Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Ich suche für unsere Hochzeit...    ›   Hilfe und Ideen    ›   Checkliste zur Namensänderung
Checkliste zur Namensänderung
 1 2
LucyLu  am 17.07.2013

Re: Checkliste zur Namensänderung

@ Himbeer: Wege de Vollmacht, musch ebä au luege det wo DU d'Vollmacht häsch müsstisch
es au ahpasse lah sust bringts das dem andere nüd wenn du d'Vollmacht häsch, weisch was ich meine?....



himbeer  am 18.07.2013

Re: Checkliste zur Namensänderung

ah ja.... aber ich ha au susch nirgends eini, glaub nur uf de post hani mal eini gha demit ich cha die iischribene brief vom fründ abhole, haha



Canoa  am 18.07.2013

Re: Checkliste zur Namensänderung

Himbi die Vollmacht uf de Post esch nocher hinfällig wenn ehr nocher beidi de glich Name träged. Hends mer jedefaus uf de Post gseid. Aber ech meine wie wönd die wösse dass ech jetzt verhüroted be chönt jo grad so guet t Schwöster si wo jo logischerwis au de glich Nochname hed! Aber äbe uf de Post esch no mängs ned logisch!



himbeer  am 18.07.2013

Re: Checkliste zur Namensänderung

haha das stimmt!
ja ich ha au gmeint dasses nachher nüm nötig isch. aber mir sind eh i de zwüschezit zügled und händ d vollmacht ufem neue postamt nüme hinterleit, so oft bruched mers nämli au nöd.



LucyLu  am 19.07.2013

Re: Checkliste zur Namensänderung

Wenn mer ghürate isch brucht mer kei Vollmacht me bi de Post zum die Ihgschriebne Sache vom Maa z'becho.



MilaC  am 23.09.2013

Re: Checkliste zur Namensänderung

Ou danke, hani mir grad abgspeicheret..



 1 2

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.