Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Ich suche für unsere Hochzeit...    ›   Hilfe und Ideen    ›   Baby am Fest?!
Baby am Fest?!
 1
Muggi  am 20.11.2008

Baby am Fest?!

Hoi mitenand
Hett vo euch öpper es päärli mol am Hochzit gha miteme Baby? isch da guet gange? I liebe Chind überalles aber irgendwie is de schad wenn a mim tag all ufs baby lueget!!

grüessli

Hürote mi Schatz am 12.09.09 :)



Kaz  am 20.11.2008

Re: Baby am Fest?!

Hallo Muggi

Also mini Schwö het a erem Hochziit es Baby debi gah, das heisst dä Gast... Aber mer (ben Trauzüügin gsi) händ nüüt met öbercho vo dämm...
Mer wärded automatisch au welchi debi ha, mini Kollegin chont afangs April eres öber, da werd am Hochziit erst so ca 4 Woche alt si... Da chan sie`s au nonig guet abgä. Ich glaub jetzt au ned dass das Baby oder die Babys mer dShow werded Stäle! da hani kei bedänke!!
Grüessli Kaz

05.05.09 / 09.05.09 Juhui nömme so lang wie au scho :-)



meitli  am 20.11.2008

Re: Baby am Fest?!

Hallo Muggi

Also i has scho a mehrere Hochzitte erläbt, dass eis oder o meh Babys drbi si gsi, und ha das eigentlech immer sehr schön gfunde (bi aber o absoluti kindernärrin). Wenns mal grännet, geit meistens öpper vo de Eltere mit ihm chli "ausser hörweite" und die ganz chliine schlafe eh die meisti zit. klar luege alli und hei fröid, aber mir isches nie so vor cho, wie wenn es kind am brutpaar d show hätt gstohle (nid emal d ring-überbring-chind).
A üsem fest wirds wahrschiinlech o babys drbi ha und i fröie mi druf. Will me im hotel cha übernachte, chöi d eltere d kinder o mit babyphone scho is zimmer tue am aabe, wenn si ihri rueh bruuche.

Grüessli,
Meitli


JA - wir wollen! - und freuen uns riesig auf den 10. Oktober 2009



Muggi  am 20.11.2008

Re: Baby am Fest?!

Danke für euchi Antworte,hehe i ha eifach grad Schock gha!
I freu mi natürlich mega das de sChline debi isch,sie werde au im Hotel übernachte da mitem Babyphon het sie au mol erwähnt!

Wünsch euch no en schöne Obe grüessli muggi

Hürote mi Schatz am 12.09.09 :)



DelailaLane  am 03.12.2008

Re: Baby am Fest?!

Wir werden ebenfalls mit Baby heiraten :-) ( ist jetzt gerade noch im Bauch :-) )
Wir haben nun deshalb bereits jetzt schon fix einen Babysitter für unser Hochzeit im kommenden Jahr gebucht.
Mir ist es sehr wichtig unser Kind dabei zu haben - ist immerhin Bestandteil useres Lebens, wie auch unserer Beziehung! Trotzdem möchte ich unser Fest aber auch in vollen Zügen geniessen. Damit auch unsere Mütter und Schwiegermütter dies ohne babysitter-auftrag geniessen können, haben wir einen externen Babysitter organisiert, welcher dann im anliegenden Hotelzimmer ab ca. 19 Uhr aufs Kleine aufpasst.



chai  am 19.12.2008

Re: Baby am Fest?!

bei uns wird es ca. 4 gaaanz kleine baby's und mind. 2 hochschwangere (bei uns sind beinahe alle schwanger im moment - war ein fruchtbares jahr) am fest haben... wir haben für die ein zimmer (im restaurant am abend) organisiert, damit sie fernab von lauter musik und lärm ruhig schlafen können. so haben die mütter auch eine rückzugsmöglichkeit, wenn gestillt werden muss oder was auch immer...

ich hoffe, dass die eltern unser hochzeitsfest geniessen können.. angst, dass jemand uns die show stehlen könnte, habe ich in keinster weise!!!

was mich stören würde ist, wenn ein kind oder mehrere während der trauung andauern am weinen sind, so dass man das wort des pfarrers kaum hören kann.



 1

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.