Registrieren | Suche | Anmelden |
Band gesucht für Hochzeitsfest (Kein Alleinunterhalter) Partyband | ||
1 | ||
baerenfamily am 30.12.2012
Band gesucht für Hochzeitsfest (Kein Alleinunterhalter) Partyband hallo alle zusammen... Zuletzt bearbeitet am 30.12.12 20:08 | ||
| ||
elea am 31.12.2012
Re: Band gesucht für Hochzeitsfest (Kein Alleinunterhalter) Partyband kann dir zwar keine band empfehlen aber versuchs doch mal mit www.plan-dein-fest.ch so haben wir unsere musiker gefunden. du gibst deine wünsche ein (stil, budget etc.) und die musiker können sich bei interesse bei dir melden. versuchs doch mal! habe so schon nach wenigen stunden die ersten mails erhalten! | ||
Milia83 am 02.07.2013
Re: Band gesucht für Hochzeitsfest (Kein Alleinunterhalter) Partyband Hallo zäme mir sueched auno en band. plan dein fest hani scho probiert und au agebot becho. nur ich hät lieber wenn mer öbber villicht öbber empfähle chönt woner auscho live ghört hed und würklich guet isch. tipps? | ||
valey am 03.07.2013
Re: Band gesucht für Hochzeitsfest (Kein Alleinunterhalter) Partyband hallo Milia83 | ||
memphiswalker am 03.07.2013
Re: Band gesucht für Hochzeitsfest (Kein Alleinunterhalter) Partyband Hallo Milia83 und willkomme im Forum! | ||
sinna am 03.07.2013
Re: Band gesucht für Hochzeitsfest (Kein Alleinunterhalter) Partyband hmm ich glaub ihr unterschätzed do buget .. | ||
morelia am 04.07.2013
Re: Band gesucht für Hochzeitsfest (Kein Alleinunterhalter) Partyband @sinna: | ||
Chriesi am 04.07.2013
Re: Band gesucht für Hochzeitsfest (Kein Alleinunterhalter) Partyband Morelia, wer isch eue DJ? Isch ja unschlagbar de Priis. Und d Usrüstig nimmt er selber mit? | ||
FringillaVigo am 04.07.2013
Re: Band gesucht für Hochzeitsfest (Kein Alleinunterhalter) Partyband Böh, die da hie Klick chasch emu schins für 1500.- bueche. Ig kenne se jetzt zwar nid, aber e Kollegin het se scho mau ghört und emu nüt schlächts zsäge gwüsst. D Frog isch eifach, ob euches Budget vo 1500.- inklusive Ässe und Trinke fürd Band isch. Wil wenn das oh vo däm Gäld sett zahlt si, blibt de gli nume no e 1000er fürd Gage übrig (oder im Fall vo Strawberry jam no öpe 700.-, wil die si z9te höch) und das isch de scho eher wenig, emu für Musiker, wos nid nur us Hobby mache, sondern oh möchte Gäld verdiene drbi. Günschtig wäg chunsch sicher mit Hobby-musiker, wos nid zum Gäld verdiene mache, oder wed Kollege hesch, wo ire Band si, bechunsch vilich e Frünschaftspris, oder wenn se nid dr ganz Obe buechsch sondern zB für 60 Minute reini Spielzit oder so. Zuletzt bearbeitet am 04.07.13 17:24 | ||
morelia am 04.07.2013
Re: Band gesucht für Hochzeitsfest (Kein Alleinunterhalter) Partyband bi üs isch d dj alag und usrüschtig vorhandä. mir hei 200.- ermässigung wägä vit.b. aber 700.- isch ja o nid so viu. wener d usrüschtig säuber muess mitnäh zaut mä gloubes 800.-. ober no wägpouschalä wot weisi nid, da är us dr glichä stadt isch wo ds fescht isch. (thun) | ||
1 |