Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Ich suche für unsere Hochzeit...    ›   Hilfe und Ideen    ›   Chönt mir öpper hälfe bi Bilderbearbeitig?!
Chönt mir öpper hälfe bi Bilderbearbeitig?!
 1 2
Muggi  am 15.10.2009

Chönt mir öpper hälfe bi Bilderbearbeitig?!

Hallo zämme
Ha e frog het öper ahnig vo bilderbearbeite oder chönt das mir öpper mache? das wer uh lieb!

liebi grüessli muggi


Glücklich Verhürotet sit 12.9.09



Inessa

nicht registriert

am 15.10.2009

Re: Chönt mir öpper hälfe bi Bilderbearbeitig?!

Machen ist mir leider zuviel, ich sass sehr lang dran .. bist du bei picasa? mail doch mal. bin dann erstmal weg bis montag.. lg ines!


*Wir haben uns am 30. Mai 2009 das Ja-Wort geben dürfen*

*Meine Beiträge beziehen sich jeweils auf meine eigenen Ansichten & sind nicht bösartig gemeint (ausser ich schreibe das direkt ;-) *



Sunny83  am 15.10.2009

Re: Chönt mir öpper hälfe bi Bilderbearbeitig?!

Weiss nöd ob ich dir cha hälfe.
Was häsch dänn wele mache?



speedy  am 15.10.2009

Re: Chönt mir öpper hälfe bi Bilderbearbeitig?!

Chunnt halt druf a, wasd genau bruchsch. Bi aber au nur no ca. e Stund umme und denn am Mäntig wieder..
LG Speedy



Muggi  am 15.10.2009

Re: Chönt mir öpper hälfe bi Bilderbearbeitig?!

Das isch jo lieb das ihr mir überhaupt hälfet danke vielmol! I wür gern de brutstruss uschniede und de bild schwarzwiss mache..i has programm cs3


Glücklich Verhürotet sit 12.9.09



speedy  am 15.10.2009

Re: Chönt mir öpper hälfe bi Bilderbearbeitig?!

Oh sorry, mit däm Programm kenn i mi gar nid us... wennd wotsch chasch mer s Bild maile und ich probier das wo du wotsch mol mit mim Programm. Goht aber erscht Afang nöchscht Wuche.
kathrin-michi@heiraten.ch



cyst  am 15.10.2009

Re: Chönt mir öpper hälfe bi Bilderbearbeitig?!

Ich känn mich guet us im CS3. Und mach so sache fast Täglich wänd wilsch mailsch mer dis Foti dän chan ich ders bearbeitä. Ich bin hüt aber nuno bis am halbi 7ni umä und dän erst wieder am mäntig. mail adr. cynthia.stuebi@bluewin.ch



Muggi  am 15.10.2009

Re: Chönt mir öpper hälfe bi Bilderbearbeitig?!

Hey cyst danke vielmol,ha dr gschriebe!


Glücklich Verhürotet sit 12.9.09



Sunny83  am 15.10.2009

Re: Chönt mir öpper hälfe bi Bilderbearbeitig?!

Ou sorry ja das Programm känni au nöd. Aber häsch ja jetzt öper gfunde



cyst  am 15.10.2009

Re: Chönt mir öpper hälfe bi Bilderbearbeitig?!

Hallo Muggi
Hans der wieder bearbeitet retour gmailt. hoffe das es dir so guet gfalt.... suscht meldisch di eifach wieder ich wär am mäntig wieder umä.... LG Cyst



 1 2

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.