Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Ich suche fόr unsere Hochzeit...    ›   Hilfe und Ideen    ›   Blumen
Blumen
 1 2 3 4 5 6
silver83  am 28.01.2010

Re: Blumen

gäll diä bluemä hen au no en rächte brockä im budget wo vieli vergissen. aber minä zwei schätzlis will i scho no es bsunders blüemli geh, sind jo au üseri
aber mier hen scho 3 gotimeitli und diä wönn sicher bluemästreuä, drum wens no dinä liggt, kriegens au no eins. mä muess eifach au an all diä viele vasä denkä wo den müesst ha wen dmüetterä au no en struss kriegen.

bi nem geburtstag oder hztag find ich das no ä schöni gestä! aber so wit ich weiss isch bi üs nüt dertigs.

.•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•.
Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 25.09.2010 isch üserä grossi tag



cuenca  am 28.01.2010

Re: Blumen

Mir händ eifach dänkt, dass mir denn d'tischdeko vom Abig tüend de Eltere/Trauzüge gäh. Mir werded vermuetlich 5 Tisch ha und so händ alli öpis devo (klar, die vo oisem Tisch bhalted mir). (die wäred denn ebe grad mit ere Vase)

Mit de eigne Chind und gottimeitli würd ichs vermuetlich au so mache. Chind häd bi ois (no) niemert und drum bin ich froh, dass de Budget-poschte wegfallt. es macht au s'organisiere eifacher, wennd nid au no für d'chind öpis muesch zusätzlich beachte.

Mir wänd eifach luege, dass mir au das vo de Chile chönd als Abig-Deko verwände, das würd s'budget chli schone. die vom Restaurant häd geseit, dass es meischtens eifacher und vor allem günschitger isch, wenn mer d'blueme-tischdecko sälber mitbringt. han ich cool gfunde

Mal luege, was denn oisi Floristin zu oisne Idee seit...

_____________________________________
Wir heiraten kirchlich am 4. September 2010



silver83  am 28.01.2010

Re: Blumen

mier machen das au so, am obig vorhär gön mier go der saal go dekorierä und den am nechstä tag bringt no dfloristin deko us der chirchä mit und macht den tisch so fertig. find i au no guet, so hen diä bluemä 2mol dienst tue und suscht würdens gar nid rächt aglueget und noch ärä stund sind mier wieder us der chirchä dussä und si landen scho im kompost

ich han mier so langi hänger vorgstellt hans mol im internet gsie, diä hängen den am bankpfostä vur chirchäbank abä und den am obig chan mä si gad so schön lang über der tisch leggä. wöviel mier hen weiss i nu nid, aber normalerwiis würd au di ganz deko am obig vu dä gäst hei gno. was jo au schön isch

Lg


.•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•.
Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 25.09.2010 isch üserä grossi tag



Carmile  am 28.01.2010

Re: Blumen

i wett eifach luege dass mer nöd über 1000 chf chämet mit de blueme. denn was i bisher vo kolleginne ghört han, die sind immer ufdi 2500 chf cho. wie gsehts bei eu us?

i bin eh kein fan vo dene gsteck, drum wirds scho mol chli günstiger. und mer machets au so..es grosses runds strüssli (kugelförmig, us rose) uf jede tisch am obet und 2-3 chlineri, wo au ide kirche uf solchi ständer tue werde chönd. fänds au schad um die schöne blueme, wenns nöd zweimol brucht werde chönd.

au jo und blueme fürs auto lönd mer wäg. weiss nöd mol ob mer es schöns krieget. das isch mer jetzt weniger wichtig.

und rose chämet üs sicher no chli günstiger wie callas (lach, wenn du calla nöd würdsch callas neh, denn wäri jo überrascht gsi :-))




silver83  am 28.01.2010

Re: Blumen

also ich wött au nid über 1000.- cho (isch den also scho obersti limitä), am liebstä wer mier so um di 800.- (weiger isch immer erlaubt)

autogsteck hen mier au keis, gsies wie du, han no niä eis gsie, wo ich superschön gfundä han... und üsers auto isch au so scho schmuck gnueg

ja mol luegä, han leider nu nid zur floristin gschaft, aber isch uf minerä listä... drum chan i dier no kei genauä betrag sägä


.•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•.
Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 25.09.2010 isch üserä grossi tag



cuenca  am 28.01.2010

Re: Blumen

ja, ebe, das budget... das händ mir nonig ganz zäme und ich wirde sicher z'erscht mal mit de florischtin müesse rede wäge dem. aber ich wär au froh, wenns nid über 1000.- chunt!

Da mir d'strelizie chli als rote fade händ händ mir eigntlich i de Chile a jedem zweite bank wele es strelizieblatt mit de orange und blaue bändeli anemache. ob das gaht müend mir 1. z'erscht abspräche mit de Floristin und 2. i de chile z'erscht go luege. die Bletter wänd mir ebe nachhär z'abig uf d'tisch lege, aber das isch nonig ganz usggriift. i de mitti vo de tisch händ mir e vase dänkt, wo eifach 1 strelizie dine isch (bi oisem tisch evt. au 3). ich will das ganze eigentlich nid überlade, da schuscht d'tischchärtli, d'cherzli etc nid so zur gältig chömed... aber das isch mal so e idee... aber ebe... strelizie sind au zimlich tür! wer weiss, vilicht ändered die ja no, vor allem wenn mir mit de Floristin wägem budget gred händ

Die vo Auto/Car lönd mir eigentlich au weg

_____________________________________
Wir heiraten kirchlich am 4. September 2010



Franziska

nicht registriert

am 28.01.2010

Re: Blumen

Bei uns ists auch so, Bräutigam, Trauzeuge kriegen einen Anstecker, ich und Trauzeugin Sträusse und fertig!
@silver83 danke fürs E- Mail!!
Was hämmer ächt sösch no alles gmeinsam.....

Lg Franziska

26. Juni 2010



Carmile  am 28.01.2010

Re: Blumen

wo i ebe zerst mol vode kollegin ghört han wie tüürs bi ihne cho isch (und sie hend jetzt do nöd e schickimicki hochzit gha mit weiss gott was für übertriebnem sbluemeschmuck) bini gschockt gsi und han denkt wie chunsch uf sonen höche betrag. i han jetzt aber mol zwo prisliste kriegt ar hz und mit zwo floristinne gredt...uf 1000 chf chunsch brutal schnell, nur scho en brutstruss isch durchschnittlich 100 chf. und mit asteckerprise vo 12 chf fürd männer, sind die zwo gad no günstig gsi. han au scho agebot für 20 chf gseh. also häsch scho en füftel vom bluemebudget durch. goht schnell.



silver83  am 28.01.2010

Re: Blumen

@franziska

ja das han i mi au gfroget, schliessli hen mer scho zchleid vum glichä ort...

wägä dä prisä, lon i mi mol überraschä. ich bin bis etz überall unter em budget, den gots suscht no bi einem postä mol drübert

aber es git au mega untschidä bi dä bluemä... di schönä dickä rosä chosten es vermägä wie au anderi bluem au, wen i den gerbera nimmä den bin i sicher günstiger als mit rosä.

min struss fürs ziviliä hät bi minerä floristin 45.- kostet und werd absolut au tauglich gsi als brutstruss fürs chirchlichä... also immer ä frog vum material (bluemä)



.•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•.
Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 25.09.2010 isch üserä grossi tag



cuenca  am 28.01.2010

Re: Blumen

da mir eigentlich nüt opulänts wönd, dänk ich, dass mir trotz de chli türere Blueme s'büdget chönt halte. dadebi wär eigentlich:

Kirche:
- Altargesteck (evt., wäre dann am Abend noch als Zusatz auf einem Buffet/Tisch, welcher noch im Saal steht) (ca. 200.-)
- Bänke (1 Blatt alle zwei Bänke, oder zumindest je 5 auf jeder Seite, damit es am Abend sicher 2 auf jedem Tisch hat) (ca. 80.-)
- Brautstrauss (ca. 150.-)
- Anstecker Bräutigam, Trauzeuge (ca. 40.-)
- Blumen Trauzeugin (vermutlich auch Anstecker) (ca. 20.-)
- 5 Blumen (einzeln, für die Tische am Abend) (ca. 60.-, plus Vasen 150.-)
- Geburtstagsstrauss Schwiegermama (ca. 60.-)

das wärs glaubs ca. Ich denke da dürften die 1000.- reichen Aber eben, ob diese Preise realistisch sind, habe ich überhaupt keine Ahnung!

_____________________________________
Wir heiraten kirchlich am 4. September 2010



 1 2 3 4 5 6

άBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhδngiges Portal und beliebter Treffpunkt fόr Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.