Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Ich suche fόr unsere Hochzeit...    ›   Hilfe und Ideen    ›   Blumen
Blumen
 1 2 3 4 5 6
cuenca  am 28.01.2010

Re: Blumen

hmm... an den strauss für's zivile habe ich gar nicht gedacht... ist das üblich? (wir werden danach unterwegs sein, habe eigentlich keine Lust, diesen dann den ganzen Tag mitzunehmen!)

_____________________________________
Wir heiraten kirchlich am 4. September 2010



calla  am 28.01.2010

Re: Blumen

@carmile


kleiner tip - den dorffloristen berücksichtigen und nicht die "grossen" oder städtischen anpeilen, so kann man auch kosten sparen. und evt. einen nehmen, von dem ort wo auch die kirche ist, damit nicht noch kilometergeld dazu kommt.

wir haben 1000.- budgetiert und unsere offerte beläuft sich nun auf 1600.- was ok ist, da ja 1 calla schon zwischen 7.- und 12.- kostet.

betreffend dem autoschmuck würde ich auf jedenfall abwarten bis das auto def. gebucht ist. unser "chauffeur" erklärte uns, dass er kunstblumendekos in allen farben anbietet - auf keinen fall echte blumen. wir haben nen oldie und der heize so arg ein, dass die blumen nach kurzer zeit welk sind. dann habe ich am auto lieber "immergrüne-kunstblumen" statt welke, hängende callas.. evt. hilft diese info weiter...

°oO°oo° ... WEIL ES LIEBE IST ... °oo°Oo°



silver83  am 28.01.2010

Re: Blumen

@cuenca
also isch kei muss mit em stuss, ich han eifach einä wöllä


.•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•.
Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 25.09.2010 isch üserä grossi tag



Yasi  am 28.01.2010

Re: Blumen

uiuiuiui, wäni oii Beträg liise verschrecki gad echli. mir händ ca. 600.- für alli Bluemesache zahlt. und mir händ no einigi Blueme gha. es lohnt sich uf all Fäll en huufe Offerte inezhole und z'vergliiche.

Sit em August 2009 glücklichi und stolzi Ehefrau!



silver83  am 28.01.2010

Re: Blumen

ohh yasi, den schaffs ich vilicht jo glich no mit 800.-

offertä sind immer guet, aber ich han mich scho entschidä, das sie eifach super kreativ sind und ich immer alles bi ihnä chaufä. vilicht gits jo no treuerabatt für mich



.•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•.
Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 25.09.2010 isch üserä grossi tag



Carmile  am 28.01.2010

Re: Blumen

@calla: yep, das mit em 1000 CHF budget schaffet mer au nur dur dorffloriste. mer hend üs bi zweine mol offerte igholt. abhole werdets üsi kollege, do entfallet scho mol servicekoste. für üs isch es eifach schwierig izschätze wos was für en guete florist hät wo mer hürotet. mer sind jo nöd vode region und möget au nöd jedes weekend 1.5h döt hi fahre.

@silver: chöntsch mer du do evtl. wiiterhelfe? du bisch no am eheste i region bad ragaz. wüsstisch du en guete florist?

danke scho mol im vorus!




silver83  am 28.01.2010

Re: Blumen

hey carmile
och liebä zbluemäatelier in mels! sind so ifalsriichi frauä und ich bin scho an 2 hz gsi, wo sie deko gmacht hen und eifach super!

den isch min anderä bluemäladä der idea in sargans ich im städtli obä. au sehr schöni sachä. in bad ragaz kenn i keinä sälber aber diä 2 bringens dier sicher au uf ragaz.

Lg

.•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•.
Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 25.09.2010 isch üserä grossi tag



silver83  am 28.01.2010

Re: Blumen

www.blumenatelier-blumenparadies.ch/page9.html

www.schweiz24.ch/standort_kontakt43140_idea-Sargans.html

das sind diä 2, aber page isch nid so überzügend wie der ladä, ich wür dier empfehlä mol go gügslä zgo, ich nimm mini bluemä vum atelier in mels.

http://blumenatelier-mels.blogspot.com/
do hät es paar bilder vu ihrne sachä dinä.

Lg


.•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•.
Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 25.09.2010 isch üserä grossi tag


Zuletzt bearbeitet am 28.01.2010



cuenca  am 28.01.2010

Re: Blumen

denn wird ich au mal bi es paarne offerte ihole... da leider de bluemelade, wo ich gern gha hät zuegmacht hed, muen ich uf anderi uswiche... aber klapped ja alles mit em Budget, und ich dänke, dass d'Trauzügin zäme mit mim zuekünftige das am Morge guet chan go hole, und au grad id Chile bringe. Wenn "mir" das sälber schmücked, denn würded die choschte ja au entfalle

_____________________________________
Wir heiraten kirchlich am 4. September 2010



Ida  am 29.01.2010

Re: Blumen

Macht ihr Witze?! Kosten ein paar Blumen wirklich soviel? Wir hätten eigentlich nicht vor mehr als 300.- auszugeben...

**Wir heiraten am 30.4.2010**



 1 2 3 4 5 6

άBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhδngiges Portal und beliebter Treffpunkt fόr Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.