blumen im august |
|
1
|
aschera am 30.01.2009
blumen im august
hallo zäme
ig würdi sehr gärn saisonale blueme verwände... weiss öper was für blueme im august blüie??
lg aschera
|
|
silvia am 31.01.2009
Re: blumen im august
Sali aschera Wan im August? Sonnenblumen, Rosen ..... Ich frag mal meine Mutter die ist Floristin.
lg Silvia
|
aschera am 31.01.2009
hallo silvia
super danke vielmau!! das isch mega lieb!
lg aschera
mir hürate kirchlich am 15. august 2009
|
juni am 31.01.2009
ringe
hallo wo tönd ihr ring alege bim zivile oder bim kirchliche?? tuet me i de chilä au unterschribe ? wer dänn alles?
|
juni am 31.01.2009
altar
wie machet ihr das bim altar? hend ihr au scho ghört dass me zvierte bim altar stoht? also bruut mitem vater und brütigam mit de muetter?? vater bringt mich inne und muetter ihn... dass er wartet uf mich
|
juni am 31.01.2009
wüsset ihr weli blume no günstig sind? wot nit en mega tüüre struus...
|
juni am 31.01.2009
schwanger
hallo wer möcht au i de hochzitsnacht afange mit schwanger werde? ich freu mi scho sooo fescht ufs schwanger werde und hoff echt dass es klappet sofort.. me darf eifach nit unter druck setze.... wie alt sind ihr?
|
juni am 31.01.2009
schaffhuuse
hallo bräute wer vo eu hürotet im summer und wohnt i de nähi vo schaffhuuse?? chli idee ustuusche usw..wer uu lässig.. schribet doch bi de antwort grad mailadresse druf dänn chani retour schriebe.. danke
|
Kaz am 02.02.2009
Hallo Aschera
Ich habe per googel eine Tolle Seite für dich gefunden.
http://www.blissweddings.com/weddingfloral/index.asp
Sie ist zwar in Englisch, aber da kannst du die Seson die du möchtest eingeben und da kommen die Passenden Blumen Namen dazu (mit Bild). Hoffe ich konnte dir etwas weiterhelfen.
Grüessli Kaz 9. Mai 2009... Ja ich will!
|
aschera am 03.02.2009
hallo kaz
vielen herzlichen dank, diese seite ist wirklich super!! und es ist egal ob in englisch oder deutsch..
es liebs grüessli aschera
mir hürate kirchlich am 15. august 2009
|
|
1
|