Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Ich suche für unsere Hochzeit...    ›   Hilfe und Ideen    ›   blaue Sugus
blaue Sugus
 1
Nadine123  am 30.03.2009

blaue Sugus

Sali zämä

I hät jetzt au emol ä Frog I sötti denn für deko no so blaui Sugus ha.
Dä Grund isch folgender, am Afang vu üsere Beziehung hät min Fründ amel gseid *Läbe isch kein Sugus* und i ha mini Kolleginne usw. voll in Wahnsinn triebe mit dem Spruch. Jetzt wärs ebe schön, wenn i da ufgriefe chönt. Aber üseri Deko usw. Händ ebe blau dinge...



Inessa

nicht registriert

am 30.03.2009

Re: blaue Sugus

wick blau sind blau aber ich weiss nicht ob die dir schmecken oder einfach in den laden gehen

*Das Deutsch-Schweizer Bündnis startet am 29. Mai 2009 mit der zivilen Trauung
& erreicht seinen Höhepunkt am 30. Mai 2009 mit dem kirchlichen Segen

"Ich ergebe mich der Liebe weil Liebe dich ergeben hat" H.-C. Neuert*



Nadine123  am 30.03.2009

Re: blaue Sugus

Jo, aber dötte stoht glob doch nöd Sugus druf oder??? Weisch, schlimmste fall mues i diä eifach bedrucke und selber ipacke. Aber find i zurzit gad ä chli doof... Vor allem bin i ebe am studiere, ob i so Save the Date Karte mache. so wiä diä M&M's



Inessa

nicht registriert

am 30.03.2009

Re: blaue Sugus

uih das hab ich überlesen dass das raufmuss, sorry man kann dort aber eigene bonbons mit namen oder eben auch kurzen wörtern machen, kostet einfach 10 kilo 550,- CHF (mit versand 20,- CHF mehr) aber man kann geschmack und farbe wählen..

*Das Deutsch-Schweizer Bündnis startet am 29. Mai 2009 mit der zivilen Trauung
& erreicht seinen Höhepunkt am 30. Mai 2009 mit dem kirchlichen Segen

"Ich ergebe mich der Liebe weil Liebe dich ergeben hat" H.-C. Neuert*



Nadine123  am 31.03.2009

Re: blaue Sugus

Da isch scho guet... Got mir amel glich mit überlese....
Jo, gell, diä MM's sind sooooo genial. Aber ebe au nöd gad billig und sind den Schlussentli am Thema verbi... Aber wer weiss, Schlussentli nehm i denn hald glich diä. Me cha hald nöd alles ha im Lebe



 1

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.