Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Ich suche für unsere Hochzeit...    ›   Hilfe und Ideen    ›   Checkliste zur Namensänderung
Checkliste zur Namensänderung
 1 2
Nemo  am 17.07.2013

Checkliste zur Namensänderung

Hallo zusammen

Da sich einige zur Zeit mit dem Thema beschäftigen, dachte ich mir, dass ich euch mal eine Liste rein stelle. Die darf natürlich gerne ergänzt werden. Kann echt noch hilfreich sein, es geht schnell mal was vergessen....

Viel Spass bei eurer Namensänderung!!
Eure Nemo

http://www.lifeportal.ch/data/artikel/14...ensfuehrung.pdf



Canoa  am 17.07.2013

Re: Checkliste zur Namensänderung

Danke schön Nemo! =)



himbeer  am 17.07.2013

Re: Checkliste zur Namensänderung

hät öpper vo eu e briefvorlag scho erstellt wo denn grad mit de kopie vo de hüratsurkunde cha verschickt werde? ich würd susch die dokument scho vorbereite.



Nemo  am 17.07.2013

Re: Checkliste zur Namensänderung

das hai ebe au no vor. hasi aber noni gschriebe. machi denn no bevori id flittis gange...



Nemo  am 17.07.2013

Re: Checkliste zur Namensänderung

Mine wierd churz und pregnant... öpä so:

Betreff: Namensänderung nach Hochzeit

Sehr geehrte Damen und Herren

Nach meiner Heirat vom 24.08.2013 trage ich nun den Nachnamen xxx. Bitte ändern Sie dies in Ihren Unterlagen und Datenbeständen.
Anbei sende ich Ihnen eine Kopie des Familiebüchleins.

Freundliche Grüsse,
xxx



himbeer  am 17.07.2013

Re: Checkliste zur Namensänderung

jaaa ich ha nur ein tag ziit vor de flittis, aber det rasch es paar kopie go mache und denn ufem weg an flughafe die sache go iwerfe wär e super idee, will wenni zruggchum hetti scho die neue uswiise. gurkt mi denn ah dem no nahrenne wenni us de flittis zrugg bin. super ich kopier mer de grad, hihi



LucyLu  am 17.07.2013

Re: Checkliste zur Namensänderung

Bi de Bank han ich persönlich müsser verbi gah... Det hani min neue Uswiis und Trauuigsurkunde müsse vorlege. Kei Ahnig ob das bi allne Banke / Kantone so isch.



LucyLu  am 17.07.2013

Re: Checkliste zur Namensänderung

Ah ja denket den dra, dete wo ihr ä Vollmacht händ (Bankkonto Eltere oder so) münd ihr unbedingt au d'Namensänderig bekannt gäh will es muss den ä neui Vollmacht gmacht werde vo dem Kontobsitzer.

z.B. min Papi hät d'Vollmacht vo mim Konto bi de Bank. Jetzt hani alles neu müsse usfühle und unterschriebe lah (au vom Papi)...



himbeer  am 17.07.2013

Re: Checkliste zur Namensänderung

bi mir hät niemer e vollmacht, aber das isch en guete hiiwis! bi de bank muessi mi demfall mal informiere.



dandi78  am 17.07.2013

Re: Checkliste zur Namensänderung

Hey das esch jo super Nemo. Jetz muesi mer nid emou me e Text überlegge füre Brief! Danke vöu mou



 1 2

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.