren schönsten Tag am 07.05.2011



elchalten  am 18.07.2011

Re: Aufgabenverteilung Trauzeugen/Tätschmeister

liebe layonie:
ich kann die aussage jetzt bis zu einem gewissen punkt schon verstehen.

allerdings, hatten auch wir uns ganz am anfang unserer planung ueberlegt, ob wir zu den trauzeugen noch separate taetschmeister moechten. da wir im ausland wohnen und daher relativ viel organisatorisches via trauzeugen abgewickelt werden musste, dachten wir, dass dies eventuell zuviel fuer die beiden sein koennte. relativ schnell haben wir dann allerdings gemerkt, dass sie enttauescht gewesen waeren, wenn sie "nur" unterschreiben haetten duerfen. unsere trauzeugen waren einfach der hammer! taetschmeister waeren da definitiv fehl am platz gewesen.

ob es funktionniert oder nicht, kann meiner meinung nach aber nicht pauschal gesagt werden, es kommt enorm auf die jeweilige zusammensetzung an. das brautpaar, die trauzeugen, die taetschmeister. je nachdem wie sich alle untereinander organisieren, funktionniert es oder eben nicht.

gruessli,
elchalten



Lerch  am 18.07.2011

Re: Aufgabenverteilung Trauzeugen/Tätschmeister

Zitieren:
Klar, wenn man so "schnarchnasen" als TZ hat und man weiss, bei denen ist nichts zu holen, dann hätte ich auch Tätschmeister organisiert!

In dem Fall würde ich diesen TZ gar nicht als TZ nehmen! Es könnte nämlich sehr mühsam für den Tätschmeister werden, wenn der TZ eine Schlaftablette ist - es muss ja dann trotzdem alles über diesen laufen oder sehe ich das falsch? Dann würde ich gleich den Tätschi als TZ nehmen und er macht beides.



Bridal  am 18.07.2011

Re: Aufgabenverteilung Trauzeugen/Tätschmeister

hm. schwierig. also ich frage mich, wofür mehr als 2 personen nehmen? das unterschreiben ist eine schöne und kurze sache, danach kann ja die eine schauen wegen wc kleid, dass man zu essen und zu trinken hat und der andere tz kann in dieser zeit sonst was machen oder vorbereiten. ich weiss nicht, wieviele leute ihr einlädt, aber ich hätte nicht gewusst, was ich mit 4 personen machen sollte. vorallem bin ich auch der meinung, dass wenn ICH heirate, es auch MEINE aufgabe ist, die vorbereitungen wie basteln, deko, organisationen selbst zu machen. kenne viele welche die arbeiten und verantwortung abgeben, für sojemanden wäre ich nie im leben tz. *schlagtmich*



livipivi

nicht registriert

am 18.07.2011

Re: Aufgabenverteilung Trauzeugen/Tätschmeister

ähm ich glaube ihr versteht mich alle falsch Naja egal- bei uns haben NUR die Tätschis den Tag organisiert und mit den Gästen Kontakt. Die TZ waren ausschliesslich an unserer Seite und hatten KEINE organisatorischen Arbeiten und für das alles vor der Hochzeit haben wir gar keinen der vier gebraucht und alle selber gemacht.
Wenn man natürlich TZ haben, die lieber arbeiten als geniessen und die organisatorisch auch super sind- dann ist ja toll- wir wollten unsere TZ als Gäste und nicht als Organisatoren und es war für alle mega so. So und jetzt sag ich nix mehr- anscheinend kommt es immer falsch rüber

wir hatten unseren schönsten Tag am 07.05.2011



Tiffany-Girl  am 18.07.2011

Re: Aufgabenverteilung Trauzeugen/Tätschmeister

Neee, livipivi, also ich hab Dich schon richtig verstanden! Und bei uns ist das auch so, die Trauzeugen kümmern sich um uns und der Tätschi ums Organisatorische an dem Tag und um die Gäste. Bei uns hat auch keiner ein Problem mit seiner Rolle, sondern alle sind völlig happy damit - und wir auch !

LG,

Tiffany-Girl

Wir beginnen unsere schönste Reise am 16. / 17. September 2011



 1 2

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.