Registrieren | Suche | Anmelden |
Bridal Shower | ||
1 | ||
valey am 20.12.2012
Bridal Shower Hallo mädels.. | ||
| ||
FringillaVigo am 20.12.2012
Re: Bridal Shower Ganz ehrlich, ich finds zu viel, wenn man auch noch poltert. Finds irgendwie komisch im kleinen Rahmen den Polterabend zu haben und dann für alle, die nicht dabei waren noch mal was zu machen. Was ich mir vorstellen könnte, wär eine Kombination von beidem. Also am Nachmittag zu Hause, gemütlich, leckere Snacks und pipapo und dann am abend auswärts poltern. Aber dann würd ich trotzdem für beide Teile die gleichen Leute einladen. | ||
elea am 21.12.2012
Re: Bridal Shower jo i denke ide schwiz kennt me das halt ned eso, ond i denke di meischte wörde sech de froge was jez de ondersched zomne polterabe esch. i wörd eis vo beidne mache oder so wid FringillaVigo seit e kombination! am nomitag chli feins züg esse, speli mache, gschänkli uspacke ond de em chline chreis zobe no go poltere! fendes de au fasch echli vell zom organisiere no nebe de hochzit.. hesch jo scho s zivile ond s grosse Fest und denn nomol es Fest.. us dem grond wördis, wie gseit ebe entweder metem polterobe zeme legge oder denn ned allzu nöch bide hochzit... | ||
1 |